  • 361. Data: 2022-05-23 23:47:35
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 22:56, A. Filip pisze:
    > W kwestii "odróżniania od cywilów" (w*wąskiej* kwestii którą
    > argumentujesz) IMHO robi to (bardzo) drobną różnice [szczególnie jeśli
    > nie razem z bronią nie wydano mundurów]. Tyle że wydanie broni "w 100%
    > cywilom" niosłoby IMHO poważne konsekwencje (także prawne) w kilku+
    > *innych* kwestiach. Ja mam nadziej że nie jestem z tych co poddają
    > walkowerem kilka meczy na raz przez "nieuwagę".

    Opieram swoje informacje na tym, co słyszę i widzę w mediach. Nie
    wykluczone, że dziennikarze takich niuansów nie wychwytują. Ale jak
    walnęli taki przekaz, dołożyli prezesa klubu strzeleckiego, który się z
    żołnierzami Rosyjskimi granatem rozerwał, czy jakąś babcię, co ich
    otruła pasztecikami. A i pewnie w Rosji propaganda to nie dość, że
    przeinacza, to może i więcej podobnych wymyślić "z palca" rzeczy. W
    konsekwencji młodzi żołnierze są w panice i nap...ją do wszystkiego, co
    się rusza.

    --
    Robert Tomasik

  • 362. Data: 2022-05-23 23:50:20
    Temat: Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 23:21, A. Filip pisze:
    > Mi do popieranie Ukrainy "wyższość moralna" zachodka nad wschodkiem
    > nie jest potrzebna (nawet implikowana przez staranne pominięcia co to
    > zachodek sam już w 21 wieku zrobił).

    Dla mnie wystarczającym argumentem do pomocy Ukrainie jest to, że im
    więcej Rosjan zginie na Ukrainie i im więcej tam spłonie czołgów, tym
    mniej ich później potencjalnie nas zwizytuje. Reszta - tu przychylam się
    do Twojej opinii - ma mniejsze znaczenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 363. Data: 2022-05-23 23:50:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak RP3 nasrała z Krzakiem-2 na Iracką wycieraczkę to ma niezbywalne
    > (moralne) prawo opierdalać Putina za nasranie na Ukraińską wycieraczkę?

    Nie wiem jak RP3, ale ja mam prawo opierdalać.

    [ciach reszta bredni napisanych w niepolskim języku]

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 364. Data: 2022-05-23 23:52:43
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 23:45, Kviat pisze:
    > No. Wiedzieli, że pierdolenie o wyzwolicielach to bardzo głupi pomysł.

    Bo głupi.

    > A ten jeden naiwniak uwierzył we fiutinowską propagandę, więc w nagrodę
    > fiutinowcy go zastrzelili.

    Nie znamy szczegółów, aczkolwiek faktem jest, że nikt inny tam nie polazł.

    > A teraz fiutinowski troll tłumaczy fiutinowskiego terrorystę, że to
    > wyzwalany przez fiutinowskiego terrorystę rowerzysta mógł być przecież
    > terrorystą.
    > Wyborne.

    A masz dowód, że ten żołnierze wiedział, ze nie jest? Bo to tak naprawdę
    się liczy przy ocenie jego zachowania.

    --
    Robert Tomasik

  • 365. Data: 2022-05-24 04:32:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Żydzi w swoich mediach przedstawiają Palestyńczyków jako terrorystów i

    Ale uogólniając, czy też w konkretnych zdarzeniach, i czy te zdarzenia
    nie budzą wątpliwości?

    --
    Marcin

  • 366. Data: 2022-05-24 05:52:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-23, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie chce mi się szukać. Może i OT, choć przekaz był inny. Ale co to
    > zmienia w omawianej przez nas kwestii? Jak mają ich Rosjanie od cywilów
    > odróżniać?

