  • 31. Data: 2019-03-07 22:48:50
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-03-07 o 22:39, Witold Z. pisze:
    > A na jakiej zasadzie miałoby zniknąć? Najpierw ktoś UPARTY musiałby to ODPOWIEDNIO
    zgłosić do WŁAŚCIWEJ instytucji a następnie UPIERDLIWIE domagać się usunięcia
    zawalidrogi. Ty masz takie doświadczenia w tym kraju, że właściwe rzeczy dzieją się
    same z siebie? Bo ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia.

    Gdyby ktoś się wkurzył, to zadziałał by na zasadzie złośliwości
    - obok prawa i na takiej zasadzie auto by zniknęło.

  • 32. Data: 2019-03-07 22:56:28
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 22:48:52 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    > Gdyby ktoś się wkurzył, to zadziałał by na zasadzie złośliwości
    > - obok prawa i na takiej zasadzie auto by zniknęło.
    Jasna sprawa. Ja jednak przećwiczę z ciekawości tą legalną ścieżkę czyli zgłoszę na
    policję złą organizację / utrudnienia ruchu.

  • 33. Data: 2019-03-07 23:11:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 21:15, Witold Z. pisze:
    > Niestety może. Znak D-18 stoi 3 metry od skrzyżowania a autko stoi
    > legalnie tuż za nim. Jedna z ulic tego skrzyżowania ma ok. 3 metrów
    > szerokości (tak, tak). Gdy 2 auta wjadą z przeciwka na to
    > skrzyżowania to żadne z nich nie może go opuścić. Przyczyną jest
    > właśnie to stojące legalnie auto. Nawet przed chwilą ktoś tam na
    > kogoś trąbił a to jest uliczka na małym osiedlu. Co by było gdyby był
    > tu większy ruch? Znak D-18 został tu mówiąc oględnie głupio
    > postawiony.

    To może wniosek do zarządcy drogi o zmianę oznakowania pomoże.

  • 34. Data: 2019-03-07 23:16:34
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 23:11:06 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > To może wniosek do zarządcy drogi o zmianę oznakowania pomoże.
    Tak, myślałem o tym. Ale padła tu też sugestia aby zgłosić to Policji. I zaczyna mi
    się to kleić. Zarządca sam z siebie pewnie uzna, że tak jak jest - jest OK. Gdyby
    jednak Policja wskazała mu, że jest to do poprawienia, to poprawi.
    Wartością dodaną całego zamieszania byłoby poprawienie oznakowania a to już coś.

  • 35. Data: 2019-03-08 09:56:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 22:27, Witold Z. pisze:
> [...]
    ml
    > A na Policję to mniej więcej jak zgłosić? Na szczęście nie mam wielkiego
    doświadczenia w tej materii. Na 997 gdy zadzwonię do odbierze dyżurny a mnie raczej
    nie o to chodzi. Chodzi pewnie o Wydział Ruchu Drogowego KWP? Im to się zgłasza
    telefonicznie / mailowo / pisemnie ?

    na 997 zgłosi się CPR, wszystkie wywołania na 997 są tam kierowane,
    prawdopodobnie operator CPR zbędzie ciebie, bo on przyjmuje tylko
    zgłoszenia zagrożenia zdrowia i życia. lepiej osobiście udać się do
    wydziału ruchu drogowego, tam zajmują się takimi sprawami, ewentualnie
    udaj się do miejskiego zarządu dróg, tam też tym się zajmują:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 36. Data: 2019-03-08 10:00:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.03.2019 o 23:16, Witold Z. pisze:
> [...]
    > Wartością dodaną całego zamieszania byłoby poprawienie oznakowania a to już coś.

    warto kliknąć na KMZB, krajową mapę zagrożeń bezpieczeństwa, zła
    organizacja ruchu jak najbardziej jest w katalogu zgłoszeń:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 37. Data: 2019-03-08 10:38:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > odbierze dyżurny a mnie raczej nie o to chodzi. Chodzi pewnie o
    > Wydział Ruchu Drogowego KWP? Im to się zgłasza telefonicznie /

    Wyślij e-mail, pismo albo faks. W wypadku telefonu zawsze jest później
    wątpliwość kto co powiedział. Po za tym, jak U2 napisał, teraz już do
    Policji się nie dodzwonisz na alarmówkę. Możesz znaleźć normalny telefon
    i zadzwonić do ruchu drogowego, ale wymusisz na kimś, by to za Ciebie
    napisał. A przecież to kilka zdań i chyba warto je poświęcić, by mieć
    pewność, że nic nie zostanie przekręcone. Jest jeszcze Krajowa Mapa
    Zagrożeń. Poszukaj po tym haśle, ale tam nie da się napisać, o co
    dokładnie chodzi. Jest tylko katalog zagrożeń.

  • 38. Data: 2019-03-08 19:11:44
    Od: b...@g...com

    użytkownik Witold Z. napisał:
    > Witam,
    > Czy można przeciwdziałać praktykom właścicieli samochodów, którzy podrzucają
    niepotrzebne im auto i odjeżdżają w siną dal?
    > Auto jest prawidłowo zaparkowane na ulicy. Ma tablice rejestracyjne a numery
    wskazują na mieszkańca innej miejscowości. Jest sfatygowane. Stoi bardzo długi czas
    zajmując deficytowe miejsce parkingowe. Kierowcy muszą omijać to auto łukiem (= jeden
    pas wyłączony).

    Może kradzione i złodziej czeka aż akumulator się rozładuje.
    Po 50 dniach bez ładowania powinno paść zabezpieczenie z GPS/GPRSem,
    po 200 dniach prosty alarm ze skromnym poborem prądu. Wtedy bezpiecznie
    autko na lawetę i sru.

    Ot tak sobie nikt auta nie zostawia, bo nawet na złomie dają za to parę groszy.
    Lepiej zgłosić, przyjadą sprawdzą, ale jak złodziej podstawi tablice
    z normalnie zarejestrowanego samochodu, to policaje przeca go nie otworzą aby
    sprawdzić nr. silnika/nadwozia.

  • 39. Data: 2019-03-08 19:20:50
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 marca 2019 19:11:46 UTC+1 użytkownik b...@g...com napisał:

> [...]
    > z normalnie zarejestrowanego samochodu, to policaje przeca go nie otworzą aby

    To auto nie jest chyba warte aż takiego zachodu żeby czekać na zanik alarmu (Ford
    Focus z dawniejszych roczników).
    Poza tym jak napisałem wcześniej na zapisie kamery widać jak wysiada z auta pani,
    przesiada się do samochodu pana i odjeżdżają. Więc wygląda to na akcję podrzucenia
    samochodu. Dla mnie też jest to kompletnie niezrozumiałe, bo gdybym miał taki wybór
    to wolałbym wziąć 5 stów w skupie i mieć z głowy.
    Już zdecydowałem, że w weekend siądę i sklecę dla policji i zarządcy drogi postulat
    zmiany organizacji ruchu (przesunięcie znaku D-18 od skrzyżowania) a zarazem zgłoszę
    policji to auto jako podejrzane.

  • 40. Data: 2019-03-08 22:55:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-08, b...@g...com <b...@g...com> wrote:
    > parę groszy. Lepiej zgłosić, przyjadą sprawdzą, ale jak złodziej
    > podstawi tablice z normalnie zarejestrowanego samochodu, to policaje
    > przeca go nie otworzą aby sprawdzić nr. silnika/nadwozia.

    Kolor, marka? Musieliby chyba mieć kolekcję tablic.

    --
    Marcin