  • 183. Data: 2021-03-08 10:59:57
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > bzdura, służba została sparaliżowania na wiosnę, ale niektóre
    > efekty się odkładają w czasie. Nieprzeprowadzona operacja na
    > wiosnę swoje żniwo zbiera często po kilku miesiącach. Poczałkowo,
    > farmaceutyka pomaga, ale to tylko czasowo. Wyjątkowo zgodzę się z
    > Robertem.

    I dokładnie wszystkie te skumulowane choroby dały o sobie znac
    rowniutko od poczatku pazdziernika, dokładnie wtedy kiedy wystrzeliły
    zachorowania na covid? Naprawde wierzysz w taka przypadkową korelacje?

    > O paraliżu służby zdrowia mówili lekarze latem i ostrzegali, że
    > efekt niepożądany będzie widać jesienią, jeśli szybko tego się nie
    > zmieni. Procedury z tyłka powodowały zatory, przy zwiększonej
    > zachorowalności na cokolwiek na jesieni, co w naszym klimacie jest
    > standardem ze względu temperatury oraz większego smogu. Podawano
    > nawet propozycje zmian w procedurach, tak by było bezpiecznie,
    > zgodnie z nauką oraz by nie paraliżowało to pracy.

    Mowiono o wielu rzeczach, raz tak raz siak.
    Odkładanie leczenia oczywiscie musi niesc ze soba skutki ale nie az tak
    skoordynowane czasowo.
    Poza tym dla mnie nie ma znaczenia czy umieram dlatego ze mam covid czy
    dlatego ze zle zorganizowano opieke medyczna.

    > tia, na choroby niezwiązane z covidem....

    Serio, masz takie dane?
    Pokazesz?

    > Ale tu nie miejsca w szpitalach były problemem, tylko komunikacja
    > i kolejki na badanie czy przypadkiem ktoś nie ma covida. Proponuję
    > obejrzeć: https://m.cda.pl/video/65878790e

    A moze dałbys rade strescic?

    Ale zastanawiam sie, skoro twierdzisz ze problemem nie były miejsca, to
    dlaczego pacjenci musieli czekac w karetkach ktore były potrzebne
    gdzies indziej? Nie dało rady zorganizować przedsionków izolacyjnych?
    Bo znów - dla mnie nie ma zadnego znaczenia czy umieram dlatego ze nie
    dojechała do mnie karetka bo nie było miejsca w szpitalu czy dlatego ze
    miejsca były ale przed szpitalem inny pacjent bezsensownie czekał w
    karetce.
    Dla ciebie ma to znaczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 181. Data: 2021-03-08 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Tak nie jest zamknięta, tylko "badania" się robi przez teleporady.
    > Matka by mi przez to zeszła na covida waśnie, bo przy jej
    > współistniejących chorobach lekarz na teleporadzie dał jej
    > idiotyczny zestaw leków. Całe szczęście bratowa niedługo później
    > odwiedziła matkę i widząc w jakim jest stanie zamówiła prywatna
    > wizytę domową. Lekarka przyjechała, zbadała kazała odstawić tamte
    > leki kategorycznie, przepisała inne.
    >
    > Ale nie, nie ma to związku z tym, ze nie widząc pacjenta, nie
    > badając go poprawnie, wiesz jaki sposób leczenia mu zapisać.

    Tak, trzeba być upartym.
    Akurat w tym roku wyjatkowo duzo korzystałem i jakos wszedzie gdzie
    chciałem to sie dostałem.

    Ale twój przypadek jest ciekawy - dlaczego to forma wizyty w postaci
    teleporady zdecydowała o błednym zestawie leków?

    Znajoma opowiadała mi ostatnio ze na teleporadzie wypisano jej lek na
    który jest uczulona. Kogo to wina? Takich informacji nie powinno być
    juz gdzies w systemie? Winny lekarz czy narzedzia ktorymi dysponuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 182. Data: 2021-03-08 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > protestów bym w to nie mieszał, są na powietrzu, ale ma rację,
    > protesty są od wiosny, tyle, że z innych powodów niż sprawa
    > aborcji.

