  • 111. Data: 2010-02-18 14:27:16
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 14:48, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > To nie sa miejsca postoju dla klientow ale dla kierowcow.
    > Na tym polega idea STACJI BENZYNOWEJ a nie miejsca do tankowania.
    > Widze, ze ludzie w Polsce juz nawet (co niektorzy) pojecia nie maja o
    > przeznaczeniu roznych miejsc, rzeczy...

    Nie no w Polsce ludzimy sie jeszcze, ze to wlasciciel decyduje o tym
    co chce zrobic ze swoja dzialka. Jak robi parking dla klientow to jest
    to parking dla klientow, a nie klucz dzikich gesi odlatujacych na
    poludnie.

    To, ze robie sobie plac i nazwyam go parkingiem nie daje wszystkim
    prawa do parkowania tam bez ograniczen. Moge zrobic parking dla swoich
    klientow, moge zrobic parking dla swoich pracownikow ect. ect.

  • 112. Data: 2010-02-18 14:28:19
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 15:10, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Ale to mozna zrobic w sposob cywilizowany.
    > Wiesz, w UK, malo kto korzysta z parkingu przy stacji, bo zakupy na stacji
    > czy kawe, tudziesz z toalety korzystaja zaraz po zatankowaniu i zaplaceniu,
    > zostawiajac pojazd przy dystybutorze:)
    > Z poczatku mnie to wkurwialo:) ale teraz juz wiem o co chodzi:) I sam tak
    > robie:))) Chcialbym to zobaczyc w Polsce, gdzie tankuje sie w biegu, leci
    > sie placic i odjezdza sie z pod dystyrbutora z predkoscia swiatla:)))
    > A moze sie starzeje... A moze zaczelem sie szanowac, bo zobaczylem jak inni
    > to robia...

    nie wiem jak w Polsce ale w Warszawie to norma, ze ludzie robia zakupy/
    korzystaja z wc pozostawiajac auto pod dystrybutorem

    stacji jest tyle, ze kolejki sa jedynie na bezobslugowych lub
    marketowych gdzie paliwo jest tanie, a nie ma sklepow i wc :)

  • 113. Data: 2010-02-18 14:40:55
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 15:10:09 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > gdzie tu masz przemoc czy grozby?

    Nie oddam ci samochodu dopóki nie zapłacisz

    > tu juz wybitenie poplynales, nie ma mowy o zaborze rzeczy

    Jak to nie, jak nie ma to poproszę z powrotem swój samochód, chę odjechać

    > i jak wyzej, nie mam mowy o przywlaszczeniu

    Blokują mmój samochód, tak ,że ja nie mogę go używać, bez ich zgody

    > jak wyzej, nie mam mowy o zniszczeniu

    Samochód jest niezdatny do użytku. I starczy, a być może również porysowali
    lakier etc

    > jak wyzej, nikt nic nikomu nie zabiera

    Dlaczego więc nie mogę z niego skorzystać i odjechać?

    > a powiedz mi ile znasz takich stacji, stojacych w sadziedztwie biurowcow z
    > deficytem miejsc parkingowych dla pracownikow?

    Mieszkam w Warszawie, więc mnóstwo

    > nie, lepiej nadstawic drugi policzek i jeszcze im rozdawac darmowa kawe

    Od tego są sądy, a nie pseudobiznesmeni

    > nie, smutne, ze ludzie musza siegac po blokady, aby wmymusic na innych
    > odrobine kultury

    Jak z tym włamywaczem? Wolno mi go zamknąć w piwnicy, czy nie?

    --
    marcin

  • 114. Data: 2010-02-18 14:53:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie oddam ci samochodu dopóki nie zapłacisz

    a slyszales o "obywatelskim zatrzymaniu" czy jak sie to tam nazywa?

    > Jak to nie, jak nie ma to poproszę z powrotem swój samochód, chę odjechać

    alez prosze bardzo, po uiszczeniu stosownej oplaty za korzystanie z mojego
    terenu

    > Blokują mmój samochód, tak ,że ja nie mogę go używać, bez ich zgody

    owszem blokuja bo chcesz odjechac bez placenia zlodzieju

    > Samochód jest niezdatny do użytku. I starczy, a być może również
    > porysowali
    > lakier etc

    przedtem moj teren byl niezdatny do uzytku bo go blokowales, wiec jak
    zaplacisz to odjedziesz

    > Dlaczego więc nie mogę z niego skorzystać i odjechać?

    a dlaczego przez poprzednie kilka godzin ja nie moglem korzystac ze swojego
    terenu?
    przez ciebie

