  • 1. Data: 2009-10-11 10:59:42
    Temat: Biuro podróży
    Od: asuszek <a...@g...com>

    W dniu 22/23/24.09 miała odbyła się wycieczka. Dnia 20.09 została ona
    odwolana, powodem była rezygnacja 6 uczestników. Po wielu mailach i
    rozmowach telefonicznych nie moge od nich odzyskac wpłaconych
    pieniedzy - co chwila przekladaj termin zwrotu pieniedzy. Prosze mi
    doradzic co mogę w tej sytuacji uczynic bo kwota 1180 zl jest dla mnie
    kwota wysoką a jakby nie bylo oni finansuja sie tymi pieniedzmi.

  • 2. Data: 2009-10-11 14:36:21
    Temat: Re: Biuro podróży
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 11 Paź, 12:59, asuszek <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > doradzic co mogę w tej sytuacji uczynic bo kwota 1180 zl jest dla mnie
    > kwota wysoką a jakby nie bylo oni finansuja sie tymi pieniedzmi.

    Placiles moze karta _kredytowa_ (nie platnicza debetowa)?
    Jak tak, to dzwon do banku i zlec obciazenie zwrotne (charge back).

    W biurach podrozy, jakies uslugi zawsze powinno sie placic karta
    kredytowa - ma sie wtedy najwieksza mozliwosc obrony przed oszustwem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2009-10-12 05:29:44
    Od: asuszek <a...@g...com>

    Płaciłam przelewem.

  • 4. Data: 2009-10-12 12:31:20
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Paź, 07:29, asuszek <a...@g...com> wrote:
    > Płaciłam przelewem.

    To polecam kontakt z miejskim/powiatowym rzecznikiem konsumentow :)
    Na pewno pomoga :)

    Pozdrawiam
    Rafal