  • 431. Data: 2021-03-18 16:16:34
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:DYw4I.93563$n...@f...ams1...
    On 2021-03-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    >Jaka jest szansa, że ktoś poszukiwany trafi się w zgromadzeniu, gdzie
    >wiadomo będzie pełno policji i będą legitymować? :)

    Spora - moze nie pomyslal, moze go sytuacja zlapala przypadkiem, moze
    nie wie, ze jest poszukiwany, albo zapomnial.

    No i zawsze mozna pomyslec jak Robert - normalny czlowiek pokaze
    dowod, a jak nie pokaze - to mamy uzasadnione podejrzenie, ze ma cos
    do ukrycia :-P

    J.

  • 432. Data: 2021-03-18 16:24:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Uważasz, że w tych wszystkich wydarzeniach,
    > protestach etc. o których tu pisano, policjantom chodziło wyłącznie o
    > rzetelne czynności operacyjne?

    Podejrzewam, ze prędzej, ni poszukiwanie zaginionych. Ale kolejny raz
    zwracam uwagę, że to, co ja uważam nie ma najmniejszego tu znaczenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 433. Data: 2021-03-18 16:26:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 11:53, J.F. pisze:
    > Macie przeciez zwiazek zawodowy, zaapelujcie do premiera o jasne i
    > prawne przepisy, pod rygorem zaprzestania wykonywania bezprawnych
    > rozkazow :-P

    Nigdy do żadnego związku nie należałem. Zastanawiałeś się kiedykolwiek,
    jaki odsetek należy? Albo czym się związki zajmują? No i doprecyzuj, czy
    te rozkazy są niejasne, czy bezprawne. Bo jeśli bezprawne, to ich
    precyzyjność nie ma już większego znaczenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 434. Data: 2021-03-18 16:29:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 12:05, Olin pisze:

    > Akurat według obecnych rozporządzeń: "Maseczki nie trzeba nosić w
    > lasach, parkach i ogrodach botanicznych lub zabytkowych, zieleńcach,
    > na terenie rodzinnych ogródków działkowych i na plaży, ale pod
    > warunkiem zachowania dystansu 1,5 m."

    Co to jest "ogród zabytkowy"? A jak biegnę ścioeżką po wale
    przeciwpowodziowym, to jest to już zieleniec? Bo las ani park na pewno
    nie. Może plaża, bo chyba nie musi być piasku, a woda niedaleko jest :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 435. Data: 2021-03-18 17:15:35
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Co to jest "ogród zabytkowy"?

    Jaby ci to milicjancie od pisania wytłumaczyć, żebyś zrozumiał, że czytać to
    ty nie potrafisz...

    "Parkach i Ogrodach" -- ta wielka litero O to z przekory...
    "botanicznych lub zabytkowych"

    Z tego wychodzi:

    w parkach botanicznych
    w parkach zabytkowych
    w ogrodach botanicznych
    w ogrodach zabytkowych

    Może dotrze do piśmiennego, ale nieczytatego zomowca:
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Zabytkowe_p
    arki_i_ogrody_w_Polsce>

    > A jak biegnę ścioeżką po wale przeciwpowodziowym

    To być może jest to wykroczenie...

    > to jest to już zieleniec? Bo las ani park na pewno
    > nie.

    W "zwykłym" parku (takim nie zabytkowym i nie botanicznym) maseczki
    obowiązują

    > Może plaża, bo chyba nie musi być piasku, a woda niedaleko jest :-)

    Tak, plaża może być ze żwiru też, lub z mieszaniny żwiru i piasku...
    Zomowiec po raz kolejny udowodnił, że cztać to nie bardzo potrafi...

    --
    'Tom N'

  • 436. Data: 2021-03-18 17:22:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 13:31, J.F. pisze:

    > Przede wszystkim - nie ma jak legitymowac.
    > Mozna prosic o podanie imienia i nazwiska.
    >
    > W dobrze skomputeryzowanym kraju to umiarkowana przeszkoda - poprosi sie
    > np imie ojca i matki, adres, sprawdzi - i zlapac na klamstwie mozna.

    Zacznijmy od tego, czy jakby tam bob próbował kogoś wyegitymować
    prewencyjnie to nie oberwałby od przełożonych.

    --
    Shrek

  • 437. Data: 2021-03-18 17:26:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 11:59, J.F. pisze:

    > No to otoczcie miejsce w promieniu 50m i nie wpuszczajcie :-)

    Kto zginął pod trybunałem, że go parawanem zakryli?

    --
    Shrek

  • 438. Data: 2021-03-18 17:31:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No tam to wiadomo, połowa przychodzi na zadymę więc się ktoś trafi, ale
    > np. na protestach kobiet?

    No tam to tym bardziej. Kanalie co naczelnikowi brata zabiły siem tam
    gromadzom!

    > Pewnie by było dobrze, ale zasobów nie starczy.

    Dlatego zaczynają od przeciwników politycznych.

    --
    Shrek

  • 439. Data: 2021-03-18 17:32:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 10:54, Michal Jankowski pisze:

    > Przyznający się nóż to będzie nowość. :)

    Już raz znaleźli z braku noża widelec - też u kibiców;)

    --
    Shrek

  • 440. Data: 2021-03-18 20:22:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zacznijmy od tego, czy jakby tam bob próbował kogoś wyegitymować
    >prewencyjnie to nie oberwałby od przełożonych.

    Nie ma dowodow, to nie ma takiego zwyczaju, i Bob nawet na to nie
    wpadnie :-)

    Ale jak widac - przez chwile mieli ... moze bobki za czesto chcialy
    legitymowac i narod sie zbuntowal.
    A moze tylko "w imie zasad" :-)

    Ale przeciez poza tym maja te same problemy - pijanych kierowcow,
    poszukiwane osoby, protesty na ulicach, drobnych zlodzieji, kradzione
    samochody ... i musza z tym jakos zyc :-)

    J.