  • 41. Data: 2010-02-18 11:44:45
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d24f5$1@news.home.net.pl...

    > Zawsze można wyjechać pod prąd :-P

    i wlasnie dlatego zakladaja blokady

  • 42. Data: 2010-02-18 11:44:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:03:30 +0100, szerszen napisał(a):

    > bo poniewaz?

    bo nie mają do tego prawa...

    > ktora powie ze to teren prywatny i ma to w d...

    Dasz do siebie adres? Wpadnę i wezmę sobie parę rzeczy. Oczywiście po tym
    jak wcześniej zatankuje na stacji i odjadę nie płacąc. Ciecie z interwencji
    może i tak powiedzą, ale oni akurat nie są żadnym autorytetem
    --
    marcin

  • 43. Data: 2010-02-18 11:46:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d27f3$1@news.home.net.pl...

    > No to też jest to złe podejście.

    zle podejscie to twoje myslenie, to kierowca parkuje samochod i to w jego
    interesie lezy zorientowanie sie, czy w danym miejscu moze to zrobic i na
    jakich warunkach

  • 44. Data: 2010-02-18 11:49:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Andrzej, nie doczytaleś:
    >
    > "Były głodne, więc
    > wstąpiły do Mc Donalda, który stoi niedaleko. Po kolacji odkryły, że swoim
    > samochodem już dalej nie pojadą. Na kołach zobaczyły blokadę."

    Doczytałem.

    http://mapy.zumi.pl/warstwy.html?turystyka=6-2-11-8-
    5-9-4-10-3-7-148&long=20.8708418&lat=52.1212616&type
    =3&scale=1&svActive=false

    Jeden plac. Stacja Shell. I pobliski McDonalds. Teraz jasne?

  • 45. Data: 2010-02-18 11:49:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 12:34, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > W Polsce problemem jest nawet parkowanie na stacji benzynowej... A
    > zazdrosc i chciwosc jest chyba najwieksza na swiecie.

    Za przeproszeniem patrzysz na problem "od dupy strony".

    W UK nie ma problemu bo nie ma tysiecy bucow, ktorzy maja auta a:
    a) nie maja ochoty placic za parking w swoim bloku, biurowcu ect. wiec
    staja gdzie sie da - na przejsciach, pod dystrybutorem, w Warszawie co
    jakis czas jakis debil parkuje na noc na torach i rano trajki stoja w
    korku bo buc blokuje pol miasta :)

    b) maja gdzies bezplatne miejsce parkingowe (np. w garazu pod
    budynkiem) ale wola podtawic "pod oknem", mam taki blok niedaleko
    gdzie jest parking na placu pod blokiem dla mieszkancow/gosci. Parking
    jest niestety pod 'slepa sciana' budynku, wiec kilkunastu naukowcow
    staje na ulicy/trawniku/chodniku/dosjciu do klatki zeby miec auto "pod
    oknem" :)

    I tu nie jest problemem chciwosc stacji benzynowej tylko chec
    wprowadzenia normalnosci. Zeby na stacji benzynowej stal ten kto po
    prostu tam przyjechal zatankowac, zjesc, odpoczac. A kazdy kto pracuje
    lub mieszka w okolicy mial swoje miejsce, a nie stal pod
    dystrybutorem :)

  • 46. Data: 2010-02-18 11:51:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Zjedzenie obiadu w knajpie oznacza zgodę na zapłacenie rachunku - jakoś
    > nikogo to nie dziwi. Kierowcy w Polsce przyzwyczajeni są, że parkowanie
    > jest bezpłatne zawsze i wszędzie i każdą próbę kasowania za parkowanie
    > traktują jak zamach na podstawowe wolności obywatelskie.

    Dlatego wszelkie płatne parkingi muszą być porządnie i czytelnie oznaczane.

    Jeśli coś się różni od powszechnego obyczaju - musi być wyraźnie
    zasygnalizowane.

    > Jedno co ta stacja robi bez sensu, to wysokość opłaty. Wystarczyłoby
    > ustalić zaporową, ale rozsądną cenę i pozbyliby się cwaniaków z okolicznych
    > biurowców, a nie wzbudzaliby sensacji. Wystarczyłoby 20PLN za godzinę.

    Wysokość _i_ metoda pobierania, iście bandycka.

  • 47. Data: 2010-02-18 11:52:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > zle podejscie to twoje myslenie, to kierowca parkuje samochod i to w
    > jego interesie lezy zorientowanie sie, czy w danym miejscu moze to

    Tia, zanim gdzieś zaparkujesz lecisz do sądu i eweidencji gruntów,
    szukasz właściciela i nękasz go o pozwolenie na piśmie? ;->

  • 48. Data: 2010-02-18 11:52:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d25dd@news.home.net.pl...

    > Nie.

    bo ty tak twierdzisz?

    > Jak nie potrafisz - nie pchasz się na afisz. Albo umiesz zorganizować
    > wszystko w sposób legalny i cywilizowany, albo nie pchaj się w
    > działalność.

    albo umiesz samochod zaparkowac w sposob legalny i cywilizowany, albo go
    sprzedaj

    > Szkody? Należności, jeśli już.

    rowniez szkody, bo zapchana stacja powoduje straty, bo klienci pojada tam,
    gdzie beda mogli bez problemu stanac i zalatwic w niej swoje sprawy

    > Martwię. Oczywiście powinna być odpowiednia, dobrze widoczna informacja.

    oczywiscie, wszystko po to, aby jeden baran z drugim nie robil sobie
    prywatnego parkingu ze stacji benzynowej, nie pomylily ci sie aby
    priorytety?

    > Nie pisałem o konserwacji ale "konserwacji". Która nagle się zrobiła,
    > jak nagranie okazało się niekorzystne dla operatora kamer...

    ale zrozum, jak dla mnie to problem kierowcow a nie stacji, to oni musza
    zmienic swoje podejscie, jak ich w domu tego nie nauczono, trzeba ich zmusic

  • 49. Data: 2010-02-18 11:53:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7d24f5$1@news.home.net.pl...

    > i wlasnie dlatego zakladaja blokady

    A wystarczyło by dać szlaban także na wjeździe.

  • 50. Data: 2010-02-18 11:54:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d26af$1@news.home.net.pl...

    > Jakoś na żadnym się nie zdarzyło mimo braku opłat czy stosowania
    > gangsterskich metod.

    widac nie spotkales jeszcze takiej stacji, jedz sobie np w swieto zmarlych
    na wlochy na cmentarz, zobacz co sie dzieje na tamtej stacji, chyba neste
    tam jest, czasem ciezko zatankowac, bo barany stoja gdzie popadnie