    Tylko, że z tych wszystkich ubitych w Buczy i innych to nie wygląda na
    poległych w walce, a zastrzelonych już po pojmaniu czy momencie gdzie
    kacapy nachodzą ludzi w domu, ktoś jedzie na rowerze, czy pałęta się
    przy innym komisie samochodwym. To, że wydano XX,XXX sztuk broni cywilom,
    nie uprawnia nikogo do zabijania jak popadnie. Zresztą i przecież
    regularnych wojskowych tak zabijać nie wolno.

    --
    Marcin

  • 367. Data: 2022-05-24 06:17:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Obecnie chyba więcej głosów jest z UK, bo do stanów nikt już zarobkowo
    > nie jeździ a ich wnuki "som już amerykany" i nie chce im się głosować.
    >
    > Tak po prawdzie, to nie widzę powodu (oczywiście poza konstytucją;)) dla
    > którego ktoś kto od 10 lat nie mieszka w polsce i już nie wróci miałby
    > mieć prawo głosu. Choć to obosieczna broń, bo jak wszyscy mądrzejsi
    > wyjadą...

    A jak chciałbyś okreslić czy ktoś ma zamiar wrócić? Nie specjalnie widzę
    jakąkolwiek możliwośc rozsądnego uzasadnienia pozbawienia prawa głosu
    gdy polski obywatel nie mieszka w Polsce.

    No te z RT są niebezpieczne dla Rosjan.

    --
    Marcin

  • 368. Data: 2022-05-24 06:22:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak chciałbyś okreslić czy ktoś ma zamiar wrócić? Nie specjalnie widzę
    > jakąkolwiek możliwośc rozsądnego uzasadnienia pozbawienia prawa głosu
    > gdy polski obywatel nie mieszka w Polsce.

    Normalnie - nie mieszka w polsce to nie ma głosu. Ewentualnie jak mu
    bardzo zależy to niech przyjedzie na wybory. W przypadku "amerykanów"
    sprawa jest w zasadzie prosta - w procesie naturalizacji uroczyście
    wypierają się podległości poprzedniemu krajowi. No to w zasadzie powinni
    być konsekwentni i z urzędu powinni być pozbawiani obywatelstwa:P

    > No te z RT są niebezpieczne dla Rosjan.

    A ile tej ruskiej diaspory w UE jest?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 369. Data: 2022-05-24 06:28:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale uogólniając, czy też w konkretnych zdarzeniach, i czy te zdarzenia
    > nie budzą wątpliwości?

    A AKowcy i powstańcy styczniowi i listopadowi to byli terroryści czy
    bojownicy o wolność?

    Żeby było zabawniej ja chodziłem do szkoły imienia romana boguckiego.
    Partyzant - partyzant (z armii ludowej chyba) co wrzucił granat do
    restauracji z niemcami i folksdojczmi:P

    Ponieważ różnica między terrorystą a bojownikiem o wolność zalezy tylko
    i wyłącznie czy walczy z nami czy przeciw nam, to proponuję się skupić
    na tym, czy izrael okupuje terytoria palestyńskie. Bo taki kwiatek
    twierdzi że nie - co w sumie jest argumentem na twoją teze, że taka
    propaganda może być jednak skuteczna i można ludzom wmówić wszystko:P

    No a skoro izrael w sposób oczywisty popiera swoją okupację terenów, to
    per analogi jego media powinny być zbanowane w UE - do boju:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 370. Data: 2022-05-24 06:29:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Normalnie - nie mieszka w polsce to nie ma głosu. Ewentualnie jak mu

    Ale dlaczego?

> [...]
    > wypierają się podległości poprzedniemu krajowi. No to w zasadzie powinni
    > być konsekwentni i z urzędu powinni być pozbawiani obywatelstwa:P

    Tu się zgodzę.

    > A ile tej ruskiej diaspory w UE jest?

    https://www.statista.com/statistics/1088610/russia-i
    nternational-migrant-stock-by-region/

    Poza Rosją jakieś 11 milionów. Z tego w Europie ponad 6.

    --
    Marcin