  • 61. Data: 2008-12-05 14:42:52
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > bandyctwa)
    > w naszym kraju można jawnie okraść człowieka z majatku całego życia na
    > podstawie miernych poszlag (bo sprzęt, a głównie dane dla informatyka to
    > jego całożyciuowa praca), dodam że w naszym kraju nawet przestępcy któremu
    > udowodni się winę nie można mu odebrać majątku, piratowi dorgowemu nie
    > zabiera się samochodu, u nasz przestępcy są pod ochroną a normalni uczciwie
    > pracujący ludzie (nie jacys badnyci, donosiciele i złodzieje) są nękani,
    > terroryzowani i bezczelnie okradani:O(
    >
    > wstyd mi że jestem polakiem, wstyd mi że żyję w tym kraju!:O(

    W takiej sytuacji naród powinien siłą obalić rząd sądy, prokurature i całą tą
    jedną wielką mafię bandytów.

    Pospolite ruszenie społeczeństwa, rewolucja, - i sprawa załatwiona.

  • 62. Data: 2008-12-05 14:55:35
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 5 Gru, 15:42, r...@w...pl wrote:

    > W takiej sytuacji naród powinien siłą obalić rząd sądy, prokurature i całą tą
    > jedną wielką mafię bandytów.
    >
    > Pospolite ruszenie społeczeństwa, rewolucja, - i sprawa załatwiona.

    Czy ktos Ci juz nie polecal "Folwarku Zwierzecego" Orwella?

  • 63. Data: 2008-12-05 18:55:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Ostatnio byłem na rozprawie - jako publiczność - gdzie operator
    > twierdził, że w jednym czasie trwały dwa połączenia telefoniczne.
    > Gdy sędzia przytomnie zauważył, że czasy się jednak nie zgadzają,
    > to operator stwierdził, że to dlatego, że - uwaga! - "serwery nie są
    > czasowo zsynchronizowane". Ale połączenie było w tym samym czasie.
    > Dlaczego? Bo tak i już :)
    > Uśmiałem się setnie choć pewnie stronom procesu nie było do śmiechu.
    > Tylko co jakby sędzia był mniej przytomny?

    Przytomny sędzia? Mający jakiekolwiek pojęcie o przedmiocie sprawy i
    znajdujący się w czasie rozprawy na naszej płaszczyźnie rzeczywistości?

    Czy to już noc wigilijna? ;->

  • 64. Data: 2008-12-05 19:23:27
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 5 Dec 2008 13:03:01 +0100, gargamel napisał(a):

    > jak się kogoś pozbawia się majątku i pracy całego życia to co widzisz
    > chorego w depresji w samobójstwie?

    Jesli majatek i praca calego zycia sa zawarte na jednym dysku, ktore jak
    kazdy wie (a informatyk na pewno) potrafia pasc fizycznie, lub nawet
    zostac zmasakrowane przez wirusy... Bez zadnego backupu (pani informatyk?)
    to chyba ktos tu jest mocno nieodpowiedzialny

    --
    marcin

  • 65. Data: 2008-12-05 19:24:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik zly napisał:
    [..]
    > zostac zmasakrowane przez wirusy... Bez zadnego backupu (pani informatyk?)
    > to chyba ktos tu jest mocno nieodpowiedzialny

    Zabierają wszystkie nośniki, także płyty itd.

    Nasz dom naszą twierdzą? :)

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 66. Data: 2008-12-05 19:33:28
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]o2.pl>

    Arek pisze:
    > Użytkownik zly napisał:
    > [..]
    >
    > Zabierają wszystkie nośniki, także płyty itd.
    >
    > Nasz dom naszą twierdzą? :)

    Otóż to, zabrali wszystko z backupami włącznie. Co nieco ostało się na
    serwerze, ale trudno kilkadziesiąt GB przechowywać zdalnie, zwłaszcza,
    że nikt się nie spodziewał takiego czegoś.

  • 67. Data: 2008-12-05 19:36:20
    Od: r...@w...pl

    > Otóż to, zabrali wszystko z backupami włącznie. Co nieco ostało się na
    > serwerze, ale trudno kilkadziesiąt GB przechowywać zdalnie, zwłaszcza,
    > że nikt się nie spodziewał takiego czegoś.

    Czyli backupy należy zakopywać w lesie na wszelki wypadek...

  • 68. Data: 2008-12-05 19:42:05
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]o2.pl>

    r...@w...pl pisze:

    > Czyli backupy należy zakopywać w lesie na wszelki wypadek...

    Gdybym się tego spodziewała to bym zamknęła backupy w bunkrze z
    pancernymi drzwiami w środku lasu i tyle by je znaleźli. Ale jak sie
    czegoś czlowiek nie spodziewa to nawet na myśl nie przyjdzie, żeby coś
    chować.

  • 69. Data: 2008-12-05 19:54:32
    Od: r...@w...pl

    Pozostaje załatwić zezwolenie na broń palną (do obrony miru domowego) nie
    wpuszczać nieznajomych, a w razie wyważenia drzwi, wybicia okien i
    wtargnięcia - otworzyć ogień.

  • 70. Data: 2008-12-05 20:47:20
    Od: marcin <m...@g...com>

    AnnS pisze:
> [...]
    > pancernymi drzwiami w środku lasu i tyle by je znaleźli. Ale jak sie
    > czegoś czlowiek nie spodziewa to nawet na myśl nie przyjdzie, żeby coś

    Bo i widzisz, szukać przestępców to kłopot i fatyga. Lepiej trzepać
    wszystko jak leci. Coś się znajdzie choćby przypadkowo.

    M.