  • 341. Data: 2021-03-11 18:26:07
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Nowsze nagrania...

    Oczywiście dla przełożonych drabów miejskich słowa pani, zwykłego
    obywatela, w kontrze do słowa bandytów w mundurach byłyby niczym bez
    dowodu wideo. Pani która zaczęła nagrywać po zagazowaniu przez
    bandytów, ale która widziała napad od początku.

    Jak słychać na nagraniu, które wykonywała sama ofiara napadu, został
    on potraktowany gazem bez powodu, w czasie spokojnej rozmowy.

    Jak widać na nagraniu jeszcze innego świadka niż dotąd, widać sam
    moment pryskania gazem po oczach człowieka zachowującego się spokojnie.
    https://youtu.be/ah27fgbZUw0

    I tyle w kwestii wiarygodności bandytów w mundurach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 342. Data: 2021-03-11 22:13:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2021 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Pytam sie o twoje zdanie.

    To je dostałeś wyżej. nie o numerki chodzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 343. Data: 2021-03-11 22:18:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2021 o 08:32, J.F. pisze:

    > On zdarzenia nie widzial, wiec jak sie obwiniony postawi, to sie skupi
    > na tym, ktory go spisal i wewnetrznie oskarzyl.

    Nie. Tamten policjant co najwyżej zostanie przesłuchany w charakterze
    świadka. Powie, co widział.

    > No niech powiedza ministrowi, ze przepisy maja byc solidne, bo nie
    > bedziecie tu d* i emerytury nadstawiac :-P

    To ministrowi trzeba na to zwracać uwagę?

    --
    Robert Tomasik

  • 344. Data: 2021-03-11 22:19:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Z ciekawosci - czy jako obywatel mam obowiazek:
    > - nie kasować takiego nagrania

    Nie, ale przeważnie daje się coś ze skasowanych odzyskać.

    > - udostepnic je na żądanie słuzb?

    Tak, jak każdą rzecz mogącą stanowić dowód w sprawie.

    --
    Robert Tomasik

  • 345. Data: 2021-03-11 22:20:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2021 o 01:49, Zbynek Ltd. pisze:
    > No bez jaj. To taki branżowy żart?
    > Na piśmie nikt tego nie wyda, żeby się nie podkładać do ukarania w
    > przypadku wycieku tej informacji. Ustne naciski, bo nawet nie polecenia
    > a naciski, są.

    A na ilość kroków dokonanych przez patrol są naciski?

    --
    Robert Tomasik

  • 346. Data: 2021-03-12 05:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To je dostałeś wyżej. nie o numerki chodzi.

    Ponowie:

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 347. Data: 2021-03-13 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie, ale przeważnie daje się coś ze skasowanych odzyskać.

    > Tak, jak każdą rzecz mogącą stanowić dowód w sprawie.

    CZyli jak taki nagrywaja nei chce wam udostepnic to własciwie wszystko
    sie opiera o jego niewiedze.
    Dlaczego na wydarzeniu na ktore jestescie przygotowani, na ktorym sa
    setki policjantów mielibyście korzystać z cudzych nagrań zamiast z
    własnych?
    Przeciez kazdy policjant moze miec kamerke na mundurze.

    Tysiace legitymowań ludzi ktorzy nic złego nie robią, legitymowań które
    sprawiaja wrażenie odchecania od korzystania z prawa do protestowania i
    rodza bardzo nieprzyjemne skojarzenia.
    Ile tych filmów z nagraniami uzyskaliscie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 348. Data: 2021-03-13 19:38:24
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Jak uważają sądy, wydając wyroki, noszenie maseczki jest niezgodne z
    > Konstytucją.

    Czy zakładanie trampek/gumofilców do opery/filharmonii jest zgodne z KONSTYTUCJĄ?

  • 349. Data: 2021-03-13 21:35:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.03.2021 o 16:59, Budzik pisze:

> [...]
    > własnych?
    > Przeciez kazdy policjant moze miec kamerke na mundurze.

    Czy z tego, ze teoretycznie w każdym miejscu mógłby być patrol wynika,
    ze nie powinno się przesłuchiwać świadków, bo przecież mogi by to sami
    policjanci widzieć?

    --
    Robert Tomasik

  • 350. Data: 2021-03-14 07:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czy z tego, ze teoretycznie w każdym miejscu mógłby być patrol
    > wynika, ze nie powinno się przesłuchiwać świadków, bo przecież
    > mogi by to sami policjanci widzieć?

    Zestawiasz przypadkowe miejsce i przypadkową mozliwą obecnosc
    policjantów z demonstracją na której sa setki policjantów? ;-DDD

    Dlaczego nie odpowiedziałes na drugą część pytania która była klu
    problemu bo odnosiła się do powodu legitymowania który podałes?
    Powtórze:
[...]

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan