  • 31. Data: 2024-04-05 13:58:53
    Temat: Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Apr 2024 13:54:24 +0200, Kviat napisał(a):

    > Ale żeby się świeciły, bo wtedy łatwiej trafić w stopę?

    Nie wiem jak jest teraz, ale w LWP chodziło o to, żeby żołnierz defilujący
    prezentował się estetycznie. Zdolność bojowa raczej nikogo nie obchodziła.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 32. Data: 2024-04-05 14:02:03
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-05 o 10:35, Olin pisze:
    > Wojsko jest tylko dla wybrańców.

    Dla tych którym nie udało się wymigać/którzy nie uciekli.
    Ofkors również dla zawodowców/pół zawodowców z obrony terytorialnej
    wyśmiewanej przez lata.

    OT.
    NA UA mają szkolić 500.ooo operatorów dronów, tych dronów
    które twój fumfel Rączkoski wyśmiewał przez lata.
    U kitaja podobnie, znaczy już szkolą.

    Ofkors nieoficjalnie pracują pewnie nad dronami autonomicznymi.
    Znaczy bierzesz tablet z mapkom, zaznaczasz obszar czyszczenia,
    określasz liczbę robotów i wciskasz ok.

    OT.2
    Czołgi na UA jadą nie przez PL tylko przez Rumunię.

  • 33. Data: 2024-04-05 21:05:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2024 o 13:54, Kviat pisze:
    > Ale żeby się świeciły, bo wtedy łatwiej trafić w stopę?
    Wtedy mniej nasiąkają wodą.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 34. Data: 2024-04-05 21:59:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.04.2024 o 10:30, Olin pisze:

    > Zastanów się, czemu zawodów lekkoatletycznych - i w zasadzie wszelkich
    > innych - nie wygrywają osoby w wieku emerytalnym.

    Nie poinni brać dzieci do wojska i niszczyć im psychiki. Powinni zmienić
    tak od 30-stego roku życia.
    Pełno Ukraińców w kwiecie wieku mieszka teraz tutaj w Polsce zamiast
    walczyć o swoją Ojczyznę.Pracują jako kurierzy, taksówkarze itd.
    Dodam jeszcze, że to są urodzeni oszuśći. Chyba mają to we krwi.
    A ta moda na dźganie i zabijanie nożami to skąd się wzięła?

    --
    animka

  • 35. Data: 2024-04-05 22:03:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > To elementarne. Bo dopuszcza się tam też młodszych.

    Przede wszystkim nie powinni dopuszczać Murzynów, albo utworzyć
    konkurencję : dla krótkonogich i oddzielną dla dłogonogich szybkich
    Murzynów.

    --
    animka

  • 36. Data: 2024-04-05 22:07:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.04.2024 o 13:58, Olin pisze:

    > Nie wiem jak jest teraz, ale w LWP chodziło o to, żeby żołnierz defilujący
    > prezentował się estetycznie. Zdolność bojowa raczej nikogo nie obchodziła.

    Dojdzie do tego, że jak będzie wojna to oni będą umieli tylko czyścić
    buty, słać łóżka i szorować kible.

    --
    animka

  • 37. Data: 2024-04-06 02:35:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wtedy mniej nasiąkają wodą.

    No przecież... im bardziej świecą, tym bardziej odstraszają wilgoć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2024-04-06 02:46:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.04.2024 o 21:59, Animka pisze:

    > Nie poinni brać dzieci do wojska i niszczyć im psychiki.

    Słuszna uwaga.
    Dzieciaka łatwiej wytresować żeby bezmyślnie wykonywał rozkazy.
    Bo, jak słusznie zauważył specjalista od cyberbezpieczeństwa (i od
    wojskowości), ma nie myśleć, tylko wykonywać rozkazy.
    Nie może być tak, żeby zauważył, że jest mięsem armatnim na szachownicy
    światłych umysłów strategów od posyłania mięsa armatniego w celu
    realizacji wyższych i strategicznych celów.
    Jak ma strzelać do rowerzysty, to ma strzelać, a nie tracić czas na
    myślenie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 39. Data: 2024-04-06 08:40:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.04.2024 10:30, Olin wrote:
    > Zastanów się, czemu zawodów lekkoatletycznych - i w zasadzie wszelkich
    > innych - nie wygrywają osoby w wieku emerytalnym.

    To jest aspekty praktyczny, tutaj masz całkowitą rację. Ja pytam o
    aspekt moralny. Może dla "sprawiedliwości społecznej" skoro jedni walczą
    i poświęcają życie, to Ci mniej sprawni ale przez to że żyją dłużej to
    zamożniejsi, powinni także ponieść ofiarę - np. finansową?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 40. Data: 2024-04-06 08:42:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.04.2024 11:39, A. Filip wrote:
    > Kto chce ten odsłuży pół roku a potem będzie
    > "dziesięć lat" w (aktywnej) rezerwie z kilkunastoma dniami ćwiczeń
    > rocznie. Za to dostanie ulgi podatkowe na siebie i swoje dzieci,
    > wsparcie kredytu hipotecznego, wsparcie studiów (wyższych) itp/itd.
    > [Pracodawca też dostałby fory za zatrudnianie aktywnego rezerwisty]

    Jest to jakaś sensowna koncepcja. Może prawa czynne wyborcze powinni
    mieć tylko Ci co "poświęcają się dla Ojczyzny"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz