  • 271. Data: 2022-05-20 12:35:20
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Mam tu sporo wątpliwości patrząc np. po własnym podwórku. Zapewne
    > odsetek niezindoktrynowanych Rosjan jest dużo więszy niż w samej Rosjii
    > ale tych z nasraniem pod beretem zdecydowanie nie brakuje. Masz MZ całą
    > kategorię Rosjan, która przebywa poza Rosją i jest wybitnie
    > nacjonalistyczna i proputinowska.

    Z naszymi emigrantami jest podobnie. Spora część z nich też popiera
    pislam i ma mocne ciągoty "patriotyczne" i nacjonalistyczne. Niby tacy
    wielcy patrioci, a siedzą za granicą. I skąd czerpią informacje?
    Siedzą na drugim końcu świata i karmią się tylko i wyłącznie rządową
    propagandą z udostępnionych w lokalnej kablówce kanałów tvpis kompletnie
    nie wiedząc, co się tak na prawdę w kraju dzieje.

    https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,28262465,tyd
    zien-z-kremlowska-propaganda-pytalam-siebie-czy-czlo
    wiek.html

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 272. Data: 2022-05-20 12:42:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 07:22, Shrek pisze:

    > Z tym, że określenie szkodliwości RT opiera się na domysłach. W sumie
    > niczym nie popartych.

    Niesamowite.
    Przestałem odróżniać kiedy żartujesz, a kiedy piszesz na poważnie.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 273. Data: 2022-05-20 12:46:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 06:47, Shrek pisze:

    > Nic nie manipuluję. Powiedziałeś, że z litości do argumentów się nie
    > odniesiesz i dodałeś, że przecież masz rację:P

    Że niby argumentem jest jakaś okupacja?
    Faktycznie masz rację, tak napisałem, że z litości do takiego argumentu
    się nie odniosę.

    "Pomijając (z litości) wtrącenie o okupantach,(...)"
    Manipulancie.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 274. Data: 2022-05-20 13:09:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 07:33, Shrek pisze:

    > Ja? Przecież to ty dzwonisz.

    > Ależ rozumiem - wielokrotnie to pisałem - ty nie dyskutujesz z
    > dyskutantem a ze swoim wyobrażeniem dyskutanta i to ci się wydaje
    > bierzesz za jego wypowiedzi (podpierając się parafrazą). To się pewnie
    > jakoś fachowo nazywa, ale przypomina schizofrenie. Głosy ci kazały
    > napisać, że szury tu pisały o czipach:P

    "tak zaspoileruję - bo sam nie przeglądałem, ale widziałem komentarz
    kogoś, kto przeglądał pobieżnie kolejne opublikowane dokumenty przez
    Pfizera (sąd nakazał, to publikują), na razie też pobieżnie (tego jest
    dość dużo - więc trzeba poczekać na finałowe opracowanie), ale podobnież
    wynika z tego, ze (...)"

    "ponieważ próbka była mała, ciężko powiedzieć, czy było to skuteczne i
    prawidłowe leczenie - przypomnijmy, że w zasadzie tak leczono w Chinach,
    ale czy to skuteczne jest, czy nie okazałoby się, tak jak u nas po
    analizie, że było to nieprawidłowe leczenie(...)"

    Tego jest więcej, ale specjalnie dla ciebie wyszukałem przykładowe cytaty.

    Czyli nie wiadomo, ale wiadomo, bo gdyby sprawdzono, to tak by było.
    Koleś wielokrotnie i z premedytacją twierdzi, że coś jest faktem, bo
    gdyby to sprawdzono, ale jeszcze nie sprawdzono, to na pewno tak jest,
    chociaż jeszcze nie wiadomo, czy tak jest, ale tak jest.

