  • 101. Data: 2024-02-14 10:50:54
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.02.2024 o 06:22, Shrek pisze:

    > Tak konkretnie zawód policjanta ma obecnie ujemne zaufanie.

    Jakaś statystyka na to wskazuje?

  • 102. Data: 2024-02-14 10:51:38
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Pewnie z 90% społeczeństwa jest zdolna do wszystkiego w sprzyjających
    > warunkach.

    No ale ich się z tego rozlicza.

  • 103. Data: 2024-02-14 12:46:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-14, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No ale ich się z tego rozlicza.

    Bo samo zepsucie czy słobość etyczna nie stanowi na szczęście podstawy
    do rozliczania. Ale jeśli stworzy się odpowiednie warunki, gdzie takie
    osoby dojdą do władzy, to wielu będzie jej nadużywać. Ot choćby
    uważając, że ich pewne przepisy nie dotyczą, vide omawiany eks-komendant
    policji.

    --
    Marcin

  • 104. Data: 2024-02-14 17:30:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bez papugi?

    No bez papugi. Papuga jako taki w postępowaniu przygotowaczym chyba nie
    występuje w kształcie jaki znamy z procesów że obala tezy proka.

    > Mają bardzo duzo do rzeczy. DE jest generalnie łaczona z narkotykami i
    > użyciem siły przez policję.

    Istotny spójnik nawet sam zacytowałeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2024-02-14 17:41:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pewnie z 90% społeczeństwa jest zdolna do wszystkiego w sprzyjających
    > warunkach.

    Być może. Ale 90% społeczeńtwa nie odpierdoliła takich rzeczy jak
    kulsoni k.o.mendant. Od tego czasu _każdy_ argument że "kusony czegoś
    tam by nie zrobiły" rozdupcza k.o.mendant z blutufa.

    To się stało, w świetle reflektorów i trwało ponad rok. I żaden kulson z
    kulsonerii nie wyszedł i nie powiedział - "chuj, nie jestem w stanie
    tego znieść, nie będę z siebie i mudnuru robił szmaty, dość tego!". A to
    oznacza że każdy jeden kulson zrobi co mu tylko kukiełka na górze każe -
    będzie merdał ogonem jak każdy jeden pies a jak mu będą pluli w twarz to
    będzie mówił że deszcza pada i winni są pismaki. Takie są fakty. Policja
    się zaszmaciła i należy głośno o tym mówić. I teraz to że formacja
    polityczna się zmieniła nie znaczy że ludzie się zmienili. Pod spodem są
    takie same krętacze i oportuniści i jak kłamali i byli szmatami kiedyś
    tak są dalej. Nic się nie zmieniło poza opakowaniem. I teraz już wiemy
    jaki syf jest pod papierkiem.

    > Ano tak. Jakoś nikt mi nie wytłumaczył kiedy by to było zabójstwo jak
    > niedawno tu pytałem.

    Pewnie kiedy by prokurator za biegłym stwierdził że Stachowiak wogóle
    poniósł śmierć w wyniku działań policji. A potem zapewne trzeba by
    jeszcze zamiar ewentualny udowodnić.

    > Już przweciez odpowiedziałem. MZ tak, jakby ten policjant miał w
    > organiźmie narkotyki, a papuga byłaby obrotna.

    Papuga nie ma nic do rzeczy na etapie postępowania przygotowawczego (czy
    tutaj to chyba śledztwa). To nie jest przecież tak że prokurator
    prowadzi dyskusje z papugą na tym etapie. Na tym etapie seby by
    siedziały w aresztach i dostałyby zarzuty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2024-02-14 19:00:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jesli nie przestanie? :)

    W końcu przestanie:P

    > Rozumie, że chcesz udowodnić śmiertelność danej "metody" poprzez
    > stosowanie jej aż pacjent zejdzie. Tak to chyba nie działa.

