  • 331. Data: 2021-03-10 23:09:46
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.03.2021 o 21:22, J.F. pisze:

    > Nie ma, nie ma, a patrolowcow jakos ocenic trzeba :)

    System zapisuje dane tylko i wyłącznie, gdy jest to powiązane z
    przestępstwem / wykroczeniem.

    > Jakas kiepska taka podstawa mi sie wydaje :-)

    Wcale nie. Jak jest jakieś zdarzenie, to pierwsze co polecam legitymować
    tych nagrywających, czy fotografujących, bo w razie problemów można od
    nich nagrania mieć jako obiektywny materiał.

    > No to trzeba od razu podac, ze chodzi o ustalenie swiadkow :-P

    Nie trzeba i w dodatku nie wiadomo, co z tego wyjdzie. Moze będzie
    obwinionym, a bedzie marudził, że ma być tylko świadkiem.

    > Ale to juz przekroczenie uprawnien, i obywatel ma prawo sie bronic
    > :-)

    Jest zakaz kierowania wniosków o ukaranie w sprawach, w których póxniej
    sąd kogoś uniewinni? Nikt nie jest doskonały.

    > No ale ja nie oskarzam ludzi, to nie musze, a policjant we wlasnym
    > interesie powinien :-)

    Policjant też nie oskarża. W skali powiatówki jest kilku policjantów
    przeszkolonych do występowania przed sądem w charakterze oskarżyciela. .

    > Macie zwiazek zawodowy - interweniujcie :-P

    A co do tego mają związku zawodowe?

    --
    Robert Tomasik

  • 332. Data: 2021-03-10 23:11:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.03.2021 o 21:38, Budzik pisze:
    > Czyli gdyby te numery rozporzadzen sie nie zmieniły i sady dałyby rade
    > w trakcie trwania rozporzadzenia osadzic np 1000 spraw mandatowych i w
    > 95% orzekłyby ze oddalają mandat bo rozporzadzenie nie moze nakładac
    > takiego obowiazku to policja nadal by mandatowała uznajac ze te 950
    > orzeczen nie ma zadnego znaczenia?

    Musisz zapytać Policji. Ja się mogę za siebie wypowiadać. Tu nie o
    numery rozporządzeń chodziło, tylko oni tam cały czas przestawiali
    przecinki i kropki.

    --
    Robert Tomasik

  • 333. Data: 2021-03-11 01:49:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Nie ma normy na legitymowania.

    No bez jaj. To taki branżowy żart?
    Na piśmie nikt tego nie wyda, żeby się nie podkładać do ukarania w
    przypadku wycieku tej informacji. Ustne naciski, bo nawet nie
    polecenia a naciski, są.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 334. Data: 2021-03-11 06:23:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wcale nie. Jak jest jakieś zdarzenie, to pierwsze co polecam legitymować
    > tych nagrywających, czy fotografujących, bo w razie problemów można od
    > nich nagrania mieć jako obiektywny materiał.

    Przecież sami nagrywacie. A reszta nagrań jest na jutubach i tłiterach.
    Na przyklad jak gazujecie posłankę... która pokazuje legitymację poselską.

    > Jest zakaz kierowania wniosków o ukaranie w sprawach, w których póxniej
    > sąd kogoś uniewinni? Nikt nie jest doskonały.

    Tak - nazywa określa się to nękaniem.

    > A co do tego mają związku zawodowe?

    Że jak z was robią kulsonów, a wy kulsonami nie chcecie być, to jest tu
    dobre pole dla związków. No chyba że bycie kulsonami wam nie przeszkadza.

    --
    Shrek

  • 335. Data: 2021-03-11 08:02:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 10-03-2021 o 17:59, Budzik pisze:

    > Laby chca za taki test 100zl.
    > Znaczy 100zł za przeciwciała igg i 100 za igm.
    > Najdrozsze szczepionki moderny kosztuja 16euro, pfizer chyba odrobine
    > mniej, astra jeszcze taniej.

    ale piszesz o kosztach produkcji, bo widziałem informacje o tym za ile
    jest sprzedawana dawka dla UE i wyszło że ok 50 euro.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 336. Data: 2021-03-11 08:32:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >System zapisuje dane tylko i wyłącznie, gdy jest to powiązane z
    >przestępstwem / wykroczeniem.

