  • 131. Data: 2009-06-27 18:28:09
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > dokładnie to samo
    > nie okazał biletu W CZASIE kontroli

    jak to nie okazałeś?
    przecież nawet policja widziała jak okazywałeś, a to że długo szukałeś w tym
    strasie to co?:O)

  • 132. Data: 2009-06-27 18:35:59
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - ZLODZIEJE!!!
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Mariano Italiano <m...@s...gov.pl> napisali:

    > No przecie? zawsze moge powiedzieae, "?e sie zamy?li?em" i "zmeczony z roboty
    > wracam"...

    I co wtedy. Samochody sie naprawia, a zabici zmartwychwstana?

  • 133. Data: 2009-06-27 18:45:45
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - Z?ODZIEJE!!!
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    Czabu pisze:

    > [...]
    > Myślę, że po takiej tyradzie rzeczywiście nie poszedłby do więzienia.
    > Wolny do domu, chyba też nie ;-)

    Haha, niezle napisane :)

  • 134. Data: 2009-06-27 18:56:16
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 27, 1:19 pm, Myszkin <p...@w...pl> wrote:
    > Martwi mnie to, że
    > spora cześć ludzi, która się tu wypowiada przejawia podobne cwaniactwo
    > zyciowe jak mafiozi z Renomy. To naprawdę przykre. Uczciwych ludzi
    > jest juz tylko garstka.

    Ale chyba nie myślisz, że rozmawiasz tu ze zwykłymi internautami
    którzy tutaj prezentują swoje prywatne osobiste poglądy?
    Jeśli tak to gratuluję naiwności. (Bo naiwność to przyjemny stan -
    dopóki nie zetkniesz się z pierwszymi jego konsekwencjami. Co w
    przypadku kwestii społeczno politycznych nie musi nastąpić
    natychmiast...)

    > Ziemia jest pełna paskudnych ludzi, wielu to cwane inteligenciki,
    > przestepcy pod krwawacikami, obmyślający DROBNE DRUCZKI, których
    > ludzie się nie dopatrzą, nie doczytają, dużo, gęsto, by ich zakręcić,
    > wprowadzic w błąd, oszukac i wydebić nieuczciwie wiecej kasy - to
    > drobny przykład dziesiejszego świata. Macie chore umysły, złe serca i
    > czarne dusze!

    Nie posunąłbym się aż tak daleko. Każdy robi swoją cząstkę i musi ją
    robić perfekcyjnie - bo inaczej wypadnie na OUT. (Pracodawca oczekuje
    wyników, lepszych niż robią inni, a jak nie to "you are fired!")
    Rzadko kto zastanowi się w którą stronę idzie CAŁOŚĆ. Aż potem okaże
    się, że tak właśnie razem zbudowaliśmy POTWORNĄ maszynerię!
    Film pt. "The Cube" - polecam! Świetna alegoria! (Autor właśnie to
    miał na myśli, na początku filmu było to wyjaśnione.)

  • 135. Data: 2009-06-27 19:10:17
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 27, 1:53 pm, "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>
    wrote:

    > No przecież zawsze moge powiedzieć, "że się zamyśliłem" i "zmęczony z roboty
    > wracam"...
    > To jest argument!

    Udajesz głupa? Co innego jest prowadzić samochód a co innego wsiąść do
    autobusu! Kierowcą nie każdy może byc! Trzeba mieć specjalne
    predyspozycje i umiejętności potwierdzone dokumentem pt. Pawo Jazdy!
    Nie otrzymają go np. niektóre osoby o pewnych ułomnościach, np.
    problemy ze wzrokiem jak DALTONIZM itp. (że nie wspomnę o trudnościach
    z zapamiętaniem Kodeksu Drogowego). Natomast być pasażerem w
    autobusie, być pieszym na chodniku ma prawo być ABSOLUTNIE KAŻDY! Np.
    SKRAJNIE zmęczony, półprzytomny w drodze na pogotowie, pijany,
    naćpany, niewidomy, upośledzony umysłowo, KAŻDY!

    System egzekwowania opłat w postaci band psychopatycznych SADYSTÓW
    POLUJĄCYCH NA LUDZI którzy z powodu NIEZAWINIONYCH przypadków
    losowych) nie są w stanie zaopatrzyć się w bilete lub go skasować - TO
    BARBARZYŃSTWO!
    To takie zastawianie pułapek na porządnych ludzi, czy to godzi w prawa
    człowieka?