    Nie ja zacząłem lecieć w chuja:P A ja rozumiem, że nieśmiertelność danej
    metody opierasz na tym że ktoś przeżyje. No to śmiało kulsonowi cegłą w
    łeb, wszak byli tacy co przeżyli, uprawnień nie masz więc przekroczyć
    nie możesz - wszystko prawnie:P

    Tabela I. Klasyfikacja urazów krtani w zależności od rodzaju uszkodzenia
    wraz z metodyką postępowania klinicznego według Shaefera-Fuhrmana

    II złamania bez przemieszczenia, nasilony obrzęk, rozległe krwiaki
    _tracheotomia_, laryngotracheoskopia, ezofagoskopia,

    Złamanie grdyki bez pomocy medycznej zwykle kończy się śmiercią.
    Zwłaszcza jak pacjentowi zakłujesz rece z tyłu żeby sam sobie
    przypadkiem nie pomógł.

    > Już ntt rozmawialismy - skazanoby, gdyby był wyraxny związek przyczynowo
    > skutkowy.

    Ale przecież jest - kulsony torturowały człowieka i teraz nie żyje.

    > Tu najwyraźniej nie można go wykazać, stąd i przyplatało się
    > DE.

    Tu nawet nie da się wykazać że nastąpiło. Jebnę kogoś samochodem na
    śmierć - udowodnij że nie DE. Uduszę - udowodnij że nie DE. Utopię -
    udowodnij że nie DE. W sumie skąd wiadomo że jezus nie umarł na DE, albo
    Popiełuszko, albo Przemyk (nazwiska nieprzypadkowe)?

    > Ktoś popchnął gościa, a ten umarł. Sekcja nie wykazała na co umarł.

    A druga sekcja wykazała krwiaka. No ale skąd wiadomo, że na krwiaka, no
    i może ten krwiak wcale nie od uderzenia. Sprawdź w praktyce i popchnij
    kulsona żeby główką w krawężnik zajebał to się przekonamy jak do tego
    podchodzą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2024-02-14 19:04:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 10:50, io pisze:

    > Jakaś statystyka na to wskazuje?

    Chociażby ilość umorzonych spraw za czasów pałowania julek. Znaczy tych
    co policjanci zeznawali że ich julki biły. Albo pod innymi pretekstami
    ich zatrzymywali. Albo to że maczelny kulson wypierdolił komende z
    blutfa i nie zostały mu nawet postawione zarzuty. Albo po oświadczeniach
    że wszystko było w porzo, natomiast potem okazuje się że jednak nie było
    - no to ktoś kłamał a wypowiadały się same kulsony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2024-02-16 01:06:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No bez papugi. Papuga jako taki w postępowaniu przygotowaczym chyba nie
    > występuje w kształcie jaki znamy z procesów że obala tezy proka.

    Tzn. co, prokurator może powołać biegłych a obrona nie? Chyba się
    zgdubiłem o czym mówimy.

    ?

    --
    Marcin

  • 109. Data: 2024-02-16 01:10:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-14, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Złamanie grdyki bez pomocy medycznej zwykle kończy się śmiercią.
    > Zwłaszcza jak pacjentowi zakłujesz rece z tyłu żeby sam sobie

    Znasz wyniki sekcji?

    > udowodnij że nie DE. W sumie skąd wiadomo że jezus nie umarł na DE, albo

    Nikt nie buduje obrony/oskarżenia na tym czy to DE czy nie DE. Nie ma tu
    czego udowadniać.

> [...]
    > i może ten krwiak wcale nie od uderzenia. Sprawdź w praktyce i popchnij
    > kulsona żeby główką w krawężnik zajebał to się przekonamy jak do tego

    Zalezy gdzie ten krwiak i co on zrobił. Sam krwiak niczego nie
    przesądza.

    --
    Marcin

  • 110. Data: 2024-02-16 06:19:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tzn. co, prokurator może powołać biegłych a obrona nie? Chyba się
    > zgdubiłem o czym mówimy.

    W postępowaniu przygotowawczym? Chyba obrony jako takiej nie ma, bo
    jeszcze sprawy nie ma.