  • 161. Data: 2009-06-30 07:54:03
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:

> [...]
    >
    > czy za te bilety to moze sobie przewoznik kupic paliwo, albo naprawic
    > tabor?
    >
    > jak kupuijesz bilet do kina czy do teatru bedziesz stosowal ta sama
    > analogie?
    >
    > jak kupujesz bilet to kupujesz prawo do przejazdu, kasujac go, tylko
    > potwierdzasz fakt, ze kupiles go konkretnie na ten przejazd, i nie ma
    > znaczenia dla przewoznika czy go skasujesz przed, po, czy w trakcie, wogole
    > nie ma znaczenia czy go skasujesz, wazne jest tylko aby zgadzala sie ilosc
    > przejazdow z iloscia biletow, jak ilosci sa rozne to przewoznik ma zysk

    wiesz
    znajdż sobie kogoś inteligentniejszego, bo mi się już nie chce
    tłumaczyć. szkoda mi czasu na beton.

  • 162. Data: 2009-06-30 08:06:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 11:55:33 -0500, witek napisał(a):

    > do wniesienia sprawy do sądu.

    No.

    > Potem już im się spieszyć nie będzie. Sprawa swoje odczeka, komornik
    > przyjdzie tez trochę później.
    > generalnie 2 -3 lata.

    Jeżeli już zostanie orzeczony wyrok i egzekucja - to 10 lat. Każda czynność
    ......czyli w zasadzie albo spłata, albo do końca życia będzie się to
    ciągnęło.

  • 163. Data: 2009-06-30 08:11:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > znajdż sobie kogoś inteligentniejszego, bo mi się już nie chce tłumaczyć.
    > szkoda mi czasu na beton.

    a ty znowu swoje, widze ze jakos nie potrafisz wykazac straty przewoznika w
    zaleznosci od momentu skasowania biletu i faktu czy zostanie skasowany czy
    wywalony do smieci

  • 164. Data: 2009-06-30 08:15:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > No.

    > Jeżeli już zostanie orzeczony wyrok i egzekucja - to 10 lat. Każda czynność
    > ......czyli w zasadzie albo spłata, albo do końca życia będzie się to
    > ciągnęło.

    10 lat do przedawnienia, ale wierzyciel aż tyle czekał nie będzie.
    Całość trwa zwykle własnie tak jak napisałem.

  • 165. Data: 2009-06-30 08:17:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    szerszen wrote:

    > a ty znowu swoje, widze ze jakos nie potrafisz wykazac straty
    > przewoznika w zaleznosci od momentu skasowania biletu i faktu czy
    > zostanie skasowany czy wywalony do smieci

    Nie wiem, czy zauważyłeś, ale w tym konkretnym przypadku nie jest
    rozpatrywany rachunek zysków i strat czy bilans roczny przewoźnika,
    tylko fakt udokumentowania opłacenia konkretnego przejazdu. Dwa światy
    nijak nie przystające do siebie.

    M.

  • 166. Data: 2009-06-30 08:25:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h2chnh$qpd$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem, czy zauważyłeś, ale w tym konkretnym przypadku nie jest
    > rozpatrywany rachunek zysków i strat czy bilans roczny przewoźnika, tylko
    > fakt udokumentowania opłacenia konkretnego przejazdu.

    w tej konkretnej galezi chodzi o to

    > Nie nie nie.
    > Trzeba jeszcze dobrowolnie zapłacić karę.
    > Przecież jechał bez biletu.

    i moje pytanie
    "a o co w tym wszyskim chodzi, o to aby zaplacic za przejazd, czy aby wyrwac
    kase "z kary" od nazwijmy to umownie zapominalskiego?"

    wiec oplata za przejazd zostala dokonana, dlatego nie widze w tej konkretnej
    sytuacji powodu do placenia kary

  • 167. Data: 2009-06-30 08:29:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > wiec oplata za przejazd zostala dokonana, dlatego nie widze w tej
    > konkretnej sytuacji powodu do placenia kary

    Twój tok rozumowania prowadzi do absurdu, iż w ogóle nie trzeba
    płacić za przejazd, a dopiero w momencie kontroli skasować bilet, albo
    go wyrzucić.

    To tak, jakbyś zawarł umowę ubezpieczenia, po roku nie zapłacił
    składki, a na żądania zakładu ubezpieczeń twierdziłbyś, żeby się
    odczepili, bo przecież szkoda się nie zdarzyła i straty nie ponieśli.

    --
    Liwiusz

  • 168. Data: 2009-06-30 08:56:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Twój tok rozumowania prowadzi do absurdu, iż w ogóle nie trzeba płacić
    > za przejazd, a dopiero w momencie kontroli skasować bilet, albo go
    > wyrzucić.

    mylisz sie, a wszystkie cytaty wkleilem

    ale wyjasnie, nie w momencie kontroli, tylko po np odbytym przejezdzie
    a jesli np zapomnisz biletu z domu, to po powrocie, tyle biletow ile
    przejazdow niszczysz i wywalasz do kosza

    zakladajac utopijnie uczciwosc pasazera, a o to w tej galezi chodzilo

  • 169. Data: 2009-06-30 09:14:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    szerszen wrote:

    > ale wyjasnie, nie w momencie kontroli, tylko po np odbytym przejezdzie
    > a jesli np zapomnisz biletu z domu, to po powrocie, tyle biletow ile
    > przejazdow niszczysz i wywalasz do kosza

    Równie dobrze mógłbyś pójść do sklepu, załadować kieszenie fantami, a w
    przypadku zatrzymania przez ochronę krzyczeć, o co im chodzi, przecież
    masz pienidze i możesz zapłacić.

    > zakladajac utopijnie uczciwosc pasazera, a o to w tej galezi chodzilo

    To już drugie "o to chodziło" - zdecyduj się może na jeden wariant, bo
    chyba się plączesz w zeznaniach

    M.

  • 170. Data: 2009-06-30 09:53:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h2cl19$3oi$2@news.onet.pl...

    > To już drugie "o to chodziło" - zdecyduj się może na jeden wariant, bo
    > chyba się plączesz w zeznaniach

    nie moja wina ze nie potrafisz przeczytac i zrozumiec podanych cytatow, w
    ktorych chodzi o deczko cos innego niz w watku pierwotnym