    Po pierwsze masz racje ze protesty sa na powietrzu wiec ryzyko
    zakazenia minimalne.
    Po drugie jakies protesty sa cały czas ale masowe zaczeły sie w
    listopadzie a pandemia z ogromna iloscia zachorowań zaczela sie od
    poczatku pazdziernika.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 184. Data: 2021-03-08 11:03:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > https://gs24.pl/sad-w-szczecinie-sa-sytuacje-kiedy-m
    ozna-odmowic-policji-pokazania-dokumentow/ar/c1-1547
    3434?fbclid=IwAR3IfpjhDNQgEvW0u0GBVap26d2HMg2toHPDdA
    cpBbwAg77cew3fm5Z_VOE

    > Ustawa o policji opisuje sposób legitymowania i daje prawo w
    > uzasadnionych przypadkach, jeśli takiego nie ma, to nie ma prawa
    > legitymowania.
    >
    > Zauważyłem, że większość policjantów jedynie wie, że taki przepis jest i
    > mają prawo. Ale wykonanie legitymowania zgodnie z przepisami juz ich
    > przerasta. Mógłbym pomyśleć, ok, młodzi nie do końca przeszkoleni (bo
    > teraz  skrócono czas szkolenia) ale widziałem tak zachowujących się
    > dowódców z dłuższym stażem.

    Przecież oni SĄ przeszkoleni, tylko że są przeszkoleni do wykonywania
    czynności niezgodnie z prawem. Przypominam, że nasz grupowy kolega ma
    wpojone, że "należy podać powód legitymowania", ale nie krępuje się
    powiedzieć, że ten powód podaje się fałszywy.

    MJ

  • 185. Data: 2021-03-08 11:04:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Poszukaj takiego wyroku - jednego - a podyskutujemy. Znajdź wyrok
    > stwierdzający nielegalność legitymowania z tego powodu, ze ostatecznie
    > sąd uniewinnił legitymowanego. Bo nie chce mi się przepychać na głupotę.

    Bo jeszcze niema wyroków, ale widziałem legitymowania, gdzie policjant
    twierdził, że to po to by skierować podejrzenie o popełnienie
    wykroczenia, choć jeszcze nie wie jakiego.

    Ba widziałem co najmniej 2 takie, że policjant szarpał osobę, by ją
    wylegitymować, jak ta się wkurzyła i wymknęło jej się coś, to okazało
    się, że jedynym wykroczeniem było używanie wulgaryzmów, czyli co,
    policjant przewidywał, że ktoś będzie za 2 minuty kląć i go legitymował
    na tę okoliczność wcześniej?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 186. Data: 2021-03-08 11:11:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Czemu absurdalnych? Rząd uważa, że te maseczki mają krytyczne znaczenie
    > dla przetrwania społeczeństwa. Ja osobiście mam spore wątpliwości, ale
    > to nie ma większego znaczenia.

    nie ma żadnego uzasadnienia naukowego dla tego twierdzenia. Wielu
    lekarzy też wypowiada się krytycznie, a doświadczenia z wielu krajów
    pokazują, że takie maseczki nie mają sensu.

    > Bo sam generujesz absurdalne wnioski, a potem z nimi walczysz.
    > Legitymowanie normalnie zachowującego się człowieka trwa 3 minuty.

    Tak, ale potem dane biegają niewiadomo gdzie, a Ty musisz tracić czas
    na komunikowanie się z administracją niepotrzebnie, bo komuś coś się
    wydawało.

    > Ilu
    > sprawców kradzież katalizatorów w tym czasie ów patrol bedzie w stanie
    > ująć? Po za tym spróbuj zrozumieć, ze od wyznaczania tego, co ma sens, a
    > co nie ma w formacjach mundurowych są przełożeni, a nie policjant na
    > patrolu. Skoro zdaniem przełożonych ma to sens, to patrol ma to
    > taktycznie zrealizować i tyle.

    Nie, jeśli coś nie ma podstaw prawnych, a przypominam, że policjant w
    przeciwieństwie do obywatela, ma działać nie tylko zgodnie z prawem, ale
    też w granicach prawa. Jeśli wykracza poza te granice, mamy art 231KK,
    czyli popełnienie przestępstwa. Polecenia/rozkazu przełożonego, który
    jest niezgodny z prawem policjant zgodnie z artykułem 58, ma obowiązek
    nie wykonać. Obowiązek, a nie prawo!

    --
    http://zrzeda.pl

  • 187. Data: 2021-03-08 11:31:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 10:59, Budzik napisał:

    > I dokładnie wszystkie te skumulowane choroby dały o sobie znac
    > rowniutko od poczatku pazdziernika, dokładnie wtedy kiedy wystrzeliły
    > zachorowania na covid? Naprawde wierzysz w taka przypadkową korelacje?

    no to popatrz w kalendarz co się dodatkowo na to zawsze nakłada, sezon
    grypowy, a dlaczego, bo są idealne warunki do namnażania wielu wirusów
    (w tym covida również), a organizm, jest trochę osłabiony zmianą klimatu
    oraz smogiem.

> [...]
    > Poza tym dla mnie nie ma znaczenia czy umieram dlatego ze mam covid czy
    > dlatego ze zle zorganizowano opieke medyczna.

    no to covid jest przyczyną, czy zle zorganizowana służba?

