  • 21. Data: 2010-04-24 08:15:59
    Temat: Re: Bimber legalny?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010 23:33:44 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Gorzej będzie, jak zaprosisz ją do domu na samodzielnie przygotowaną
    >kolację - masz niezarejestrowaną działalność kateringową i to pewnie
    >jeszcze bez "papierów" w SANEPIDu ;->

    a ciekawe jak podatkowo rozwiaza kwestie, gdy kolezanka odwdzieczy
    sie kilkoma milymi chwilami - jak US i inne urzedy rozwiaza
    rozliczenia tych milych chwil :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 22. Data: 2010-04-24 12:09:04
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    he, he. Jak myślisz o tym samym , co ja to taka działalnośc nie podlega
    opodatkowaniu
    Jacek

  • 23. Data: 2010-04-24 19:37:43
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 14:09:04 +0200, "Jacek"
    <n...@w...pl> wrote:

    >he, he. Jak myślisz o tym samym , co ja to taka działalnośc nie podlega
    >opodatkowaniu

    cichaj - moze jakis US nie zalapie i zazada oplaty - wtedy nalezy taka
    poniesc a nastepnie oskarzyc US o streczycielstwo :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 24. Data: 2010-04-24 19:46:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cyb pisze:

    > cichaj - moze jakis US nie zalapie i zazada oplaty - wtedy nalezy taka
    > poniesc a nastepnie oskarzyc US o streczycielstwo :)

    Kali ukraść krowę - dobry uczynek!

  • 25. Data: 2010-04-24 19:48:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cyb pisze:

    > cichaj - moze jakis US nie zalapie i zazada oplaty - wtedy nalezy taka
    > poniesc a nastepnie oskarzyc US o streczycielstwo :)

    A teraz (nieco ;) ) poważniej: US nie pobierze podatku za dochód z
    nierządu. US pobierze podatek od nieudokumentowanego dochodu lub od
    darowizny ;->

  • 26. Data: 2010-04-26 06:57:39
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > A teraz (nieco ;) ) poważniej: US nie pobierze podatku za dochód z
    > nierządu. US pobierze podatek od nieudokumentowanego dochodu lub od
    > darowizny ;->
    Tu raczej tylko VAT od barteru wchodzi w grę ;)

    pzdr
    olo

  • 27. Data: 2010-05-11 09:58:42
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Za 35 zl mozesz kupic te sznurkiem wiazana robiona ze spirytusu
    > technicznego albo plynu do spryskiwaczy. 50-70 zl/0,5 litra to cena realna
    > jesli to ma byc faktycznie sliwowica.

    Kupowales? Piles? Na pewno w Pieninach ?

  • 28. Data: 2010-05-11 16:00:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w
    > wiadomosci news:hqkrtq$pa$1@inews.gazeta.pl...

    > Kupowales? Piles? Na pewno w Pieninach ?
    Poprzestanmy na tym, ze uwazam, ze akurat w tym wypadku wiem, co pisze.
    Taka sliwowice za 35 zl/but, to robi sie ze spirytusu technicznego
    rozmajonego specjalna za prawda. Nic to wspólnego ze zaprawka nie ma.

  • 29. Data: 2010-05-11 18:05:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Taka sliwowice za 35 zl/but, to robi sie ze spirytusu technicznego
    > rozmajonego specjalna za prawda. Nic to wspólnego ze zaprawka nie ma.
    Za szybko: Taka sliwowice za 35 zl/but, to sie robi ze spirytusu
    technicznego rozmajonego specjalna zaprawka. Nic to wspólnego ze sliwami
    nie ma.

  • 30. Data: 2010-05-16 06:40:49
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > OIDP niedozwolona - przeczytaj dokladnie ustawy, ale z tego co
    > pamietam sliwowica jest destylowana a dopuszczone sa tylko
    > fermentowane
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb
    Za to zupełnie legalnie można destylować rozpuszczalniki i denaturat.