  • 81. Data: 2021-03-06 12:29:09
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niby może, tylko to powoduje wdrażanie kolejnych środków przekonywania
    > obywatela, ze jest w błędzie. Przeważnie funkcjonariusz dysponuje
    > skuteczniejszymi sposobami.

    NIe wiem jak skomentować publiczną wypowiedź policjanta, że obywatel
    niby może się bronić przed bezprawnymi działaniami funkcjonariusza, ale
    kulson ma większą pałę więc jego racja jest większa. Rację miał grabaż
    śpiewając "młodzi policjanci, młodzi kibice - kretyni kontra kretyni".

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-03-06 13:43:04
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 06.03.2021 o 11:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Podważasz to ze pandemia i sposób jej zarzadzania zabił w Polsce juz
    > ponad 100 tysiecy osób?
    Te sto tysięcy to bardziej pandemia czy sposób radzenia sobie z nią?
    50/50? 5/95?

    Kamil

  • 83. Data: 2021-03-06 14:47:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-05 o 19:04, J.F. pisze:

    > Cos sie chyba myslisz - tego nie powinna Unia kupic.

    > Chyba jednak wierzy, skoro zamierza zaplacic.

    Lub zamierza zapłacić aby ich nie oskarżano o bezczynność.

    > Moze po prostu nie chce wyjatkow i precedensow tworzyc ... no wlasnie,
    > czy rzad jest uprawniony do nakladania ograniczen bez powodu ? :-)

    Teoretycznie nie.
    Ale jak dostaniesz gazem po oczach od umundurowanego bandyty na
    ulicach a potem cię żuci na ziemię to będzie to miało jakieś
    znaczenie?

  • 84. Data: 2021-03-06 15:22:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.03.2021 o 11:11, Kviat pisze:

    > Jednak to robią, a ty ich próbujesz bronić.

    Co ja mam do bronienia? Ja przedstawiam mój punkt widzenia.

    > Na tym właśnie polega siła reżimów.
    > Dzięki takim obywatelom reżimy upadają, a nie dzięki tym, co potulnie
    > wykonują najdurniejsze i niezgodne z prawem rozkazy i polecenia
    > "uprawnionych".

    Prawo, to w ogóle jest jakaś forma umowy społecznej. Umawiamy się, że
    nie wolno zabijać innych ludzi, że nie wolno kraść. Zawsze się może
    znaleźć "filozof", któremu coś w tej umowie nie bedzie pasować. I
    właśnie po toi tworzy się formacje siłowe, by pilnowały tej umowy. I
    zawsze umopwaz społeczna będzie je chroniła, bo inaczej samo prawo by
    przestało istnieć.

    > Obrona nie jest popełnianiem przestępstwa.

    Z tym różnie bywa. Przypuśćmy skazanego na wiezienie, który walczy o
    swoją wolność atakując strażników.

    > Przypomnę ci, że ludzie którzy walczą z reżimami, po upadku tych reżimów
    > nie dość, że są oczyszczani z zarzutów tych "przestępstw", to nawet
    > bywają nazywani bohaterami.

    BUSHI-DO , to kodeks samurajski. Generalnie oni cenili bardziej
    lojalność do wodza od życia. Samuraje mawiali, ze absolutnie nic nie
    uzasadnia buntu - chyba, ze się wygra :-)

    > Popełnieniem przestępstwa jest zakuwanie obywatela w kajdanki i
    > pryskanie gazem, gdy obywatel nie złamał prawa. Gdyby nie te "kiepskie"
    > pomysły obywateli, to nadal na urlop jeździłbyś do Bułgarii maluchem i
    > to pod warunkiem, że byłbyś godny otrzymać paszport.

    Ja, to Ci napiszę więcej. Popełnianiem przestępstwa jest zakuwanie w
    kajdanki i pryskanie gazem nawet obywatela, który popełnił przestępstwo.
    Użycie środków przymusu bezpośredniego nie ma nic wspólnego z
    popełnieniem lub nie przestępstwa. Przeczytaj ustawę.

    > To działa tylko w państwach prawa. To po pierwsze.
    > Po drugie, nie specjalnie wierzę w pchanie się siłowe obywatela bez
    > istotnego powodu. Dać się spokojnie zakuć w kajdanki i spryskać gazem,
    > bo kulson sobie coś tam uroił?

    I dlatego próbujesz wprowadzać anarchię?

