  • 11. Data: 2007-10-08 16:42:12
    Temat: Re: Biegli psychiatrzy (długie) [Troll warning]
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 8 października 2007 11:32
    (autor Mariusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@n...onet.pl>):

    > Proszę nie dokarmiać!

    A co, Hanka cię przepasła?

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 12. Data: 2007-10-08 22:23:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i nie będę miał zaufania do lekarza, który mi przepisuje takie środki

    Zaraz, zaraz to nie ty napisales, ze poszles do tego lekarza po raz drugi
    ale go nie zastales? Poszedles do lekarza, ktoremu nie ufasz??

    > nie uprzedza o
    > możliwych objawach.

    W przerwie miedzy czytaniem Freuda w czarnych okladkach moglbys sobie
    przeczytac ulotke leku. Tam masz podane mozliwe dzialania uboczne etc.

    >A już totalnym bezsensem jest chęć kolejnego lekarza
    > diagnozowania objaw a nie przyczyn.

    Objaw? mniejsza o to, co to ten objaw - sadze ze lekarz nr 2 chcial
    zdiagnozowac przyczyne stad jego sugestia abys skorzystal z uslug lekarza nr
    3

    > Proszę nie dokarmiać!

    A co masz juz dosc?:) Jestem na tej grupie juz lata ale jestem wyrozumiala
    wiec zawsze chetnie ci odpisze:)

    HaNkA

  • 13. Data: 2007-10-08 22:24:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>