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.
    Jeśli ci głosy pozwolą.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 275. Data: 2022-05-20 13:20:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 07:27, Shrek pisze:
    > W dniu 19.05.2022 o 23:24, Kviat pisze:

    > Pierdolisz. Jak zwykle usiłujesz wmówić innym coś, czego nie napisali.
    > Tak jak twierdziłeś, że obecne tu szury pisały o czipach w szczepionkach
    > a potem sprecyzowałeś, że chodzi konkretnie o to że kaczanowski o
    > żadnych czipach nie pisał, ale twoim zdaniem tak myślał, bo przecież
    > jest szurem (tak jak szrek putinowskim faszystą):P

    Pierdolisz. Jak zwykle usiłujesz wmówić innym coś, czego nie napisali.

    Oglądałeś skecz "Sęk"?
    Przypierdoliłeś się do tego sęka... wróć, do czipa kompletnie ignorując
    sens.
    https://www.youtube.com/watch?v=JGVOtZjtY-s

    Że też minie coś podkusiło powiedzieć ten sęk... wróć, ten czip...

    Ale faktycznie, mój błąd, zbyt często przeceniam możliwości
    intelektualne czytaczy na grupach dyskusyjnych.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 276. Data: 2022-05-20 13:22:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Rozkaz wjechania czołgiem do obcego miasta nie jest jakimś wyjątkowym.

    Faktycznie.
    Do mojego miasta ruskie czołgi wjeżdżają codziennie rano.
    Normalka, dzień jak co dzień.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 277. Data: 2022-05-20 13:22:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 May 2022 06:51:17 -0700 (PDT), alojzy nieborak napisał(a):

    > Ty jesteś zdrowy?

    Z moich obserwacji wynika, że całkiem normalny to on nie jest, ale to tylko
    takie domorosłe spostrzeżenia, bo nie jestem lekarzem odpowiedniej
    specjalności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 278. Data: 2022-05-20 13:27:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 May 2022 22:52:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A to jest jakieś prawidło na wojnie, ze strzelamy dopiero, jak zaczną do
    > nas strzelać?

    Na wojnie jest takie prawidło, że nie strzelamy do cywilów.

    "Obowiązek odróżniania uczestników walki zbrojnej od ludności cywilnej
    przez strony konfliktu. Oznacza to, że ludność cywilna jak i poszczególne
    osoby cywilne nie powinny być przedmiotem ataków wojskowych. Ataki powinny
    być skierowane wyłącznie na cele wojskowe (wojna to stosunek między
    państwami a nie między ich ludnością cywilną)."

    "Zasada rozróżniania - strony konfliktu powinny zawsze dokonywać
    rozróżnienia między ludnością cywilną a bojownikami oraz między dobrami o
    charakterze cywilnym a celami wojskowymi i w związku z tym kierować swoje
    operacje jedynie przeciwko celom wojskowym."

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_konflikt%C3%B3w_
    zbrojnych

  • 279. Data: 2022-05-20 13:30:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 13:09, Kviat napisał:

> [...]
    > gdyby to sprawdzono, ale jeszcze nie sprawdzono, to na pewno tak jest,
    > chociaż jeszcze nie wiadomo, czy tak jest, ale tak jest.

    Znowu konfabulujesz - tam gdzie piszę, że coś nowego się pojawia, to
    piszę, tam gdzie piszę, że coś jest faktem, też o tym piszę (np dokument
    stworzony miedzy innymi przez Donalda Hendersona). Widzisz potrafię
    rozróżnić coś co jest w trakcie, albo niewystarczająco udowodnione i
    jasno o tym mówię, a co jest dokumentem pewnym. Przedstawiam i te i te,
    Ty natomiast przedstawiasz głównie opinie z demagoga, i podobnych
    faktcheckerów, które potrafią pisać, że coś nie jest prawdą i mylą IFR z
    CFR-em.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 280. Data: 2022-05-20 19:20:55
    Temat: Re: Linki do tekstów za paywall na useniecie (GW) [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    >
    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,28262465,tyd
    zien-z-kremlowska-propaganda-pytalam-siebie-czy-czlo

    Czy *musisz* reklamować teksty za paywall?
    GW limity dostępu _bezpłatnego_ do ich pełnych tekstów są tak niskie że
    GW *samo* wyłączyło się jako źródło linków na usenecie.
    Ja za GW _płacić_ nie zamierzam.

    --
    A. Filip