  • 1. Data: 2024-06-15 17:16:02
    Temat: Bez-polskiego prawa jazdy obcokrajowiec nie zostanie taksowkarzem
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://www.prawo.pl/prawo/bez-polskiego-prawa-jazdy
    -obcokrajowiec-nie-zostanie-taksowkarzem,527426.html

    No i fajnie.

    --
    animka

  • 2. Data: 2024-06-15 23:52:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Animka napisał(a) :
    > https://www.prawo.pl/prawo/bez-polskiego-prawa-jazdy
    -obcokrajowiec-nie-zostanie-taksowkarzem,527426.html

    > No i fajnie.

    Co to jest bez-polskie prawo jazdy?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2024-06-16 09:58:40
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2024 o 23:52, Zbynek Ltd. pisze:
    -obcokrajowiec-nie-zostanie-taksowkarzem,527426.html

    > Co to jest bez-polskie prawo jazdy?

    Kurwa! Rozmawiasz z Animką, chociaż jej byś odpuścił! :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z Sharm El Sheik (Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 4. Data: 2024-06-16 19:52:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    -obcokrajowiec-

    > Co to jest bez-polskie prawo jazdy?

    Nie dość, że nie potrafisz poprawnie napisać i zadajesz głupie pytania
    to jeszcze nie potrafileś przeczytać artykułu.

    --
    animka

  • 5. Data: 2024-06-16 19:54:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 16.06.2024 o 09:58, Wiesiaczek pisze:

    > Kurwa! Rozmawiasz z Animką, chociaż jej byś odpuścił! :)))

    Może najpierw naucz go pisać i czytać po polsku.

    --
    animka