    Ale komendant patrzy w kapownik :-)

> [...]
    >od
    >nich nagrania mieć jako obiektywny materiał.

    No jest to jakies uzasadnienie, ze moze zdarzenie okaze sie nielegalne
    ... ale od tego tylko krok, jak ci w nocy AT wparuje do mieszkania, i
    rewizje zrobi, bo moze wykryja przestepstwo :-)
    Albo przymknac cie na 3 miesiace - posiedzisz, przyznasz sie :-P

    Ale zaraz ... piszesz wyzej o systemie .. to trzeba w system
    wykroczenie/przestepstwo wpisac.
    A przeciez nie wiemy jeszcze jakie, i czy w ogole jakies jest :-)

    >Nie trzeba i w dodatku nie wiadomo, co z tego wyjdzie. Moze będzie
    >obwinionym, a bedzie marudził, że ma być tylko świadkiem.

    Jest to jakies uzasadnienie ... mowisz, ze nie trzeba podawac ...

    >Jest zakaz kierowania wniosków o ukaranie w sprawach, w których
    >póxniej
    >sąd kogoś uniewinni? Nikt nie jest doskonały.

    Mnie to jednak wyglad na przekroczenie uprawnien.
    Tak, jakby cie patrol oskarzyl o chodzenie po chodniku.

    >Policjant też nie oskarża. W skali powiatówki jest kilku policjantów
    >przeszkolonych do występowania przed sądem w charakterze
    >oskarżyciela. .

    On zdarzenia nie widzial, wiec jak sie obwiniony postawi, to sie skupi
    na tym, ktory go spisal i wewnetrznie oskarzyl.

    >A co do tego mają związku zawodowe?

    No niech powiedza ministrowi, ze przepisy maja byc solidne, bo nie
    bedziecie tu d* i emerytury nadstawiac :-P

    J.

  • 337. Data: 2021-03-11 08:35:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    [...]

    >No to musisz sie zdecydować a najlepiej najpierw sprawdzic zamiast
    >powtarzac zasłyszane głupoty.
    >Ile szpital dostawał wiecej kasy za to ze umarł ktos covidowy?

    No dobra, widze, ze sa dementi w internecie ... moze to tylko plotka,
    a moze ziarnko prawdy ma, ale w calkiem innym miejscu.

    >I skoro to była zauwazalna kwota to dlaczego na covida zmarło
    >oficjalnie w 2020 tylko 30tys ludzi a nie 150tysiecy skoro to było
    >takie opłacalne?

    Bo np od niedawna taki przepis.
    Bo tak jawnie klamac nie wypada - warto miec podkladke.
    Bo im tylu ludzi nie umiera w szpitalach.
    itd :-)

    J.

  • 338. Data: 2021-03-11 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > ale piszesz o kosztach produkcji, bo widziałem informacje o tym za
    > ile jest sprzedawana dawka dla UE i wyszło że ok 50 euro.

    Sprawdz dokładnie.
    Pfizer w pierwszej ofercie zaproponował UE cene około 55euro sugerujac
    ze to najtaniej jak to mozliwe.
    Finalnie sprzedaja za 15,5...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 340. Data: 2021-03-11 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wcale nie. Jak jest jakieś zdarzenie, to pierwsze co polecam
    > legitymować tych nagrywających, czy fotografujących, bo w razie
    > problemów można od nich nagrania mieć jako obiektywny materiał.

    Z ciekawosci - czy jako obywatel mam obowiazek:
    - nie kasować takiego nagrania
    - udostepnic je na żądanie słuzb?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 339. Data: 2021-03-11 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Musisz zapytać Policji. Ja się mogę za siebie wypowiadać. Tu nie o
    > numery rozporządzeń chodziło, tylko oni tam cały czas przestawiali
    > przecinki i kropki.

    Pytam sie o twoje zdanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy