  • 201. Data: 2021-03-08 12:27:39
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wtedy będzie jak w Ameryce ;-))

    Łi pipl, Po-take-Ameryke-szłem ;-)

    -----

  • 202. Data: 2021-03-08 12:29:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 7 Mar 2021 13:07:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Kulsony nie mają w Polsce uprawnień do legitymowania.

    Nawet tego nie mogą, a mają rozbić niejeden gang, tudzież pomagać i
    chronić.
    https://www.infosecurity24.pl/cache/img/1000_470_mat
    ched__p0sipx_82d783c461b215c6274f1d83882fa080.jpeg
    https://www.infosecurity24.pl/cache/img/1000_470_mat
    ched__p0sipx_73b85a71c334aae23e6546e62cfaa8af.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 203. Data: 2021-03-08 12:46:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Mar 2021 12:12:04 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > To że masz p-stwo zajścia jakiegoś zdarzenia równe
    > 0, nie oznacza, że ono zajść nie może.

    Jak prawdopodobieństwo wynosi 0, to znaczy, że dane zdarzenie nigdy nie
    zajdzie.
    Ale 1e-3456 to już co innego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 204. Data: 2021-03-08 12:50:07
    Od: Kviat

    > Wóczas faktycznie jest troszkę zbyt późno. Ale większość obuwateli
    > uzgadnia te stanowiska bez pokładania się.

    Nie piszemy o tym, że obywatel się pokłada, lecz że pokładają obywatela.

    > Kulsony nie mają w Polsce uprawnień do legitymowania.

    Dziwne. To dlaczego legitymują?
    (tak, wiem, strugasz głupa, że niby nie wiesz co to kulson)

    > O ile w tym pierwszym przypadku faktycznie trudno Ci bedzie mnie
    > przekonać. To w tym drugim jest to dla mnie oczywiste.

    Czyli trudno cię przekonać, że nie można bezzasadnie legitymować obywateli?
    Piękne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 205. Data: 2021-03-08 12:56:43
    Od: Kviat

    > Problemem podstawowym jest to, ze Ty nie potrafisz pojąć, ze
    > legitymowany obywatel nie jest podmiotem mogącym stwierdzić, czy
    > legitymowanie jest zasadne, czy nie.

    Problemem podstawowym jest to, że ty nie potrafisz pojąć, że nie każdy
    legitymowany obywatel jest idiotą.
    Co możesz osobiście sprawdzić oglądając nagrane filmy z prób
    bezzasadnego legitymowania.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 206. Data: 2021-03-08 12:59:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 12:46, Olin napisał:

    > Jak prawdopodobieństwo wynosi 0, to znaczy, że dane zdarzenie nigdy nie
    > zajdzie.
    > Ale 1e-3456 to już co innego.

    to widzę, że z matematyką, na którą się powołuje Budzik nie za bardzo Ci
    po drodze. Otóż prawdopodobieństwo zdarzenia niemożliwego jest równa 0,
    natomiast prawdopodobieństwo równe 0 to niekoniecznie prawdopodobieństwo
    zdarzenia niemożliwego. Prosty przykład, trafienie na liczbę wymierną w
    zbierze liczb rzeczywistych jest równe 0 - taka podpowiedź, jeśli chcesz
    się juz w matematykę bawić, to sprawdź jak mi nie wierzysz.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 207. Data: 2021-03-08 13:04:15
    Od: Kviat

    > Robert tylko uważa, że to nie ma sensu,

    Nie. On uważa, że to przestępstwo, a nie, że bez sensu.

    > bo pewnie w 99% sytuacji nie ma.

    Gdyby 99% legitymowań było zasadnych, to nie byłoby tej dyskusji.

    > Nie oznacza to, że nie nalezy wyrazić swojej opinii czy sprzeciwu, ale
    > wdawanie się w dyskusje przeciez nie doprowadzi do sytuacji, że
    > policjant powie, tak panie Piotrze, przekonał mnie pan, masz pan rację,
    > przepraszam :)

    I to jest właśnie przerażające. Przecież policjant to też człowiek i ma
    prawo do pomyłki. Tylko obecnie prędzej takiemu ręka uschnie niż się
    przyzna do błędu.
    Może właśnie te dyskusje (i nagłaśnianie takich spraw) zaczną
    doprowadzać do takich normalnych sytuacji, że policjant powie,
    przepraszam nie miałem racji, gdy nie miał racji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 208. Data: 2021-03-08 13:17:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Mar 2021 12:59:19 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Prosty przykład, trafienie na liczbę wymierną w
    > zbierze liczb rzeczywistych jest równe 0

    Zaiste, masz rację, choć prawnik pewnie zaraz by zaczął wywodzić, że owo
    prawdopodobieństwo jedynie dąży do zera, bo wszak liczby wymierne istnieją.

  • 209. Data: 2021-03-08 13:20:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08-03-2021 o 11:42, J.F. napisał:

    >zgadza się, ale wtedy nie jestes "bezobjawowym" po prostu tam ludzie
    >chorzy ida do pracy, u nas przyjęło się, że zostawac powinni w domu.

    Jak chory. A jak mam "lekki katar" i np 37.0 - do lekarza, czy do
    pracy ... a prace mam biurowa ?

    No i tak chodze, smarkam, a grypa szaleje ...

    >I tak, osoby chore powinny nosić, jak posiadają jakieś objawy.

    >za chwilę znowu widziałem, że nie zalecają, a ostatnio widziałem
    >dokument ecdc, gdzie raczej sie jednak nie zaleca (poza szczególnymi
    >przypadkami). Noszenie przez osoby zdrowe nie ma sensu, chyba, że są
    >narażeni na długi kontakt z osoba chorą, jak np lekarze.

    Sprzedawca w sklepie, pasazer w tramwaju, robotnik przy tasmie,
    pracownik w biurze ...

    W sklepach wprowadzili maseczki, szyby ochronne ... i trudno mi
    powiedziec - szaleje tam wirus, czy nie ..

    J.

  • 210. Data: 2021-03-08 14:08:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 13:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Jak chory. A jak mam "lekki katar" i np 37.0 - do lekarza, czy do pracy
    > ... a prace mam biurowa ?
    >
    > No i tak chodze, smarkam, a grypa szaleje ...

    no to wtedy jest sens założyć maskę.

    > Sprzedawca w sklepie, pasazer w tramwaju, robotnik przy tasmie,
    > pracownik w biurze ...
    >
    > W sklepach wprowadzili maseczki, szyby ochronne ... i trudno mi
    > powiedziec - szaleje tam wirus, czy nie ..

    Tak jak inne wirusy. Koronawirusy są znane od dawna i część przeziębień,
    to właśnie koronawirusy. Więc taki wirus był jest i będzie. Jest opisany
    w literaturze i wg lekarzy - zachowuje się jak poprzednie. Zrobiono
    przecież tylko dodatkową panikę i jeszcze gorsze jest to, że przez ta
    panikę umarło trochę osób.

    --
    http://zrzeda.pl