  • 471. Data: 2021-03-20 00:35:27
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > niezerowa, bo duzo tych osob poszukiwanych jest.
    > Robert moze poda czy znajdzie ilu,
    >
    > https://dziennikpolski24.pl/tysiace-przestepcow-wpad
    a-przypadkowo/ar/3442957

    > Tu np mowa o 39 tys zlapanych ... to ilu bylo poszukiwanych ? 30 tys
    > srednio, 50 tys, 100 tys, 200 tys ?
    > Tak czy inaczej - sprawdzisz 1000 osob, cos tam zlapiesz ...

    No ale czy to jest optymalne miejsce do łapania? Trudniej, bo się burzą,
    są czesto zorganizowaną grupą, mają prawników, szaleją medialnie... to
    chyba trzeba mieć jakiś ekstra powód, aby ich akurat tak próbkować?

    > Ale czemu galeria - mozna o 6 rano czy 21 odwiedzic jakis blok
    > mieszkalny i wszystkich sprawdzic :-P

    Drzwi otwierać, gadać z zaspanymi, jeszcze pies obszczeka a kon nasra na
    buty. A jeszcze, jak nie wpuszczą domofonem to SWAT?

    > Albo po prostu dac patrolowi zadanie - skontrolowac 50 osob na ulicy.

    Pewnie już takie mają.

    > Pytanie co wolisz - kontrole w domu, w galerii handlowej, na ulicy,
    > gdy sie spieszysz do pracy, czy na jakiejs imprezie/protescie :-P

    Wolę mieć święty spokój. Swoją drogą, ile razy byłeś, i wjakich
    okolicznościach, legitymowany w ciągu np. ostatnich 20 lat? Oczywiście
    poza sytuacjami jak wspomniane lotiska, czy inne punkty kontroli.

    Tak. Był jakiś terorysta im uciekł.

    --
    Marcin

  • 472. Data: 2021-03-20 07:42:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jako posiadacz nagran, z których coś może wyniknąć - być może, ale jako
    > wiadek chyba niekoniecznie, bo koncntruje się często na nagrywaniu a nie
    > na śledzeniu otoczenia.

    Tak, czy siak trzeba go przesłuchać, że robił te nagrania. Skadś
    wiedział, ze tam będzie się coś ciekawego i wartego nagrania działo.
    Miał jakiś powód, ze nagrywał.

    --
    Robert Tomasik

  • 473. Data: 2021-03-20 07:50:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No ale czy to jest optymalne miejsce do łapania? Trudniej, bo się burzą,
    > są czesto zorganizowaną grupą, mają prawników, szaleją medialnie... to
    > chyba trzeba mieć jakiś ekstra powód, aby ich akurat tak próbkować?

    Powód jest prozaiczny. Ściąga się setki policjantów, bo nie wiadomo, czy
    demonstranci sobie pokrzyczą, czy tego akurat dnia postanowią kogoś "na
    nożach roznieść". Demonstracja jest akurat pokojowa. Tych kilkuset
    policjantów by się nudziło, a tu stoi grupa osób. No to legitymują co
    bardziej podejrzane osoby, bo zawsze jest szansa na to, że ktoś jest
    poszukiwany.

    Po za tym nigdy nie wiadomo, jak taka demonstracja się skończy. Zauważ,
    że karalny jest udział w demonstracji, gdzie wspólnymi siłami się
    dopuszczają ataków. Więc będziesz miał na wszelki wypadek kilku
    sprawców. Co więcej, ci sprawcy po wylegitymowaniu, to będą sami
    pilnować we własnym interesie, żeby czasem demonstranci wspólnymi siłami
    czegoś nie zrobili.

    No i na koniec, gdyby jednak uznano, ze demonstracja jest nielegalna, no
    to będziesz miał kilku świadków. Ktoś im powiedział, by przyszli. Ktoś
    powiedział, w którym kierunku iść. Itd. Nie dorabiajmy już polityki do
    prostych i oczywistych rzeczy.

    --
    Robert Tomasik

  • 474. Data: 2021-03-20 08:18:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jako posiadacz nagran, z których coś może wyniknąć - być może, ale jako
    > wiadek chyba niekoniecznie, bo koncntruje się często na nagrywaniu a nie
    > na śledzeniu otoczenia.

    Przede wszystkim jak masz nagrania gdzie policja odwala manianię to
    należy zadbać, żeby one w łapy policji nie wpadły. Po tym jak
    zamordowali stachowaiaka to na przykład skupiali sie na szukaniu
    "reportera".

    --
    Shrek

  • 475. Data: 2021-03-20 08:19:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A może po prostu gdzieś jest jakieś późne otwarcie stoku?

    Podobno planowane jest święto końca lokdałnu. Na poligonie piłsudskiego;)

    --
    Shrek

  • 476. Data: 2021-03-20 08:23:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > policjantów by się nudziło, a tu stoi grupa osób. No to legitymują co
    > bardziej podejrzane osoby, bo zawsze jest szansa na to, że ktoś jest

    I teraz pytanie - robert w vchuja lecia, czy on tak na poważnie? Nie
    wiem która opcja jest gorsza...

    > Po za tym nigdy nie wiadomo, jak taka demonstracja się skończy. Zauważ,
    > że karalny jest udział w demonstracji, gdzie wspólnymi siłami się
    > dopuszczają ataków.

    I macie jakieś nagrania z tych ataków? Już wiem - nikt nie wrzucił do
    neta, bo wszystkie zabezpieczyliście:P

    --
    Shrek

  • 477. Data: 2021-03-20 16:13:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski napisał(a) :

    > A może po prostu gdzieś jest jakieś późne otwarcie stoku?

    Nie. Po prostu 10-go jest kolejna procesja wyznawców religii
    smoleńskiej. Więc zakaz zgromadzeń musi przestać obowiązywać. A
    potem choćby potop.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 478. Data: 2021-03-20 16:39:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2021 o 16:13, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie. Po prostu 10-go jest kolejna procesja wyznawców religii
    > smoleńskiej. Więc zakaz zgromadzeń musi przestać obowiązywać.
    Zgromadzenia religijne są wyłączone:P

    --
    Shrek

  • 479. Data: 2021-03-20 16:55:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Zgromadzenia religijne są wyłączone:P

    Podwójnie się zabezpieczają :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 480. Data: 2021-03-20 16:58:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2021 o 16:55, Zbynek Ltd. pisze:

    > Podwójnie się zabezpieczają :-)

    Potrójnie - to teren wojskowy. Na pewno robi to kolejny wyjątek;)

    --
    Shrek