  • 1. Data: 2024-08-01 19:09:29
    Temat: Będzie umorzenie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Będzie umorzenie z powodu niewykrycia sprawcy?

    - obstawiam że w czasie śledztwa ustalono że kierowca nie mieszka w
    towarzystwie lizingowym - może nawet mieszkać w innym powiecie... nic
    nie da się zrobić;)

    https://youtu.be/3BKVptNNefs

    PS Menda poza karą przewidzianą przez prawo powinna dostać po prostu
    wpierdol od nieznanych sprawców. Jak ktoś jest tak głupi to powinien być
    leczony na niskim poziomie, bo poziomu abstrakcji prawa po prostu nie
    ogarnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-08-01 21:01:47
    Temat: Re: Będzie umorzenie?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 19:09, Shrek pisze:
    > powinien być leczony na niskim poziomie, bo poziomu abstrakcji prawa po
    > prostu nie ogarnie.

    Ostro odbiegasz od poprawności politycznej.

    i kooooorwa MASZ RACJĘ

  • 3. Data: 2024-08-04 21:52:00
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wpierdol od nieznanych sprawców. Jak ktoś jest tak głupi to powinien być
    > leczony na niskim poziomie, bo poziomu abstrakcji prawa po prostu nie

    Dzban bez mózgu.
    Kamerkowicz też nielekki przypadek -- zamiast zjechać na wolniejszy pas i
    ominąć dzbana, to grzecznie hamuje za nim do 0. Na okamerkowanie starczyło, na
    naukę jazdy niezbyt.
    Już pomijam, że mógł zjechać.

  • 4. Data: 2024-08-05 01:04:53
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 19:09, Shrek pisze:

    Z góry mówię, że nie wiem o czym mowa, linka nie oglądałem i nie
    zamierzam, a zatem:

    > PS Menda poza karą przewidzianą przez prawo powinna dostać po prostu
    > wpierdol od nieznanych sprawców.
    ... a zatem chcę nieśmiało dopytać, czy nieznani sprawcy mogą być
    rówieśnikami?

    PD

  • 5. Data: 2024-08-05 01:28:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Aug 2024 19:09:29 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > wpierdol od nieznanych sprawców. Jak ktoś jest tak głupi to powinien być
    > leczony na niskim poziomie, bo poziomu abstrakcji prawa po prostu nie

    Cos w tym jest, aczkolwiek z drugiej strony ...
    -filmujacy troche jednak blokował. Choc w zasadzie był na granicy
    usprawiedliwienia,
    -volvo hamowało dosc łagodnie,
    -za to z tyłu jakas orgia,

    A moglo sie skonczyc tak dobrze:
    -filmujacy mialby rozbity bagaznik i oduczyłby sie blokowac,
    -paru kierowców z tyłu nauczyłoby sie trzymac odstęp,
    -volvo miałby obitą morde i oduczyłby sie chamować na drodze
    :-)

    Ilosc kamer porażą? Chyba nie, tylko 3 w 2 samochodach.

    J.

  • 6. Data: 2024-08-05 01:31:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Aug 2024 21:52:00 +0200, n...@o...pl wrote:

> [...]
    > ominąć dzbana, to grzecznie hamuje za nim do 0. Na okamerkowanie starczyło, na

    na prawym pasie tez cos jechało.
    Na początku można było tak zrobić, potem za późno.

    > Już pomijam, że mógł zjechać.

    Niby mógł, ale cieżarówce się konczył pas rozbiegowy.

    J.

  • 7. Data: 2024-08-05 01:45:11
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 05.08.2024 o 01:28, J.F pisze:

> [...]
    > -paru kierowców z tyłu nauczyłoby sie trzymac odstęp,
    > -volvo miałby obitą morde i oduczyłby sie chamować na drodze

    Chamować to chyba odjakiegoś chama?, bo hamowannie to co innego :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2024-08-05 06:35:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2024 o 01:28, J.F pisze:

    > Cos w tym jest, aczkolwiek z drugiej strony ...
    > -filmujacy troche jednak blokował. Choc w zasadzie był na granicy
    > usprawiedliwienia,

    Gdzię? Jechał ładnie z dwu-trzy sekundowym odstępem za poprzednikiem.

    > -volvo hamowało dosc łagodnie,

    No i?

    > -za to z tyłu jakas orgia,

    A to inna sprawa. Choć odstępy mieli na oko ok - Przynajmniej ci
    pierwsi. Po prostu się nie spodziewali. Nie wiem ile po autostradach
    jedzisz, ale po prostu się stojącego na lewym pasie samochodu nie
    spodziewasz. Paradoksalnie jakby ostro hamował to byłyby większe szanse
    że jadący za nim wyłapi o się dzieje.

    > A moglo sie skonczyc tak dobrze:
    > -filmujacy mialby rozbity bagaznik i oduczyłby sie blokowac,

    Ale on wcale nie blokował

    > -paru kierowców z tyłu nauczyłoby sie trzymac odstęp,

    Ale oni trzymali

    > -volvo miałby obitą morde i oduczyłby sie chamować na drodze
    > :-)
    Tego zabrakło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-08-05 10:47:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Aug 2024 06:35:24 +0200, Shrek wrote:

    > Gdzię? Jechał ładnie z dwu-trzy sekundowym odstępem za poprzednikiem.

    Ale luki na prawym pasie były.

    > No i?

    no i zwolnic nie wolno ?

    > A to inna sprawa. Choć odstępy mieli na oko ok - Przynajmniej ci
    > pierwsi.

    O pare metrów za małe :-)

    > Po prostu się nie spodziewali. Nie wiem ile po autostradach
    > jedzisz, ale po prostu się stojącego na lewym pasie samochodu nie
    > spodziewasz.

    Taki widok moze zaskoczyc, ale swiatla hamowania poprzednika widac.

    > Paradoksalnie jakby ostro hamował to byłyby większe szanse
    > że jadący za nim wyłapi o się dzieje.

    Jadacy za nim, tzn filmujacy, wyłapił, reszta srednio.

    Przypadkiem dobre miejsce i dodatkowy pas :-)

    > Ale on wcale nie blokował

    Ale na przyszłosc by bardziej uwazał :-)

    > Ale oni trzymali

    Tak sobie.

    > Tego zabrakło.

    J.

  • 10. Data: 2024-08-05 10:48:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Aug 2024 01:45:11 +0200, Animka wrote:

    > Chamować to chyba odjakiegoś chama?, bo hamowannie to co innego :-)

    W tym przypadku mamy hamowanie i chamowanie jednoczesnie :-)

    J.