  • 201. Data: 2009-07-01 12:25:13
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > owszem dopuszcza jako alternatywe, natomiast zakup biletu jest wlasnie
    > zawarciem umowy

    Alternatywa charakteryzuje się tym, że ma dwa _równorzędne_ zdania.

    A więc powyższy zapis należy rozumieć że albo bilet albo sposób
    określony przez przewoźnika.

    --
    spp

  • 202. Data: 2009-07-01 12:32:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A więc powyższy zapis należy rozumieć że albo bilet albo sposób określony
    > przez przewoźnika.

    zakup biletu jest zawarciem umowy, jak ktos nie kupi biletu a ma taki zamiar
    i przewoznik to umozliwia, zawiera umowe poprzez posadzenie dupska w srodku
    komunikacji

    a mi chodzilo tylko o to, ze kupujac bilet zawierasz umowe

  • 203. Data: 2009-07-01 12:35:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > a mi chodzilo tylko o to, ze kupujac bilet zawierasz umowe

    A mi o to że to jeden z trzech _równorzędnych_ sposobów zawarcia umowy o
    przejazd. :)

    --
    spp

  • 204. Data: 2009-07-01 13:28:57
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 30, 9:27 am, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > wyobraż sobie dawny Pewex,w którym kupowało się za dolary.
    > I w tym pewexie jest kantor również prowadzony przez pewex.
    >
    > I teraz przychodzisz do tegoż kantoru wymieniasz złotówki na dolary i
    > właśnie twierdzisz, że już zapłaciłeś za towar bo przecież sklep ma
    > twoje złotówki.
    >
    > Załapałeś?

    NO, ALE ŻEŚ STRZELIŁ PRZYKŁAD!
    Czyli wykazujesz tylko, że ów system "polowania na ludzi", zastawiana
    WNYKÓW na "pechowców", (jako niby sposób na egzekwowanie opłat za
    przejazd) jest rodem z potępionej w czambuł ciemnej epoki "czerwonej"
    dyktatury kolonii podległej Związkowi Radzieckiemu, DEPCZĄCEJ PRAWA
    CZŁOWIEKA gdzie się tylko da,
    a nie z NOWOWCZESNEJ DEMOKRACJI państwa Unii Europejskiej!

    Poniał w cziom dzieło???????????????

  • 205. Data: 2009-07-01 13:30:35
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 30, 9:54 am, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > wiesz
    > znajdż sobie kogoś inteligentniejszego, bo mi się już nie chce
    > tłumaczyć. szkoda mi czasu na beton.

    mentalność stalinowca!

  • 206. Data: 2009-07-01 13:32:49
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 30, 10:15 am, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > 10 lat do przedawnienia, ale wierzyciel aż tyle czekał nie będzie.
    > Całość trwa zwykle własnie tak jak napisałem.

    SPRZECZNE Z KONSTYTUCJĄ!!!!!!!!

    Pora by tylko ktoś zaskarżył aby wreszcie skończyć z tym bagnem!

  • 207. Data: 2009-07-01 13:35:34
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 30, 10:17 am, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Nie wiem, czy zauważyłeś, ale w tym konkretnym przypadku nie jest
    > rozpatrywany rachunek zysków i strat czy bilans roczny przewoźnika,
    > tylko fakt udokumentowania opłacenia konkretnego przejazdu. Dwa światy
    > nijak nie przystające do siebie.
    >
    > M.

    Regulamin przewoźnika to jedno a obowiązujący stan prawny (w tym
    zgodność z Konstytucją) w państwie to drugie!
    W tym konkretnym przypadku to wszystko wskazuje na to, że... istotnie
    dwa światy nijak nie przystające do siebie!

  • 208. Data: 2009-07-01 13:37:42
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 30, 10:29 am, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Twój tok rozumowania prowadzi do absurdu, iż w ogóle nie trzeba
    > płacić za przejazd, a dopiero w momencie kontroli skasować bilet, albo
    > go wyrzucić.

    TO NIECH SPRAWDZAJĄ BILET PRZY WEJŚCIU!!!!!!!!!!

    a jak im się nie chce - TO ICH PROBLEM!

  • 209. Data: 2009-07-01 13:39:45
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 30, 11:14 am, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Równie dobrze mógłbyś pójść do sklepu, załadować kieszenie fantami, a w
    > przypadku zatrzymania przez ochronę krzyczeć, o co im chodzi, przecież
    > masz pienidze i możesz zapłacić.

    To dlaczego nie ustawią w sklepach skarbonki przy wyjściu i tylko
    sprawdzają WYRYWKOWO czy ktoś uczciwie płaci?

  • 210. Data: 2009-07-01 13:42:49
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 30, 12:34 pm, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > No ale po co zakładać, skoro wiadomo, że to nierealne? Pewnie 80%
    > przepisów możnaby wywalić do kosza czyniąc takie założenia.

    A jest zasada, że prawo nie działa wstecz i coś o prawach/dobrach
    nabytych - jeżeli nie sprawdzili cię przy wejściu do autobusu to już
    tylko i wyłącznie znaczy, że chcieli ci zrobić prezent w postaci
    darmowego przejazdu. Kropka!