  • 61. Data: 2009-06-25 16:53:59
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:4a439581@news.home.net.pl...

    > Chyba pomyliles mnie ze swoim starym.

    Nie pomyliłem. Po prostu mam coś czego ty nie masz, półgłówku;)

    --
    Leszek
    Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego

  • 62. Data: 2009-06-25 16:54:58
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 25 Cze, 17:18, Tadek > napisał:

    >Winą za sytuację obarczam tez ZKM , że sprzedają takie bilety. Wprowadzili
    >mnie w błąd!

    Czy Ty z głową masz wszystko w porządku? Jak na tacę podczas mszy wrzucisz
    100zł zamiast 10zł to kto będzie winny? Narodowy Bank Polski? Bo rozprowadza
    takie nominały?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 63. Data: 2009-06-25 17:42:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomyliłem. Po prostu mam coś czego ty nie masz, półgłówku;)

    wodoglowie, nareszcie sie przyznales

  • 64. Data: 2009-06-25 17:45:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Myszkin wrote:
    > Dlatego mi chodzi o inne rozwiązanie! Czy
    > mam szansę na wygraną jesli pozwę ich do sądu?

    Nie masz żadnych szans.
    Nie miałeś biletu w trakcie kontroli. Koniec kropka.

  • 65. Data: 2009-06-25 17:47:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Zalatwialem juz 2 razy. Rozpatrzono pozytywnie.
    > Chyba nie pracuja tam witki i nostradamusy.

    To też napisalem, że możesz.
    Prawdopodobieństwo ma to do siebie, że czasmi w totka ktoś wygrywa.

  • 66. Data: 2009-06-25 17:50:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Myszkin wrote:

    > A ja Cię proszę byś już więcej nie pisał BZDUR i pozostwił miejsce na
    > opinię komuś mądrzejszemu.

    Jak narazie niejwiecej bzdur to wyprodukowałeś ty.
    Po za tym zachowujesz się jak beton. Pasują ci tylko te arguemnty, które
    są dla ciebie wygodne. Resza to bzdury wg ciebie.
    Wiec idź się stawija dalej. Wpadnij tu jeszcze za rok, dwa i napisz ile
    w efekcie cię to kosztowało.

    Jedyna droga na napisanie prośby o anulowanie uzsadniajać to nienaganą
    postawą "skazanego" w ostatnich latach. Może ci ktoś pójdzie na rękę.
    Może, ale nie musi.
    Czasami pomaga duży artykuł w wyborczej. idą wtedy na rękę, żeby nie
    drażnić tłumu.

  • 67. Data: 2009-06-25 17:54:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Myszkin wrote:
> [...]
    wiadomościnews:d442d494-82dd-4b38-ad94-606f70646970@
    r3g2000vbp.googlegroups.com...

    > Ty też w końcu zapłacisz, nie znasz dnia i godziny.

    No, zapłacilem.
    Zwykle jeżdzę samochodem. Raz pojechałem autobusem.
    Wziąłem bilet, wsiadłem zamyślony do autobusu siadłem na siedzeniu i
    totalnie zapomniałem o skasowaniu biletu.
    No i minutę później kosztowało mnie to wówczas 47 zł.
    Za gapiostwo się płaci, a nie jęczy jak stara baba.

    > A ja NIE zapłacę - byłem uczciwy, próbowałem wyjaśnić dlaczego tak się
    > stało więc nie zapłacę. Wyraź się poprawniej, że: ZOSTANĘ bandycko
    > OGRABIONY pod płaszczykiem prawa - nie, że ZAPŁACĘ! Nikomu nic nie
    > jestem winny!!! Nikogo nie miałem zamiaru oszukać w tak debilnie głupi
    > sposób. Nawet 10 latek jest juz za mądry by wymyślic cos tak głupiego.

    Wiesz co to jest: Wisi na ścianie i płacze?
    Dupa nie taternik.

    Podpadasz pod tą samą kategorię.

  • 68. Data: 2009-06-25 17:58:09
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Myszkin napisał(a):

    > Dokładnie - mam taki zamiar (oczywiście kolorowe kopie) nie oryginały
    > - załącze nawet bilet z SKM, z której przesiadłęm sie na autobus.

    Jak to zrobisz, skoro "żadko" jeżdzisz autobusami?

    Weź to zwyczajnie "na klatę" i przyznaj się (już chyba tylko przed sobą) do
    popełnionego błędu. Nie użalaj się nad sobą, a przede wszystkim nie nazywaj
    nikogo złodziejem, ani gnojem. Jesli nie akceptujesz regulaminu przewoźnika,
    to zawsze możesz pójść pieszo.

    Mariano Italiano

  • 69. Data: 2009-06-25 17:58:55
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Myszkin napisał(a):

    > Tylko
    > ostatni idiota skasowałby bilet za 0,25 zł, licząc, że przekona
    > kanarów!

    Zgadza się! Jednego nawet (korespondencyjnie) poznaliśmy...

    Mariano Italiano

  • 70. Data: 2009-06-25 18:02:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alojzy Zakalec wrote:

> [...]
    > zauważyli przedtem, że akurat jechało 3-ch napakowanych gostków z
    > których 2-ch miało gdzieś 190cm (takie Pudziany). Otóż jak tylko jeden
    > z kanarów (omyłkowo) się do nich zbliżył to jakoś tak dziwnie starał
    > się na nich nawet nie spojrzeć. Ale mimo tych starań jakoś tak
    > przypadkowo ich oczy się jednak spotkały. Wtedy ten napakowany gostek
    > spytał: "masz jakiś problem?" Kanar szybko czmychnął w tył autobusu
    > bez słowa do kolegów legimitujących jakieś staruszki a przy najbliżym
    > przystanku pośpiesznie wysiedli.
    > Wszycy pasażerowie byli zawiedzeni (mieli nadzieję, że kanary dostaną

    I to jest właśnie problem, że kanary nic nie mogą.

    Ten sam przypadek tylko, ze w USA.
    Do tramwaju wsiada dwóch gosći w koszulkach polo z napisaem policja z
    tyłu. I sprawdzają bilety.

    I wówczas sprawa wygląda dokładnie odwrotnie. Taki osiłek stara się
    uniknąć wzroku policjanta jak może.
    W najlepszej wersji. Wyjdzie w kajdankach na najblizszym przystanku i
    zostanie puszczony wolno po spisaniu i wystawieniu mandatu

    W najgorszej, za odmowę odwrócenia się w celu założenia mu kajdanek
    przez policjanta posiedzi dwa lata za stawianie oporu policjantowi.

    Uwierz nikt na gapę nie jeździ.