    > Serio, masz takie dane?
    > Pokazesz?

    > A moze dałbys rade strescic?

    za dużo wątków, od podejścia do pacjenta, przez maski, testowanie,
    kiepskie zachowanie się lekarzy oraz dygnitarzy. Gość pokazuje skąd
    bierze się różnica w ilości zgonów w Niemczech na covid oraz Tajlandii.
    Wytyka błędy w niemieckiej słuzbie zdrowia.

    > Ale zastanawiam sie, skoro twierdzisz ze problemem nie były miejsca, to
    > dlaczego pacjenci musieli czekac w karetkach ktore były potrzebne
    > gdzies indziej? Nie dało rady zorganizować przedsionków izolacyjnych?

    Sam sobie odpowiedziałeś, ze względu właśnie na idiotyczne procedury.
    Testowanie osób bez objawów jest bezsensem, o czym mówią lekarze.
    Dodatkowo testowanie testem PCR w sposób w który jest to robiono, co
    daje informacje podobne do rzutu monetą.

> [...]
    > dojechała do mnie karetka bo nie było miejsca w szpitalu czy dlatego ze
    > miejsca były ale przed szpitalem inny pacjent bezsensownie czekał w

    Dla umierającego nie ma znaczenia, ale dla osoby, która szuka przyczyny
    ma to znaczenie, czy winą jest brak miejsca w szpitalu, czy bzdurne
    procedury powodujące, że do szpitala się nie możesz dostać.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 188. Data: 2021-03-08 11:42:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 10:59, Budzik pisze:
> [...]
    >

    > Ale twój przypadek jest ciekawy - dlaczego to forma wizyty w postaci
    > teleporady zdecydowała o błednym zestawie leków?

    brak sprawdzenia, choćby na to, czy w związku z cukrzycą nie mogą
    zaatakować choćby jakieś grzyby itd. Jeśli podajesz antybiotyk, to tez
    powinieneś celować. Sama karta to może byc za mało. Zbadanie cisnienia i
    innych rzeczy - wszystkich nie mogę przedstawić, bo nie widziałem
    badania osobiście, ale tak, sprawdzić trzeba więcej symptomów, które
    przy teleporadzie sa niewidoczne, albo można zapomnieć (nie widzisz, nie
    przyjdzie ci do głowy by sprawdzić)

    > Znajoma opowiadała mi ostatnio ze na teleporadzie wypisano jej lek na
    > który jest uczulona. Kogo to wina? Takich informacji nie powinno być
    > juz gdzies w systemie? Winny lekarz czy narzedzia ktorymi dysponuje?

    teleporada to też narzędzie. Normalnie pewnie lekarz by zapytał o
    uczulenia, na teleporadzie ma tyle dodatkowych pytań (bo nie jest w
    stanie zobaczyć osoby), że któreś może uciec. ie wiem, trzeba by lekarza
    zapytać, czy to tylko to, czy coś więcej, dla mnie to jest logiczne,
    część rzeczy widzę i mogę zinterpretować, części nie i tylko o te
    pytam/badam. Natomiast przy teleporadzie muszę o wszystko wypytać i
    jeszcze miec zaufanie, że sprzęt którym dokonywano badania był
    prawidłowo skalibrowany (np mierzenie ciśnienia, czy temperatury)

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 189. Data: 2021-03-08 11:42:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >nie ma żadnego uzasadnienia naukowego dla tego twierdzenia. Wielu
    >lekarzy też wypowiada się krytycznie, a doświadczenia z wielu krajów
    >pokazują, że takie maseczki nie mają sensu.

    Ten wirus jakos slabo sie rozpowszechnil w Korei Pd. i w Japonii.

    W Korei postawiono na intensywne testowanie i izolacje.
    W Japonii testowano symbolicznie.

    W obu krajach byl zwyczaj uzywania maseczek przy lekkim
    przeziebieniu - aby nie zarazac innych ...

    Co do sensu ... najpierw WHO tez nie chciala powiedziec o skutecznosci
    maseczek, ale z czasem zaczela je zalecac, a wraz z nia zalecały i
    rzadu wielu panstw.

    J.

  • 190. Data: 2021-03-08 11:45:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 08.03.2021 o 07:36, Tomasz Kaczanowski pisze:

    [...]
> [...]
    >wpojone, że "należy podać powód legitymowania", ale nie krępuje się
    >powiedzieć, że ten powód podaje się fałszywy.

    Cos bym napisal, ale nie bede podpowiadal, poczekajmy, az kulsony same
    na to wpadna :-)

    J.