    > Dać się spokojnie wylegitymować? Z lenistwa?
    > A dlaczego kulsonom nie wpadnie do głowy żeby nie legitymować bez
    > podstawy? Chociażby z lenistwa.
    > Dlaczego to ma działać tylko w jedną stronę? Zbyt trudne do ogarnięcia
    > że wystarczy po prostu nie legitymować bez podstawy i nie prowokować?

    Tyle, ze o tym, czy coś jest zasadne, czyt nie nie decyduje legitymowany.

    > Nie. To nawet nie jest zbliżone do prawdy.

    Ja Ci przyznaję rtację, to Ty piszesz, ze nie mam racji :-P Już tu
    pisałem, ze generalnie napiszesz każdą dowolną bzdurę, byle tylko
    twierdzić przeciwnie niż ja :-)

    > To, czy ktoś jest warchołem bo nie nosi maski kompletnie nie ma
    > znaczenia i to jest bez związku. Tak samo bez związku jest to, czy maski
    > są skuteczne czy nie są.

    No i tu sie zgadzamy.

    > Jeżeli fachowcy twierdzą, że maski są skuteczne, a rządzący decydują, że
    > w takim razie ludzie powinni nosić maski, to zasranym obowiązkiem
    > rządzących jest tak skonstruować przepisy, żeby nie było wątpliwości i
    > żeby były zgodne z obowiązującym prawem. To nie jest wina obywatela, że
    > nie potrafią tego zrobić.

    Policjanta też nie.

    > A zasranym obowiązkiem policji jest przestrzeganie prawa. Jeżeli te
    > przepisy są niezgodne z prawem, to choćby obywatel był największym
    > debilem antyszczepionkowcem i nosił czapkę z folii aluminiowej, to
    > policja nie ma żadnych podstaw żeby takiego obywatela prześladować, a
    > tym bardziej wlepiać mandaty, zakuwać go w kajdanki i pryskać w niego
    > gazem. Co najwyżej może go grzecznie poprosić o założenie maski i
    > potulnie czekać na przepisy zgodne z prawem.

    Już Ci tłumaczyłem, że teza, ze prawo jest niezgodne z parwem jest z
    zasady poroniona. Prawo z prawem zgodne jest zawsze bo samo jest prawem.

    > Pierdolenie, że w takim razie niech obywatel udowadnia swoją niewinność
    > przed sądem, to zaprzeczenie państwa prawa i w ogóle odwrócenie do góry
    > nogami całego dorobku intelektualnego i prawnego państw cywilizowanych.
    > Tyle, że dla kulsonów to zbyt duży wysiłek intelektualny alby chociaż
    > spróbować to zrozumieć, dlatego jest jak jest, że obywatele są karani
    > "na wszelki wypadek" za niekompetencje rządzących. Bo co komu szkodzi
    > "na wszelki wypadek" pobiegać po sądach i udowadniać swoją niewinność,
    > nie? Obywatel powinien dziękować kulsonowi bukietem kwiatów, że dostał
> [...]

    Wystarczyłoby, żeby po prostu nie wszczynał burdy.

    --
    Robert Tomasik

  • 85. Data: 2021-03-06 15:29:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.03.2021 o 11:59, Budzik pisze:

    > A gdybys tak policzył odwrotnie? Czyli wyszedł od szczepionki która
    > wydaje sie sposobem lepszym, tanszym, wygodniejszym i dajacym wiekszą
    > ochrone to ci wyjdzie ze maseczki niepotrzebne bo niewiele daja.

    Odwrotnie? Proszę bardzo. Sama szczepionka ma 76%. Maseczka 90% Maseczka
    i szczepionka 97,6%. Maseczka dołożona do szczepionki dodaje sama z
    siebie 21,6%. Przy czym o ile skutki noszenia maseczki można
    przewidzieć, to skutków szczepionki po prostu nie da się.

    > No i? Podważasz to ze pandemia i sposób jej zarzadzania zabił w
    > Polsce juz ponad 100 tysiecy osób? Przypominam ze radzimy sobie z
    > pandemia najgorzej w UE.

    Nie potrafie porównać innych kraj ów, ale chętnie bym wysłuchał
    arrgumentu, że radzimy sobie najgorzej.

