  • 1. Data: 2008-06-12 09:57:58
    Temat: Badanie poglądów społeczno-politycznych internautów (OT)
    Od: a...@g...com

    Dzień dobry,

    Przedstawiamy Państwu ankietę, którą, jako studenci, realizujemy w
    ramach
    Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Wypełniając ją,
    bardzo nam
    Państwo pomogą w prowadzeniu badań. Ankieta dotyczy głównie znanych z
    radia
    i telewizji zagadnień politycznych i nie powinna zająć więcej niż
    10-15
    minut.

    Znajduje się ona pod poniższym adresem:

    http://students.mimuw.edu.pl/~jb233736/ankieta.php

    Dziękujemy za udzielenie szczerych odpowiedzi!

    Pozdrawiamy,

    Jan Betley i Agata Chojnowska

  • 2. Data: 2008-06-12 10:38:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 czerwiec 2008 11:57
    (autor a...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <6...@y...go
    oglegroups.com>):

    > Znajduje się ona pod poniższym adresem:
    >
    > http://students.mimuw.edu.pl/~jb233736/ankieta.php

    Rozumiem, że powtórzenie dwa razy tych samych pytań ma na celu eliminację
    losowości, ale ja naprawdę nie pamiętam czy klikam 8 czy 7. Tak na oko
    klikam coś na maksa albo coś na min albo pośrodku. Nie rozróżniam
    emocjonalnie 7 od 8 czy 3 od 4.

    --
    Tristan
    Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo do

  • 3. Data: 2008-06-12 10:42:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w
    > Rozumiem, że powtórzenie dwa razy tych samych pytań ma na celu eliminację
    > losowości,

    Niekonieczne. Może być sprawdzenie szczerości.
    Może być badaniem krystalizacji poglądu-różnicy w dwóch odpowiedziach. Jesli
    róznica jest mała to masz pogląd ugruntowany, jak dużo to nie. Nie martw
    się, że nie pamiętasz, bo to zmartwienie analityka danych, a nie Twoje, a i
    tak jak pisałem moze to być zamierzone.
    Może być przypadkiem,
    Mogą być inne powody.... :)

  • 4. Data: 2008-06-12 18:30:48
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 czerwiec 2008 11:57
    > (autor a...@g...com
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    oglegroups.com>):

> [...]
    > losowości, ale ja naprawdę nie pamiętam czy klikam 8 czy 7. Tak na oko
    > klikam coś na maksa albo coś na min albo pośrodku. Nie rozróżniam

    Pytania za pierwszym razem dotyczyły ankietowanego, za drugim - preferowanej
    przezeń partii.