  • 1. Data: 2007-08-29 12:34:22
    Temat: Blad w dokumencie, oplata za wymiane
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Witam!

    Niedawno dostalem papier sternika jachtowego, niestety z bledem w
    nazwisku (zmienione u na o).
    W "Protokole zbiorczym", ktory otrzymal pzz (wystawiajacy dokument) moje
    nazwisko napisane jest poprawnie. Wychodzi na to, ze blad popelnila
    osoba z pzz.
    Po rozmowie telefonicznej z pania z pzz, wyszlo na to ze mam im odeslac
    dokument na moj koszt, a oni wystawia mi nowy, bez bledu.

    Nie poczuwam sie do pokrywania kosztow przesylki, skoro to ich wina, a
    ja juz zaplacilem za przeprowadzenie egzaminu i wystawienie dokumentu.

    Co moge zrobic aby miec wystawiony poporawnie dokument i nie ponosic
    dodatkowych kosztow?

    Pozdrawiam, Wojtek.

  • 2. Data: 2007-08-29 13:51:13
    Temat: Re: Blad w dokumencie, oplata za wymiane
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nie poczuwam sie do pokrywania kosztow przesylki, skoro to ich wina,

    A Ty się nigdy nie pomyliłeś?

    Zrujnuj się i wyślij.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2007-08-29 14:56:03
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Agent 0700 pisze:

    > A Ty się nigdy nie pomyliłeś?
    >
    > Zrujnuj się i wyślij.
    Pomylilem, za blad zaplacilem.
    Na patent czekalem rok, oni sie nie przylozyli, ja tez sie nie przyloze.

    Pozdrawiam, Wojtek.

  • 4. Data: 2007-08-29 20:42:46
    Od: TARC <t...@t...usun.kropki.pl>

    Dnia 29-08-2007 o 16:56:03 ulong <w...@w...pl> napisał(a):

    Weź daj numer konta to ci wpłacę te 3,55 zł, skoro cię nie stać... Dobrze,
    że jachty są takie tanie chociaż...

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2007-08-29 20:47:20
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "TARC" <t...@t...usun.kropki.pl> napisał w
    wiadomości news:op.txt85kd2mgny4k@vc...
    > Dnia 29-08-2007 o 16:56:03 ulong <w...@w...pl> napisał(a):
    >

    > Weź daj numer konta to ci wpłacę te 3,55 zł, skoro cię nie stać... Dobrze,
> [...]

    czepiacie się,
    człowiek zapewne chciał osiągnąć inny cel. Nie chodzi tu o te 3,55 czy nawet
    10,55 ale chodzi o to, że druga strona powinna poczuć się w moralnym
    obowiązku do naprawienia szkody na własny rachunek. Podejrzewam, że gdyby ta
    pani powiedziała normalnie, że proszę przesłać na mój rachunek to kolega by
    powiedział, że sam za to zapłaci i koniec.
    Tu jednak mamy do czynienia z czymś w rodzaju - "pomyliłam się, o jejku,
    prosze pzresłać to poprawię, ale nie gwarantuję, że będzie dobrze"

    a może się mylę?

  • 6. Data: 2007-08-29 20:52:06
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Rajmund Wrotek pisze:
> [...]
    > Tu jednak mamy do czynienia z czymś w rodzaju - "pomyliłam się, o jejku,
    > prosze pzresłać to poprawię, ale nie gwarantuję, że będzie dobrze"

    Dokladnie o tym mowie... Koledzy wyzej niestety pisza nie na temat.
    Dobrym przykladem jest WKU, jest wzmianka, ze pokrywaja koszty
    transportu do komisji itd., prawda taka, ze nikt z tego nie korzysta.

    Pozdrawiam, Wojtek.