    > Rozumiem, przyznaje ze trudno bedzie nam rozmawiac skoro dla ciebie
    > wazniejsze od danych statystycznych jest to co znajomi mowia. Moja
    > znajoma, matka dwójki dzieci, nie chorujaca młoda dziewczyna zmarła
    > ma covid. A znajomy zmarł bo sie przez 24h nie doczekał karetki.
    > Chcesz z tego jakis ogolny wniosek wyciągnąc?

    Tak. Leczymy COVID i nie ma czasu na inne choroby.

    > No własnie. juz samo to powinno ci dac do myslenia ze powód dla
    > którego pojawia sie maseczka w zestawieniu z 90% jest jeden - to
    > marketing majacy uspokoic ludzi ze szczepienia beda trwały tak dłuzo
    > iz niektorzy na swoja dawke poczekaja rok albo i dwa. Przeciez nadal
    > nie jest wyszczepiona grupa 0!!!

    Ale ja krytykowałem właśnie te informacje.

    > A jednoczesnie na tych głupotach opierasz swoje wywody? Chyba ze zle
    > cie zrozumiałem i to była w całosci kpina?

    Kpina polegała na tym, że wychodzi facet i ogłasza, ze maseczka ma
    skuteczność 90% i dlatego mamy je tak, czy siak nosić. To się pytam, po
    co zatem dodające do tego kilka procent szczepienie, co do którego nikt
    nie wie, jakie będą uboczne skutki. Chyba - że jak twierdzisz - te dane
    są po prostu nieprawdziwe.

    --
    Robert Tomasik

  • 86. Data: 2021-03-06 15:29:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.03.2021 o 13:43, Kubuś Puchatek pisze:

    > Te sto tysięcy to bardziej pandemia czy sposób radzenia sobie z nią?
    > 50/50? 5/95?

    Moim zdaniem to skutek tego, ze walczymy z COVID i nie walczymy z
    pozostałymi chorobami.

    --
    Robert Tomasik

  • 87. Data: 2021-03-06 17:50:46
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kubuś Puchatek napisał(a):
    > Te sto tysięcy to bardziej pandemia czy sposób radzenia sobie z nią?
    > 50/50? 5/95?

    Z perspektywy czasu widać jedno, pis niepotrzebnie słuchał
    takich jak TY, GWna&Niusłika&panikarzy. Nic dobrego z tego nie wyszło.
    Jak się wyłącza służbę zdrowia i tłucze tylko kowida, czego się spodziewać?
    Mamy więc pytanie, dlaczego rząd wyłączył służbę zdrowia?

    Miejsc w szpitalach miało zabraknąć już z 500x, respiratorów z 1000x.

    Wiesz co robili z lekarzami w rosji którzy ujadali? 2 czy 3 wyleciało przez okno
    i kwiki się skończyły.

    Dziś możesz się wydzierać w te tony: zabrakło surowców do produkcji szczepionek!

    cyt.
    Kolejne groźby światowej pandemii grypy już dawno stały się okazją do zarabiania
    dużych pieniędzy.
    Pierwsze w kolejce po profity są media (w PL media "ż"/DE z przewagą 3:1 dla DE )
    "Polsce nie grozi epidemia świńskiej grypy" - o czym zapewniał jeszcze w lipcu i
    później
    Główny Inspektorat Sanitarny - nie ma zatem powodów, by szerzyć panikę.
    https://www.tygodnikprzeglad.pl/kto-zarabia-na-grypi
    e/

    Jakieś zgony były za peło? A skąd! Dowód:
    Dla Majkowskiego zastanawiające jest także umieszczanie w polskich statystykach
    90 razy częściej, niż w Anglii i Walii, niewydolności oddechowej i zatrzymania
    oddechu, jako przyczyny zgonu.
    https://wiadomosci.wp.pl/chorzy-na-grype-zagrozeni-d
    r-dariusz-majkowski-oskarza-wladze-o-dezinformacje-6
    031591350183041a

    I mr. Łukaszenka:
    https://youtu.be/m1cjEHJg_-w

    Wniosek? W PL psychoza zabiła więcej ludzi niż wirus. Kto napędzał psychozę? Media!
    Dowód:
    https://www.forbes.pl/gospodarka/indeks-niepokoju-de
    loitte-polacy-przestraszeni-pandemia-najbardziej-na-
    swiecie/dkek2dw

  • 91. Data: 2021-03-06 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > dodaje sama z siebie 21,6%. Przy czym o ile skutki noszenia
    > maseczki można przewidzieć, to skutków szczepionki po prostu nie

    Ty masz problem z czytaniem czy celowo wybierasz czesc danych?
    Na razie ogromna czesc szczepien była wykonana przy pomocy szczepionek
    Pfizera, potem moderna, astry było najmniej.
    Z drugiej strony maseczek mamy tez wiele rodzajów a ty bierzesz do
    rzwazan jakis idealistyczny wynik maseczki i to własciwie nie wiesz
    której, zapewne takiej której 99% ludzi nie stosuje.
    To moze chciaz zrób chociaz jakas srednia, zeby jakies minimum
    obiektywizmu zachowac?

