  • 1. Data: 2007-06-18 20:41:43
    Temat: Betanki: Gdzie kler nie może tam psychiatrę z prokuratorem...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Prokuratura obawia się zbiorowego samobójstwa u Betanek
    Dom sióstr betanek w Kazimierzu
    TVN24

    Prokuratura w Lublinie zamierza zająć się sprawą klasztoru sióstr Betanek w
    Kazimierzu Dolnym. Prokuratorzy obawiają się, że na terenie klasztoru może
    dojść do zbiorowego samobójstwa - informuje TVN 24.
    Prokuratura chce zbadać wątek podżegania do samobójstwa na terenie klasztoru
    po tym jak sobotni "Fakt" opublikował list jednej z zakonnic. Według
    prokuratury list, podpisany "Anna", można interpretować jako zapowiedź
    popełnienia zbiorowego samobójstwa przez siostry przebywające w klasztorze.
    Prokuraturę w Lublinie zainteresowało zwłaszcza zdanie, mówiące o tym, że
    siostry "chcą przejść z ciemności do światłości".

    Byłe betanki boją się rychłej eksmisji, bo sąd rejonowy w Puławach nakazał
    już 49 z nich natychmiastowe opuszczenie budynków. Wyroki są prawomocne.
    Komornik jeszcze nie pojawił się w Kazimierzu, bo czeka na zakończenie
    wszystkich spraw o eksmisję, a do rozpatrzenia pozostało ich jeszcze tylko
    17. Kobiety najwyraźniej postanowiły, że żywcem ich nikt nie weźmie. Od
    tygodnia nie mają prądu, gazu. Prawie nie opuszczają budynków. Nocami
    zbierają warzywa z ogródka. Żywią się nimi i tym, co dostarczą im pod bramy
    ich zwolennicy.

    Prokuratura chce sprawdzić autentyczność listu przesłanego do "Faktu". Jeśli
    okaże się on autentyczny to istnieje możliwość, by policja wraz z
    prokuraturą weszły na teren zakonu - podaje TVN 24.

    http://wiadomosci.onet.pl/1555770,11,item.html

  • 2. Data: 2007-06-18 20:55:32
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
    > Sky<s...@o...pl>
    >
    > [...]
    > Tak, ja też uważam - tak jak ty - że nie należy przeszkadzać wariatom i
    > wariatkom w zbiorowych samobójstwach.

    A przy okazji odzyskać nieruchomości przez nich okupowane...

  • 4. Data: 2007-06-18 20:58:32
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Sky<s...@o...pl>

    > Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości

    > A przy okazji odzyskać nieruchomości przez nich okupowane...

    Masz jakieś poufne informacje o tym, że wariatki z nich zrobiono?

    Gawron

  • 5. Data: 2007-06-18 21:51:37
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Sky<s...@o...pl>

    > Masz jakieś poufne informacje o tym, że wariatki z nich zrobiono?

    Poufne?!? ;)
    Przecież każdy kto nie słucha papy i tych co jego
    są musi nie po kolei ma...czyż nie?! ;)

  • 6. Data: 2007-06-18 22:02:34
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Sky<s...@o...pl>

    [...]
    > Poufne?!? ;)
    > Przecież każdy kto nie słucha papy i tych co jego
    > są musi nie po kolei ma...czyż nie?! ;)

    Tak, tak, Skajuś ;D

    Gawron

  • 7. Data: 2007-06-18 22:10:08
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Sky<s...@o...pl>
    >
    > [...]
    >
    > Tak, tak, Skajuś ;D

    A widzisz... ;)
    Kra kra... ;P

  • 8. Data: 2007-06-19 00:18:24
    Od: "ab.666" <t...@n...adres.pl>

    Wariatki? Moze i tak.... ino co z tym ich klechą-spowiednikiem, który zrobił
    z nich wariatki poprzez seksualne wykorzystywanie i rytualne stosunki przed
    ołtarzem?

    Pewnie poboznego kiecucha biskup ukrył gdzieś w Am. Połud. ....

    ab.

  • 9. Data: 2007-06-19 09:14:28
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

> [...]
    > zrobił
    > z nich wariatki poprzez seksualne wykorzystywanie i rytualne stosunki

    Ciekawe czy nagrywali.

  • 10. Data: 2007-11-06 10:51:29
    Temat: Betanki: Gdzie redaktorek nie może tam psychiatrę z prokuratorem...
    Od: "Grzegorz Z ." <a...@g...pl>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f56ql1$mm4

    > Prokuratura obawia się zbiorowego samobójstwa u Betanek

    Gazeta jak zwykle łże gorzej od psa, prawda?