  • 51. Data: 2009-06-25 15:05:12
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > czlowiek uczciwy jest z reguly bezbronny i zdany na laske i nie laske
    > kopiacych go w d...

    Znaczy robia mu? ;P

    j.

  • 52. Data: 2009-06-25 15:18:01
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Myszkin pisze:

    > Nareszcie jakaś SENSOWNA wypowiedź! Dzięki za poparcie, przede
    > wszystkim za LOGICZNE, inteligentne podejście do sytuacji, której
    > padłem ofiarą.
    >
    > Pozdrawiam

    sugeruje w odwołaniu, jako uzasadnienie, dokonanej pomyłki załączyć
    kopie kilku biletów z dni poprzedzających zdarzenie jako argument
    potwierdzający powyższe. Przyznać się do skasowania biletu o mniejszej
    wartości. Dodam, prawnie nic nie wskurasz. Pozostaje tylko nadzieja iż
    odwołanie trafi na "normalnego człowieka" Logicznie rzecz biorąc nie
    wniosłeś wymaganej opłaty za przejazd za co zostałeś ukarany.

  • 53. Data: 2009-06-25 15:19:29
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Nostradamus <l...@w...pl> napisali:

    > Daruj sobie. Tępak i tak nie rozumie choćbyś 10 razy to napisał, a jest za
    > leniwy aby sprawdzić (lub za głupi aby znaleźć ;)

    Chyba pomyliles mnie ze swoim starym.

  • 54. Data: 2009-06-25 15:23:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:

    > A to akurat możesz. przy czym nie sądzę byś cokolwiek załatwił, no
    > chyba, że ktoś tam będzie miał dobry dzień.

    Zalatwialem juz 2 razy. Rozpatrzono pozytywnie.
    Chyba nie pracuja tam witki i nostradamusy.

  • 55. Data: 2009-06-25 15:30:16
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 25 Cze, 16:43, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > No i super.
    > tylko bardzo cię proszę, nie pisz, że obraziłeś się na policję jak ci
    > odholuje samochód za 500 zł, za to że byłeś zmęczony i zapomniałes
    > portfela w którym miałes, prawo jazdy, dowód rejestracyjny i ubezpieczenie.

    A ja Cię proszę byś już więcej nie pisał BZDUR i pozostwił miejsce na
    opinię komuś mądrzejszemu.

  • 56. Data: 2009-06-25 15:55:28
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 25 Cze, 14:20, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:d442d494-82dd-4b38-ad94-606f70646970@
    r3g2000vbp.googlegroups.com...

    > Nie sensowna tylko pasująca Tobie.
    > A i tak zapłacisz.

    Ty też w końcu zapłacisz, nie znasz dnia i godziny.
    A ja NIE zapłacę - byłem uczciwy, próbowałem wyjaśnić dlaczego tak się
    stało więc nie zapłacę. Wyraź się poprawniej, że: ZOSTANĘ bandycko
    OGRABIONY pod płaszczykiem prawa - nie, że ZAPŁACĘ! Nikomu nic nie
    jestem winny!!! Nikogo nie miałem zamiaru oszukać w tak debilnie głupi
    sposób. Nawet 10 latek jest juz za mądry by wymyślic cos tak głupiego.

  • 57. Data: 2009-06-25 16:02:16
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 24, 8:20 pm, Myszkin <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > skazowałem tą 1/10 ceny biletu całego czyli za 0,25 zł. Natychmiast
    > kontrola. Tłumaczyłem baranom, prosiłem o zrozumienie, że się po
    > prostu pomyliłem - NIC - jak do ściany! Wyjąłem bilet za 2,50,
    > skasowałem go przy nich! Mówiłem: "proszę was, zrozumcie - wracam z
    > pracy, jestem zmęczony, te nowe bilety wprowadzają w błąd" POMYLIŁEM
    > się
    > Oświadczyłem, że skoro tak to będę szukał sprawiedliwości w sądzie -
    > najmniej go to nie wzruszyło - jakby był PEWIEN, że nie wygram tej
    > sprawy. Czy naprawdę nie mam szans? Czy wszyscy są zaprzedani, a

    A ja byłem niedawno świadkiem innej nieco sceny z KANARAMI w roli
    głównej. Otóż wsiedli uni i zaczęl tę swoją kontrolę. Ale nie
    zauważyli przedtem, że akurat jechało 3-ch napakowanych gostków z
    których 2-ch miało gdzieś 190cm (takie Pudziany). Otóż jak tylko jeden
    z kanarów (omyłkowo) się do nich zbliżył to jakoś tak dziwnie starał
    się na nich nawet nie spojrzeć. Ale mimo tych starań jakoś tak
    przypadkowo ich oczy się jednak spotkały. Wtedy ten napakowany gostek
    spytał: "masz jakiś problem?" Kanar szybko czmychnął w tył autobusu
    bez słowa do kolegów legimitujących jakieś staruszki a przy najbliżym
    przystanku pośpiesznie wysiedli.
    Wszycy pasażerowie byli zawiedzeni (mieli nadzieję, że kanary dostaną
    solidnie wpierdul)...

