  • 251. Data: 2022-05-20 00:25:04
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jesteś żołnierzem. Kolumna czołgów, którą jedziesz zatrzymała się w
    > obcym mieście. Masz za zadanie osłaniać swój i kolegów czołg.

    Po chuj pchasz się czołgiem do obcego miasta?

    Twoi ziomale przypadkiem mnie mieli oswobadzać tego rowerzystę spod
    reżimu faszystów? Coś im się pomyliło? Rozkazu nie zrozumieli?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 252. Data: 2022-05-20 00:29:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale tu nie ma nad czym w ogóle dyskutować. W mojej ocenie na filmie
    > zarejestrowano naturalną selekcję.

    Że też tacy jak ty chodzą wolno po świecie...
    Całkowita porażka systemu edukacji. I systemu opieki zdrowotnej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 253. Data: 2022-05-20 00:33:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 00:25, Kviat pisze:

    > Po chuj pchasz się czołgiem do obcego miasta?

    Pewnie z tego powodu, że ktoś wydał taki rozkaz. Czy naprawdę sądzisz,
    ze oni tam rano sie budzą, zbierają koło ogniska i metodą głosowania
    wybierają, do którego miasta wpadną sobie postrzelać?

    > Twoi ziomale przypadkiem mnie mieli oswobadzać tego rowerzystę spod
    > reżimu faszystów? Coś im się pomyliło? Rozkazu nie zrozumieli?

    O ile mi wiadomo, to żaden z "moich ziomali" chwilowo nikogo od niczego
    nie oswabadza. A jeśli chodzi o Rosjan, to mogą mieć kłopoty z
    rozróżnieniem, kogo mają oswabadzać i od kogo. Może w rowerzyście
    rozpoznali faszystę? Albo generalnie chcąc zwiększyć swoją przeżywalność
    strzelają do samotnych rowerzystów.

    Nikt nie wie, jak wygląda faszysta. Może poznaje się ich podobnie do
    terrorystów, a terrorystów rozpoznaje się po odmiennym od innych
    zachowaniu. Wszyscy wleźli do piwnic, a jeden jedzie na rowerze.

    --
    Robert Tomasik

  • 254. Data: 2022-05-20 00:58:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Pewnie z tego powodu, że ktoś wydał taki rozkaz.

    Ależ ja rozumiem, że w wojsku nawet pierdzi się na rozkaz.

    Tyle, że żyjemy w XXI wieku i już wiemy, że nie wszystkie rozkazy
    zwalniają z myślenia i nie powodują, że nie jesteś zwykłym mordercą, bo
    wykonujesz rozkaz jakiegoś zjeba wyższego stopniem.

    Ale jak widać ten etap edukacji cię ominął.

    > Czy naprawdę sądzisz,
    > ze oni tam rano sie budzą, zbierają koło ogniska i metodą głosowania
    > wybierają, do którego miasta wpadną sobie postrzelać?

    Jakiś idiota jutro ci powie, że w Szczecinie na rowerach jeżdżą
    faszyści, wsadzi cię do czołgu i każe do nich strzelać.
    Nie mam żadnych wątpliwości, że rano się obudzisz, zbierzesz swoje
    gacie, pojedziesz i będziesz strzelał do rowerzystów w Szczecinie.
    Bo taki dostałeś rozkaz.

    > O ile mi wiadomo, to żaden z "moich ziomali" chwilowo nikogo od niczego
    > nie oswabadza.

    Nie tylko tobie to wiadomo.
    To wiedza powszechna, że nie po to tam pojechali.

    > A jeśli chodzi o Rosjan, to mogą mieć kłopoty z
    > rozróżnieniem, kogo mają oswabadzać i od kogo.

    No tak. Bo to są upośledzeni umysłowo ludzie, więc trzeba zrozumieć, że
    mogły im się rozkazy pomylić. Usprawiedliwienie od lekarza wzięli ze
    sobą? Bo jak nie, to się nie liczy.

    > Może w rowerzyście
    > rozpoznali faszystę?

    Dobrze, że tego roweru nie miał w plecaku. Bo by mu jeszcze plecak
    przeszukali, bo przecież mógł ten rower ukraść i schować do plecaka.

    > Nikt nie wie, jak wygląda faszysta. Może poznaje się ich podobnie do
    > terrorystów, a terrorystów rozpoznaje się po odmiennym od innych
    > zachowaniu. Wszyscy wleźli do piwnic, a jeden jedzie na rowerze.

    No. Ale najpierw trzeba być zjebem, żeby uwierzyć, że się jedzie do
    Ukrainy czołgami zwalczać faszystów. Jeżdżących na rowerach. O odmiennym
    od innych zachowaniu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 255. Data: 2022-05-20 01:41:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > bo wykonujesz rozkaz jakiegoś zjeba wyższego stopniem.
    >
    > Ale jak widać ten etap edukacji cię ominął.

