  • 561. Data: 2021-03-25 06:49:17
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tylko wtedy to niespecjalnie się składa z wersją roberta.

    No nie, ale w moj?ą już tak.

    --
    Marcin

  • 562. Data: 2021-03-25 07:51:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 25.03.2021 o 05:45, Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > przyzwolenia dla kulsonady i coraz brutalniejsze działania policji pod
    > coraz lichszym pretestem i coraz głupszymi wymówkami. To nie jest rzecz
    > jasna wina samej policji, ale to stopniowo postępuje, a jak pójdzie
    > odrobinę za dalego, to przyjdzie czas, że nie zapłaci za to nikt inny a
    > właśnie policjanci. Będa wyroki, odbieranie emerytur.. brzmi znajomo?
    > Można sobie znajdować masę wymówek, które dobrze brzmią bo rządzący
    > wtórują lub wręcz błogosławią, ale dla bardzo wielu osób te
    > usprawieliwienia kupy się nie trzymają i dla niezaleznego sądu też nie

    Z ciekawych zachowań policji, to jest tu ciekawa rozmowa z jednym
    nadpobudliwym policjantem. Jego wiedza prawna poraża i przeraża:
    https://www.facebook.com/100019147772419/videos/7757
    08963077356/

    Sytuacja ciekawa od momentu, gdy telefon wylądował w kieszeni kolegi i
    ten nie wiedział, że transmisja ciągle trwa, natomiast rozmowy sie toczą...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 563. Data: 2021-03-25 11:04:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 24.03.2021 o 22:02, Kviat pisze:

    >Legitymowanie "bez powodu" nie ma żadnego powodu. Ani prawdziwego,
    >ani
    >fałszywego. To - drogi Kviecie - wynika z samego założenia, że jest
    >"bez
    >powodu". To dość elementarne.

    No ale czy jest dopuszczalne?

    J.

  • 564. Data: 2021-03-25 11:21:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Mar 2021 00:39:21 +0100, Kviat napisał(a):

    > To teraz jeszcze napisz co zaznaczacie, gdy legitymujecie bez powodu.

    Może tam jest opcja "na polecenie władzy ludowej".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 565. Data: 2021-03-25 13:34:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w

    >Ty nie rozumiesz po co są spacje po znakach cytowania,

    A po co? Wytlumaczysz ?

    >i dlaczego nie ma
    >takowych przed znakami przestankowymi.

    Tez mozesz wytlumaczyc :-P

    >Na kiego chuja wstawiasz je przed pytajnikiem, a nie wstawiasz przed
    >kropką,
    >czy przecinkiem?

    Reka mi tak jakos automatycznie wstukuje. Po slowie jest spacja,
    kropka lub przecinek.

    A ty nie rozumiesz, ze twoje chamskie komentarze nie robia na mnie
    wrazenia :-P

    >Nie rozumiesz, że trzeba ustalić tożsamość, żeby ustalić tożsamość,
    >bo może
    >przy ustalaniu tożsamości okaże się, że jest poszukiwany ten któremu
    >ustala
    >akurat "milicja" tożsamość?
    >Taki samograj!

    To chyba rozumiem, ale jak to wyglada wedle ustawy ? :-P

    J.

  • 566. Data: 2021-03-25 13:37:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 24.03.2021 o 19:44, J.F. pisze:

    >Świadek. Sprawca przestępstwa. Sprawca wykroczenia. Zarządzenie KGP
    >jest
    >publicznie dostępne. Nie chce mi się sprawdzać. Z listy się wybiera.

    A podasz link do zarzadzenia lub tytul ?

    Ale te wymienione powody rozumiem.
    I jak rozumiem - gdzies sie tam z listy wybiera. I bardzo dobrze.

    Ale sprawdzenie tozsamosci w celu sprawdzenia tozsamosci?
    Jest na to podstawa prawna ?

    J.

  • 567. Data: 2021-03-25 14:00:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 24.03.2021 o 22:25, Kviat pisze:

    >Jesteś idiotą? Szukasz powodu legitymowania w sytuacji, gdy
    >zakładasz,
    >że ono nie ma powodu? To tak, jakbyś szukał złota na podstawie
    >przesłanki, że słota nie ma.

    Fuj Robercie - coz to za milicyjne myslenie?

    Wolno policjantowi tak legitymowac bez powodu?
    To sie Kviatek slusznie pyta jaki powod policjant poda :-P

    Bo jak nie potrafi ... przekroczenie uprawnien?

    J.

  • 568. Data: 2021-03-25 15:37:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :
> [...]
    > ten nie wiedział, że transmisja ciągle trwa, natomiast rozmowy sie toczą...

    A jakieś streszczenie tej chyba 2-godzinnej pogawędki?
    Nie zapowiada się ciekawie, bo na początku jakiś świr jest.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 569. Data: 2021-03-25 15:57:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 25.03.2021 o 15:37, Zbynek Ltd. pisze:
    08963077356/

    > A jakieś streszczenie tej chyba 2-godzinnej pogawędki?
    > Nie zapowiada się ciekawie, bo na początku jakiś świr jest.

    Tu nie ma co streszczać, raczej chodzi o to jak zachowuje się policjant,
    co mówi z jaka pewnością itd. Chodzi o moment, gdy świrusa zapakowali do
    suki, telefon mu wypadł i jeden z kolegów schował do kieszeni, ale
    transmisja trwała dalej i były ciekawe rozmowy z jednym z policjantów.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 570. Data: 2021-03-25 16:44:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.03.2021 o 00:39, Kviat pisze:

    > No nareszcie zrozumiałeś.
    >
    > To teraz jeszcze napisz co zaznaczacie, gdy legitymujecie bez powodu.

    Powód legitymowania :-)

    --
    Robert Tomasik