  • 141. Data: 2009-06-27 21:09:59
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 27, 9:18 pm, Artur <s...@r...pbz> wrote:

    > KZK GOP także to wprowadził na prawie wszystkie linie autobusowe (za
    > wyjątkiem przegubowców) po wielomiesięcznych "testach" na liniach które
    > obsługiwały "zadupie".
    > Ale mam mieszane uczucia czy to jest dobre rozwiązanie na liniach w których
    > autobusy w centrum są wypełnione po brzegi. Zanim otworzy drzwi do
    > "wyjścia" mija kilkadziesiąt co najmniej sekund. Przednimi drzwiami wchodzą
    > ludzie - w środkowych jest kolejka do wyjścia i tworzy się"korek".

    A więc MZK niechże zapłaci grupie pomysłowych ludzi za udoskonalenie
    tego systemu!
    (Już na poczekaniu same przychodzą różne usprawnienia, jeśli chwilę
    się zastanowić...)
    Byłoby to o niebo bardziej cywilizowane niż płacić te pieniędze HORDOM
    PRYMITYWÓW POLUJĄCYCH NA LUDZI!

  • 142. Data: 2009-06-27 21:11:59
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 27, 9:18 pm, Artur <s...@r...pbz> wrote:
    > --
    > AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    > ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)
    > A-Data Extreme Edition 1066+ 2x2048MB CL5-3-5-12 2T || Aerocool Hi-Tech7PRO
    > Maxtor STM3500320AS - DiamondMax 22 || 7200 SATAII || 500GB
    > Seagate ST3160827AS - Barracuda || 7200.7 SATA NCQ 160827 3D Defense
    > System(tm); G-Force Protection - S-ATA150 || 160GB
    > LG DVDRW/DL GSA-H66N || Samsung DVDRW/DL SH-S202N

    Jejku! Ileż KWh musisz zużyć żeby napisać parę postów na grupach! ;)

  • 143. Data: 2009-06-28 06:10:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > nie, jest zapłatą, a nie "tylko potwierdzeniem".

    jest powtiwerdzeniem, bo przewoznik kase juz dostal, i niewazne czy usluge
    wykona, bo pasazer skasuje bilet, czy nie wykona, bo pasazer nigdy z niego
    nie skorzysta, bo go np zgubi, kasa juz jest u niego

  • 144. Data: 2009-06-28 06:14:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli nie kasując-nie zapłacił. Udajesz tępego? Bo tu już wszyscy
    > zrozumieli.

    to ty jestes zbyt glupi, aby zrozumiec o czym w tym konkretnym miejscu mowa

  • 145. Data: 2009-06-28 07:19:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:
> [...]
    > wykona, bo pasazer skasuje bilet, czy nie wykona, bo pasazer nigdy z niego
    > nie skorzysta, bo go np zgubi, kasa juz jest u niego

    a u ciebie jest bilet i dopoki go nie skasujesz możesz się nim posługiwa
    tak jak każdym innym środkiem płatniczym np. odsprzedać go.
    Wiec przewoźnik ma "zapłatę" za bilet, ale nie za usługę przewozu.
    Tą otrzyma dopiero jak skasujesz bilet.

  • 146. Data: 2009-06-28 08:02:37
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > to ty jestes zbyt glupi,

    Gadasz do lustra . Pobudka !!
    On na ten bilet już 73 razy jechał nie kasując. Dopiero za 74 razem go
    złapali. Teraz dotarło, że dopiero kasując opłacasz ten jeden konkretny
    przejazd? U ciebie we wsi nie ma komunikacji więc możesz nie wiedzieć.
    Wybaczamy ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 147. Data: 2009-06-28 13:21:53
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - ZLODZIEJE!!!
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Alojzy Zakalec napisał(a):

    > Udajesz głupa?

    Nie znamy się, więc jest mi niezmiernie trudna.

    A tak - aby ostudzić emocje - przeczytaj post od "czabu".
    Jeśli załapiesz, to gratuluję, jeśli nie, to cóż - juz pisałem - nie znamy
    się i jest mi z tym dobrze...

    Nasz gapowisz też powinien to przeczytać.

    Mariano Italiano

  • 148. Data: 2009-06-28 18:31:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Gadasz do lustra . Pobudka !!

    no ty napewno

    > On na ten bilet już 73 razy jechał nie kasując. Dopiero za 74 razem go
    > złapali.

    lecz sie na nogi bo na glowe juz zapozno, a to jest grupa prawo a nie
    fantasy

  • 149. Data: 2009-06-28 18:33:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Tą otrzyma dopiero jak skasujesz bilet.

    a niby w jakiej to formie ja otrzyma?
    zaplate juz otrzymal, wiec dla przewoznika to czy skasujesz bilet w trakcie
    jazdy, to czy go zgubisz, zjesz, czy skasujesz po wyjsciu ze srodka
    komunikacji nie ma znaczenia i o tym wlasnie pisze

  • 150. Data: 2009-06-28 19:08:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:
> [...]
    > jazdy, to czy go zgubisz, zjesz, czy skasujesz po wyjsciu ze srodka
    > komunikacji nie ma znaczenia i o tym wlasnie pisze

    mam wrażenie, że gadam do ściany.
    Pogadaj może z kimś kogo uważasz za mądrzejszego. Niech ci to wyjaśni.