  • 136. Data: 2009-06-27 19:18:57
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 05:24:21 -0700 (PDT), Alojzy Zakalec napisał(a):

    > Nie wiem jak jest w USA ale system CYWILIZOWANY jest taki jak w Anglii
    > - bilety pokazujemy przy wejściu do autobusu,

    KZK GOP także to wprowadził na prawie wszystkie linie autobusowe (za
    wyjątkiem przegubowców) po wielomiesięcznych "testach" na liniach które
    obsługiwały "zadupie".
    Ale mam mieszane uczucia czy to jest dobre rozwiązanie na liniach w których
    autobusy w centrum są wypełnione po brzegi. Zanim otworzy drzwi do
    "wyjścia" mija kilkadziesiąt co najmniej sekund. Przednimi drzwiami wchodzą
    ludzie - w środkowych jest kolejka do wyjścia i tworzy się"korek".
    A z obserwacji wynika że kontrolerzy nadal pracują i zbierają niezłe wyniki
    w łapaniu gapowiczów. Teraz standardem jest sytuacja że pasażer się
    tłumaczy "nie zauważyłem że ten bilet już był skasowany". A kontroler na
    to: "nie zauważyła pani że ten bilet był już siedem razy kasowany??".
    Jak to usłyszałem omal nie spadłem z krzesła :)

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 137. Data: 2009-06-27 19:20:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Czabu wrote:

> [...]
    > nich, że mi wierzą, ale mnie ARESZTOWALI! Przecież przejechałem
    > wcześniej przez kilka przejść dla pieszych i nikogo nie potrąciłem. To
    > chyba udowadnia, że nie zrobiłem tego specjalnia. Te sprzedajne KANALIE
    > o złych, czarnych duszach nie chciały mnie słuchać i mnie aresztowały i
    > postawiły przed sądem. Mnie, uczciwego zawsze nieprzejeżdżającego
    > staruszek na pasach. Przecież tylko IDIOCI potrącają staruszki, więc
    > należy mnie puścić do domu..."
    >
    > Myślę, że po takiej tyradzie rzeczywiście nie poszedłby do więzienia.

    Dobre.
    Oddaje istotę rzeczy.

  • 138. Data: 2009-06-27 19:51:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alojzy Zakalec napisał(a):

> [...]
    > BARBARZYŃSTWO!
    > To takie zastawianie pułapek na porządnych ludzi, czy to godzi w prawa

    Pułapek? Rzecz powinna byc prosta - nie masz odpowiedniego biletu wiec
    placisz oplate przewidziana w regulaminie. Do egzekwowania tego powinna
    wystarczyc Marusia Aganiok. Jestes zmeczony, zaspany, zamyslony i
    pomyliles bilety wiec grzecznie usmiechasz sie do Marusi i z radoscia
    jej placisz bo tak chcial los. I tu koniec ze sci-fi ;) Bo w
    rzeczywistosci trzeba do tego wynajmowac dwumetrowych fizoli...
    Dlaczego? Ano dlatego, ze pewna grupa osob uwaza, ze oni sa ponad to a
    ich wewnetrzne motywy sa wazniejsze niz prawo, regulaminy etc. Wyglada
    na to, ze pewna grupa ludzi uznaje wylacznie argumenty silowe. I nic
    wiecej.

    j.

  • 139. Data: 2009-06-27 20:39:47
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h25kab$v38$1@mx1.internetia.pl...

    > Myślę, że po takiej tyradzie rzeczywiście nie poszedłby do więzienia.
    > Wolny do domu, chyba też nie ;-)

    Zapomniałeś dodać, że po wypadku jeszcze trzykrotnie przejeżdżał przez
    przejście ustępując pierwszeństwo każdemu chętnemu ;)))
    Ale Panowie!!! Nie wypada kopać leżącego !!

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 140. Data: 2009-06-27 21:04:50
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 27, 9:51 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Pułapek? Rzecz powinna byc prosta - nie masz odpowiedniego biletu wiec
    > placisz oplate przewidziana w regulaminie.

    Tylko, że nic na tym świecie nie jest bezdyskusyjne. Prawda obiektywna
    to fikcja, skoro filozowie przez 30 wieków nie zdołali jej
    zdefiniować.
    Tak więc chodzi tu o to, że w przypadku wątpliwość KANAR ZAWSZE MA
    RACJĘ.
    IMHO w pluralistycznej demokracji takie coś nie może mieć miejsca.