  • 1. Data: 2009-09-11 17:49:19
    Temat: Bezkarny Sędzia
    Od: "John Doe" <n...@o...pl>

    Proszę o sugestie, o ile to możliwe, w takiej sprawie:

    Gdzie należy się zgłosić aby być chociaż wysłuchanym. Rzecz tyczy
    sędziego, ktory w zyciu prywatnym i osobistym (w tym takze w swoich
    sprawach majatkowych) popełnia przestępstwa, wykorzystuje swoją
    uprzywilejowaną pozycje (immunitet, doniemanie nieskazitelnej postawy
    itd.) uważająć sie za nadczłowieka chronionego przed innymi
    na mocy prawa.
    Krajowa rada sądownicza? Prokurator? CBA? A może jakiś inny organ
    kontroli i nadzoru? A może dla własnego dobra sprawę "odpóść" gdyż
    faktycznie sędziemu wolno więcej niż zwykłemu obywatelowi?

  • 2. Data: 2009-09-11 18:25:49
    Temat: Re: Bezkarny Sędzia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Doe" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Musisz znaleźć choćby malutki element, który w całej rozciągłości i
    niepodważalnie będziesz w stanie udowodnić i który faktycznie będzie
    stanowił przestępstwo. W zależności od tego, na jaki czyn będziesz miał
    zgromadzone dowody wówczas należy złożyć formalne zawiadomienie do
    odpowiedniego organu.

    Podstawowy błąd, jaki w podobnych wypadkach czynią zainteresowani, to próba
    wykazania jednocześnie całego szeregu przestępstw. nie dość, że od razu
    całą sprawa robi się mocno pieniacka z pozoru, to w dodatku w takim natłoku
    rzeczy niczym się prowadzący postępowanie tak naprawdę nie może zająć.

    Dopiero, gdy w jednej sprawie zapadnie prawomocny wyrok możesz kolejnymi
    zawiadomieniami inicjować kolejne postępowania,. Ale nadal nie jedno
    wspólne - z tych samych powodów - tylko wycinkami kolejno, ale za to
    dokładnie i rzeczowo.

    Kluczowym jest wynik pierwszego postępowania, następne pójdą już łatwiej.

  • 3. Data: 2009-09-11 19:22:28
    Od: "John Doe" <n...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > stanowił przestępstwo. W zależności od tego, na jaki czyn będziesz
    > miał zgromadzone dowody wówczas należy złożyć formalne zawiadomienie

    Jakiego? Prokurator?

> [...]
    > ale za to dokładnie i rzeczowo.
    >
    > Kluczowym jest wynik pierwszego postępowania, następne pójdą już

    Zaiste sprawa jest zawiła, kwestie korupcyjne, proby nakłonienia do
    fałszowania dokumentów, grożenie (przez osoby trzecie) sfabrykowaniem
    falszywych oskarżeń, a prywatnie skłonność do rozbijania małżeństw
    (jeden rozwód z winy faceta z udowodnionym romansem z sedziną - dziecko
    - na koncie i następny w drodze).

  • 4. Data: 2009-09-11 19:51:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jakiego? Prokurator?

    Nie piszesz o rodzaju nieprawidłowości, to i trudno mi jednoznacznie
    napisać. jeśli to będzie przestępstwo, to prokurator, ale co do zasady
    istnieje szereg innych wyspecjalizowanych organów: Urząd Kontroli
    Skarbowej, Centralne Biuro Antykorupcyjne itd.

> [...]
    > fałszywych oskarżeń, a prywatnie skłonność do rozbijania małżeństw
    > (jeden rozwód z winy faceta z udowodnionym romansem z sedziną - dziecko

    Nadal podtrzymuję moją radę, by skoncentrować się na czymś konkretnym.
    Ściganie sędziego za złe prowadzenie, rozbijanie małżeństw, straszenie (i
    to przez osoby trzeciemu, więc nie wiadomo do końca z czyjego poruczenia
    działały), aż wreszcie o jakąś bliżej niesprecyzowaną korupcję nie może się
    skończyć niczym sensownym. Małżeństwa bym w ogóle odradzał ruszać, bo to
    delikatna kwestia. Raczej dotyczy to sfery prywatnej dorosłych osób i nie
    uważam za stosowne regulowanie tego poprzez jakieś państwowe organa.
    Najbardziej obiecujący były wątek korupcyjny, o ile dysponujesz jakimiś
    dowodami. Podżeganie do fałszowania dokumentu jest już problematyczne, bo
    pewnie będziemy mieli zeznanie podżeganego przeciwko zaprzeczeniu
    domniemanego sprawcy.

  • 5. Data: 2009-09-12 19:00:34
    Od: "Jan" <s...@o...pl>

> [...]
    > falszywych oskarżeń, a prywatnie skłonność do rozbijania małżeństw
    > (jeden rozwód z winy faceta z udowodnionym romansem z sedziną - dziecko

    John Doe prosze daj sobie na powstrzymanie. Sędzia, Prokurator, Adwokat,
    dobrzy koledzy.
    Nie wkładaj palca między drzwi.
    Pozdrawiam, pomysl gdzie zyjesz.