    > Nie potrafie porównać innych kraj ów, ale chętnie bym wysłuchał
    > arrgumentu, że radzimy sobie najgorzej.

    Alez to sa ogolnodostepne dane.
    Jest jedna liczba która wiarygodnie opisuje radzenie sobie z pandemia.
    Nadwyzkowe zgony.
    Kazda inna mozna manipulowac, tak jak np manipuluje sie liczba chorych
    robiac wiecej badz mniej testów.
    Poszukaj danych i bedziesz widział.
    W Polsce masz prawie 100tys zgonów wiecej niz srednia z ostatnich 10
    lat, w takiej Norwegii w 2020 umarło mniej osób niz w 2019.
    My i Bułgaria mamy najgorsze wyniki.

    > Tak. Leczymy COVID i nie ma czasu na inne choroby.

    Ale co tak?
    Zreszta, na ta powtarzana czesto bzdure odpowiedziałem ci w innym
    poscie.
    Dodam tylko ze to ze w miesiacach pazdziernik-grudzien skupiano sie na
    covidzie nie wynikało z wyboru, wynikało z koniecznosci. Po prostu tylu
    było chorych.

    > Ale ja krytykowałem właśnie te informacje.

    Widac mało czytelnie.
    Ale to troche dziwne ze z jednej strony ta informacje krytykujesz, z
    drugiej strony cały czas wybiorczo uzywasz jej w obliczeniach i
    argumentacji.

> [...]
    > do którego nikt nie wie, jakie będą uboczne skutki. Chyba - że jak
    > twierdzisz - te dane są po prostu nieprawdziwe.

    Moim zdaniem sa jawnie sprzeczne z rzeczywistoscia i dodatkowo nie
    wiadomo czego własciwie dotycza.
    I wyjasniłem dlaczego:
    Nie wiadomo o jakich maseczkach mowią
    Wiadomo jak ludzie tych maseczek uzywaja (zle, wybiorczo, wcale)
    Wiadomo ze uzywaja najtanszych
    Wiadomo ze per saldo szczepionka jest tansza i skuteczniejsza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 90. Data: 2021-03-06 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Moim zdaniem to skutek tego, ze walczymy z COVID i nie walczymy z
    > pozostałymi chorobami.

    Typowy wniosek kogos kto zamiast opierać się na danych, opiera sie na
    zeznaniach znajomych.
    Gdyby było tak jak mowisz to ludzie umieraliby w zwiekszonej ilosci
    cały rok. Powiedziałbym ze nawet bardziej w pierwszej połowie roku bo
    wtedy sluzba zdrowia była naprawde sparalizowana.

    Tymczasem zaczeli umierac na poczatku pazdziernika czyli dokładnie
    wtedy kiedy tak naprawde pandemia w Polsce sie zaczeła.
    I ogromna wiekszosc tej nadwyzki pochodzi z ostatnich trzech miesiecy
    roku.

    Wniosek jest taki ze po pierwsze słuzba zdrowia była totalnie
    nieprzygotowana do pandemi (nic dziwnego, skoro dopiero w pazdzierniku
    zaczeto tworzyc szpitale tymczasowe, ten Poznanński zaczał działac w
    połowie grudnia i to na pol gwizdka).
    Drugi wniosek jest taki ze liczba 30 tys zgonów na covid do konca 2020
    jest mocno niedoszacowana. Nic w tym dziwnego skoro karetki czesto nie
    zdazały przyjechac a posmiertnie nikt testu na covid nie wykonuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 89. Data: 2021-03-06 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Te sto tysięcy to bardziej pandemia czy sposób radzenia sobie z
    > nią? 50/50? 5/95?

    A jakie ma dla ciebie znaczenie na co umrzesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem