  • 11. Data: 2006-10-19 08:23:49
    Temat: Re: Banki ;)
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Wymagają. Czas - zależy.
    > I są też inne banki - ani w Lukasie ani w mBanku nie słyszałem o tym,
    > żeby problemem była wyższa wycena wartości niż kwota zakupu.

    Wiesz, złożyłem jeszcze w Millenium (koszmarnie długi czas), Kredyt Banku
    (piękne obietnice wypłaty środków wczoraj, do dziś nie ma decyzji), ING (ach
    ta reklama, szkoda że finansują 100% nieruchomości tylko teoretycznie).
    Właśnie podrukowałem zaświadczenia do PKOBP i BGŻ. Może jeszcze BPH i
    Polbank odwiedzę...

    > To ewentualnie tylko sprawa między kupującym a urzędem skarbowym - PCC
    > płaci się od wartości a nie ceny.

    Hmm... Wiesz, ja zrobiłem swoją wycenę (znalazłem majątkowego), bank wziął
    swojego. Obaj mają uprawnienia, które są ważne w tym kraju. I jak znam życie
    US (jak się dowie), będzie chciał od wyżeszej wartości ;)

    Sz.

  • 12. Data: 2006-10-19 12:04:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szymon wrote:

    > Hmm... Wiesz, ja zrobiłem swoją wycenę (znalazłem majątkowego), bank wziął
    > swojego. Obaj mają uprawnienia, które są ważne w tym kraju. I jak znam życie
    > US (jak się dowie), będzie chciał od wyżeszej wartości ;)

    Nie ma prawa - liczy się wcześniejsza (Twoja) wycena, bo potem ceny się
    przecież mogły zmienić.

  • 13. Data: 2006-10-19 17:20:23
    Od: "Mela" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (ach ta reklama, szkoda że finansują 100% nieruchomości tylko
    > teoretycznie). Właśnie podrukowałem zaświadczenia do PKOBP i BGŻ. Może

    Gartuluję dużej ilości wolnego czasu na użeranie się z bankami i odstawanie
    w kolejkach.
    Ja skorzystałam z usług pośrednika, któremu płaci bank ze SWOJEJ prowizji
    (którą i tak pobrałby ode mnie).
    Bez kolejek, bez stresów z jednym człowiekiem omówiłam warunki w różnych
    bankach
    i twardo się targowałam. Uciełam kawałek prowizji i kawałek marży. Jak
    później sprawdziłam sporo na tym zaoszczędziłam.
    Polecam. Chyba, że jesteś człowiekiem typu pies ogrodnika ;-)

    Pozdrawiam
    Mela.

  • 14. Data: 2006-10-19 19:48:08
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Polecam. Chyba, że jesteś człowiekiem typu pies ogrodnika ;-)

    Nie jestem. I nawet rozmawiałem o tym z prezesem Notusa. Po prostu lubię
    swoje warunki finansowe negocjować sam ;)

    A tak na marginesie - Millenium jak składałem wniosek mówiło, że czas
    rozpatrzenia to ok. 1,5 miesiąca. Dziś po zaledwie 3 tygodniach zadzwonili,
    że umowa czeka w oddziale. Podoba mi się, bo nie obiecali więcej niż byli
    pewni. 0% prowizji za udzielenie, normalna marża, darmowa wycena, tani
    rachunek, profesjonalna obsługa w oddziale. Telefonu od nich spodziewałem
    się najmniej...

    A nie jak u innych. WBK - nie podoba się wyższa od ceny wartość. Kredyt Bank
    ma problem z wysłaniem tam swojego rzeczoznawcy. ING reklamuje się in na tym
    koniec - nawet mi wprost powiedzieli, że na 100% ceny to oni udzielają tylko
    w reklamie.

    Idę jutro pokukać na umowę, zobaczę jakie szopki Millenium wciska ;)

    Szymon