    <ironia> No przecież US Army nim napadła i zajęła Irak wprowadzając tam
    krwawy burdel urządziła demokratyczne głosowanie czy podawane przez
    wodza naczelnego powody napaści (wrogiego militarnego przejęcia) nie są
    o kant obsranej dupy potłuc. Ruska Armia Czerwona powinna się uczyć na
    takich najlepszych demokratycznych wzorcach. </ironia>

    Z ruskiego punktu widzenia podawane powody napaści nie są
    *bezdyskusyjnie* o kant dupy potłuc. W armii które nie jest śmiechu
    warta odmowa wykonania rozkazu się trafia *ale BARDZO rzadko*.
    Zasadniczo dlatego że wydający rozkazy mają niezłe wyczucie które
    rozkazy nie zostaną wykonane i ich nie wydają. Wyczucie zdobyte także
    dzięki tym bardzo rzadkim "odmowom wprost" oraz strajkom włoskim.

    --
    A. Filip

  • 256. Data: 2022-05-20 04:37:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W niemczech albo UK? Żadnego.

    Takoż w Zimbabwe, ale jednak RT ma nieco większy zasięg, nie?

    > Bo sobie "ciemnych" nabrali i jednak trochę zasięgu mają?

    I sądzisz, że każdy Muzułmanin ma tak nasrane? W normalnym
    społeczeństwie takie ciągoty isisowe to kompletny margines.

    > No właśnie - diaspora rosyjska w UE jest chyba niewielka, a większość
    > tych co z matuszki wyjechała raczej już do wielikiej rassiji wracać nie
    > chce - ani fizycznie ani mentalnie.

    Mam tu sporo wątpliwości patrząc np. po własnym podwórku. Zapewne
    odsetek niezindoktrynowanych Rosjan jest dużo więszy niż w samej Rosjii
    ale tych z nasraniem pod beretem zdecydowanie nie brakuje. Masz MZ całą
    kategorię Rosjan, która przebywa poza Rosją i jest wybitnie
    nacjonalistyczna i proputinowska.

    > Putinowska tuby mi nie szkoda ani trochę. Szkoda mi precedensu - dziś
    > RT, jutro julki - aborcyjne, faszystowskie i atakujące fundamenty
    > państwa - zablokować! Wolałbym tak dla zachowania minimum przyzwoitości
    > żeby coś takiego klepał sąd - skoro da się z aresztem tymczasowym, to i
    > z tym by się dało - prawda?

    > A co władzę konsensus obchodzi? Konsensu był żeby się jebali i co?;)

    Pewien konsensus jest konieczny do zachowania pozorów.

    > Po prostu jako sankcje?

    A jakie jest prawne uzasadnienie sankcji?

    --
    Marcin

  • 257. Data: 2022-05-20 04:51:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pozwolę sobie zostać przy swoim zdaniu. Jedno z drugim ma tyle
    > wspólnego, że to strona internetowa.

    Oba mają też znaczącą szkodliwość społeczną.

    > Znaczy obrona niezależności sądów od władzy miałaby być bez sensu?

    Putin morduje ludzi, społecznośc protesuje, Ty wychodzisz przed szeregi
    i mówisz, żebyśmy nie zapominali, że fiutin ufundował 100 szkół a
    niektóre z ofiar ukradły kobietom w ciąży wózek. Niby się wszystko
    zgadza. Gadzinówki fiutina rozpisują się teraz, że te ofiary to same
    mają sporo na sumieniu, więc to wszystko to w obronie ciężarnych kobiet,
    i nikt nie ma tylu zasług w edukacji, a to wszystko to nawet widzą
    przedstawiciele zachodniej społęczności. 500 dodatkowych, rosyjskich
    ochotników zaciągnęło się właśnie do wojska.

    Dobry pan, osobiście nadzoruje proces.

    --
    Marcin

  • 258. Data: 2022-05-20 04:52:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ja też nie. No ale ogólnie to myślisz, że naprawdę znaczący odsetek
    > ludzi w UE tam zagląda?

    Jaki byłby sens utrzymywania tego, gdyby nikt tam nie zaglądał?

    --
    Marcin

  • 259. Data: 2022-05-20 06:47:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 00:19, Kviat pisze:

    > Manipulujesz... czy zwykła parafraza?

    Nic nie manipuluję. Powiedziałeś, że z litości do argumentów się nie
    odniesiesz i dodałeś, że przecież masz rację:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 260. Data: 2022-05-20 06:48:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 21:03, A. Filip pisze:

    > Moje podejście jest też w ten deseń z różnicą że "ABW" _może_ (ale nie
    > powinno) wprowadzać zakaz _tymczasowy_ powiedzmy na 48h przedłużany po
    > raz pierwszy w trybie podobnym do wniosków o areszt.

    Niech będzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!