    > Mieszkam w Warszawie, więc mnóstwo

    ja tez, i juz przyklad jednej takiej podalem, co prawda tylko przy okazji
    swieta, ale zawsze, ktos inny podal przyklad serwisu toyoty, na ktorego
    terenie parkuja pracownicy pobliskiego urzedu, bo tez im sie wydaje, ze maja
    do tego prawo

    > Od tego są sądy, a nie pseudobiznesmeni

    mozna to zalatwic szybciej i mniej problemowo jak widac i jakos nie udalo ci
    sie dowiesc, ze niezgodnie z prawem

    > Jak z tym włamywaczem? Wolno mi go zamknąć w piwnicy, czy nie?

    ok, odniose sie do twojego przykladu, przychodzisz do twojego domu, widzisz
    wlamywacza, wolno ci go zatrzymac do przyjazdu policji, nawet przykuwajac do
    kaloryfera, czy musisz go wypuscic, bo to ogranicza jego wolnosc?

  • 115. Data: 2010-02-18 14:55:36
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-18 15:26, Użytkownik szerszen napisał:

    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a co jest uszkodzony?

    Nie ruszy z miejsca więc nie jest zdatny do użytku.

    Pozdrawiam

  • 116. Data: 2010-02-18 14:56:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ruszy z miejsca więc nie jest zdatny do użytku.

    pomiedzy unieruchomiony a uszkodzony jest spora roznica, ziemia pod nim
    przez kilka godzin tez nie byla zdatna do uzytku, zgodnie z przeznaczeniem
    nadanym jej przez wlasciciela, ale jak widac, raczysz to ignorowac

  • 117. Data: 2010-02-18 14:58:14
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-18 15:14, Użytkownik szerszen napisał:

    > wyspij sie

    Jak rozumiem argumentów brak.

    > przeczytaj, ze zrozumienem, artykul w poscie otwierajacym watek, jak to
    > zrobisz, to wroc i przepros

    Sam przeczytaj, tym razem ze zrozumieniem a potem tak jak piszesz
    wróć i przeproś.

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2010-02-18 14:59:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jak rozumiem argumentów brak.

    z twojej strony napewno

    > Sam przeczytaj, tym razem ze zrozumieniem a potem tak jak piszesz
    > wróć i przeproś.

    "- Obok jest hotel, oddział PZU i inne biurowce. Ludzie przyjeżdżali do
    pracy i zostawiali auta na osiem godzin. Nie mieliśmy wyjścia, bo parkował
    u nas każdy kto chciał. Nasi klienci nie mieli miejsca.
    Wielu kierowców traktowało je jak bezpłatne parkingi.
    Zdarzało się nawet, że ktoś zostawił swój samochód na kilka godzin pod
    dystrybutorem!"

    a teraz grzecznie odszczekaj i przepros

  • 119. Data: 2010-02-18 15:11:49
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Ale to Polska tylko na szczescie.
    > W UK, na stacji benzynowej mozesz parkowac 2 godziny i nikt nie wnika co w
    > tym czasie robisz.
    > Gdzie jestes...

    Zapraszam na stacje na terenie Gatwick Airport

  • 120. Data: 2010-02-18 15:14:13
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Feb 18, 11:34 am, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    > "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message

    > Placisz podatek drogowy w paliwie, wiec skad ci przyszlo do glowy, ze
    > parkowanie jest za darmo przy ulicy czy na stacji benzynowej?
    > W UK, jesli nie ma specjalnych stref zakazu parkowania lub ograniczenia
    > (przewaznie newralgiczne miejsca)

    I caly wewnetrzny Londyn + centrum kazdego wiekszego miasta

    > mozesz parkowac przy ulicy w dowolnym
    > miejscu (nie zastawiajac wyjazdu, drogi ewakuacyjnej itp) byle nie na
    > chodniku (jest zakaz parkowania na chodnikach z wyjatkami), czasem masz tak,
    > zawet na zakrecie czy skrzyzownaiu nie ma wolnego miejsca:) I ludzie jezdza
    > i zyja... W Polsce problemem jest nawet parkowanie na stacji benzynowej... A
    > zazdrosc i chciwosc jest chyba najwieksza na swiecie.

    W Polsce by sie tym system nie sprawdzil :) Co by sie stalo, jak by
    nagle mozna bylo parkowac wzdluz kraweznika? Debile by pozastawiali na
    amen, zamiast zostawic przerwy, zeby sie samochody mijaly :)