  • 1. Data: 2012-06-19 18:26:10
    Temat: Bezprawne przekazanie danych osobowych - co robić
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    Witam,

    niedawno brałem udział w małej kolizji drogowej jako osoba poszkodowana.
    Do kolizji była wezwana Policja i spisała moje dane osobowe. Później
    wybrałem się jeszcze na oględziny na pogotowie, na pogotowiu rzecz jasna
    również spisano moje dane osobowe.

    W dniu dzisiejszym zgłosił się do mnie przedstawiciel firmy zajmujacej
    sie dochodzeniem roszczeń odszkodowawczych. I tak sie zastanawiam kto
    sprzedał moje dane osobowe, policja czy pogotowie. I co ważniejsze co
    teraz z tym zrobić. GIODO, Prokuratura? Co Państwo radzicie?

  • 2. Data: 2012-06-19 18:28:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Izydor wrote:

> [...]
    > sprzedał moje dane osobowe, policja czy pogotowie. I co ważniejsze co
    > teraz z tym zrobić. GIODO, Prokuratura? Co Państwo radzicie?

    Lekarz.

  • 3. Data: 2012-06-19 18:33:18
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-19 18:28, cef wrote:

    > Lekarz.

    I przez takich jak Ty ten kraj wyglada jak wyglada.

  • 4. Data: 2012-06-19 18:44:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Izydor wrote:

    > I przez takich jak Ty ten kraj wyglada jak wyglada.

    Wiem i strasznie ubolewam.

  • 5. Data: 2012-06-19 18:44:30
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Izydor" <i...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > I przez takich jak Ty ten kraj wyglada jak wyglada.

    To ja powiem więcej - wykop sobie schron, tylko głęboko i się w nim zamknij.

  • 6. Data: 2012-06-19 18:44:46
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-19 18:44, Andy Niwinski wrote:
    > To ja powiem więcej - wykop sobie schron, tylko głęboko i się w nim
    > zamknij.

    I przez takich jak Ty rowniez.

  • 7. Data: 2012-06-19 19:21:39
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-19 18:44, cef wrote:
    > Wiem i strasznie ubolewam.

    Mam nadzieje ze nie narzekasz na ojczyzne?

  • 8. Data: 2012-06-19 19:41:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-19 19:21, Użytkownik Izydor napisał:

    > Mam nadzieje ze nie narzekasz na ojczyzne?

    My wszyscy narzekamy na Ciebie, na ojczyznę ty narzekasz.
    Tak wiem przez takich jak ja tacy jak ty pieprzą głupoty
    na grupach.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-06-19 20:16:25
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > I przez takich jak Ty rowniez.
    Ta, proszę się szanowny kolego odemnie oddzyndzolić. Ja z tego waszego cyrku
    spierdoliłem jeszcze za komuny. I mam na dzwonku moje nazwisko bez obaw, że
    mnie ktoś za coś oskarży (u was to nigdy nic nie wiadomo - oskarżają za
    manie i za niemanie). Policja mnie ostatnio kontrolowała przed dziesięcioma
    laty, a i to tylko dlatego, że nie miałem tablicy rejestracyjnej. Za
    pękniętą szybę czy inne gówno nikt tu nie zabiera dowodu rejestracyjnego, a
    urząd skarbowy uprzejmie prosi, cobym może złożył zeznanie podatkowe, jak
    przez 2 lata nie składam. Urzędnik jak wchodzę do jego biura to wstaje,
    podaje rękę i pyta czym może służyć. A firmę zakłada się w ciągu 5 minut i
    to składając jeden podpis w jednym urzędzie.

    I nie ma takich pojebów co zaraz by do papieża pisali, bo ktoś sprzedał ich
    "DANE OSOBOWE".

  • 10. Data: 2012-06-19 20:17:31
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > urzędzie.
    >
    > I nie ma takich pojebów co zaraz by do papieża pisali, bo ktoś sprzedał
    Aha i żeby nie było - mieszkam w państwie policyjnym - Niemczech.