    Oczywiście, że masz rację że firmy kanarowe to zwykłe gnoje i że świat
    "według reguł liberalizmu" to syfiaste szambo.

    Ten cały system wyrywkowych kontroli jest debilny, BARBARZYŃSKI i
    chyba specjalnie tak pomyślany żeby <GŁÓWNIE OMYŁKOWO> wpadło jak
    najwięcej przypadkowych pechowców. Bo jakby było tak jak w Anglii
    (bilet sprawdzany jest przy wejściu gdzie też można kupić) to może
    przewoźnik mniej by sie obłowił niż dzięki "opłatom specjalnym"?

  • 58. Data: 2009-06-25 16:16:46
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 25 Cze, 17:18, Tadek > napisał:

> [...]
    > odwołanie trafi na "normalnego człowieka" Logicznie rzecz biorąc nie
    > wniosłeś wymaganej opłaty za przejazd za co zostałeś ukarany.

    Dokładnie - mam taki zamiar (oczywiście kolorowe kopie) nie oryginały
    - załącze nawet bilet z SKM, z której przesiadłęm sie na autobus.
    Pozazywałem kanarom ten bilet ale wiadomo - oni myślą tylko o prowizji
    dla siebie. Sami powiedzieli - wszyscy trzej, że WIERZĄ mi, ze mówię
    prawdę i na pewno u nich w dziale reklamacji bede mógł liczyć na
    pozytywne rozpatrzenie odwołania. Wsiadłem w samochód i pojechałem tam
    od razu. Ten ich kierownik działu reklamacji to typowy kawał ch. i
    cwaniaka. Już od razu zorientowałem się z jakiego pokroju człowiekiem
    mam doczynienia. Wiedomo tez, że jesli napisze odwołanie to również ON
    bedzie je rozpatrywał. Od razu uprzedził mnie, ze pisemne odwołanie i
    tak nic nie da, a po drugim odwołaniu oni oddaja sprawe do sądu, który
    wiadomo, że wszystkim wysyła nakazy jak leci, na oślep, nie
    rozpatrując nawet przypadku. Dlatego mi chodzi o inne rozwiązanie! Czy
    mam szansę na wygraną jesli pozwę ich do sądu? Winą za sytuację
    obarczam tez ZKM , że sprzedają takie bilety. Wprowadzili mnie w błąd!

  • 59. Data: 2009-06-25 16:51:38
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Nikogo nie miałem zamiaru oszukać w tak debilnie głupi
    >sposób. Nawet 10 latek jest juz za mądry by wymyślic cos tak głupiego.

    Nie bierz tego do siebie, ale znasz powiedzenie "jak złapią cię za rękę mów
    że to nie twoja ręka"? Tak mógłby tłumaczyć się każdy oszust i złodziej,
    więc się nie dziw, że Ci nie wierzą. Jak myślisz, ile razy dziennie słyszą
    podobne wytłumaczenia? "Bilet miesięczny mam w domu", "zapomniałem skasować
    bo mi babcia umarła", "skasowałem bilet, ale mi wypadł z kieszeni", no i
    pewnie stały przebój "ja zawsze kasuję, dziś to pierwszy raz w życiu"...

    Ciekawy też jestem, co byś zrobił gdyby Cię kontrolerzy nie złapali, a Ty po
    przejeździe zorientowałbyś się, że zapłaciłeś za przejazd za mało. Czy przy
    najbliższej jeździe autobusem skasowałbyś podwójny bilet? Wsiadłbyś w
    samochód i pojechał zapłacić w siedzibie przewoźnika? Ochłoń trochę i
    zastanów się logicznie nad całą sytuacją, a wtedy może zrozumiesz, że nie do
    końca masz rację.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 60. Data: 2009-06-25 16:51:59
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Ty też w końcu zapłacisz, nie znasz dnia i godziny.

    Byzydura. Zobacz mój nick. Ja znam przyszłość;))

    >A ja NIE zapłacę - byłem uczciwy,

    Zapłacisz na bank. Byłeś nieuczciwy-zapłaciłeś 25 groszy zamiast 2,50 zł.
    Może i nieumyślnie .
    I nie podnecaj się yal bo ci żyłka jakaś pęknie ;)

    --
    Pzdr
    Leszek