  • 1. Data: 2012-06-12 18:13:31
    Temat: Badanie lekarskie pracowników
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Jestem zatrudniony na umowę o pracę, okazało się, że ze styczniem
    wygasły moje okresowe badania lekarskie. Szef rzucił nie to żartem ni to
    serio, że to moja broszka żeby pilnować i w razie kontroli to ja dostanę
    karę. Jak to jest?

  • 2. Data: 2012-06-12 18:40:41
    Temat: Re: Badanie lekarskie pracowników
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-12 18:13, PlaMa pisze:

> [...]
    > wygasły moje okresowe badania lekarskie. Szef rzucił nie to żartem ni to
    > serio, że to moja broszka żeby pilnować i w razie kontroli to ja dostanę

    Szef się myli - dostanie karę za dopuszczenie Ciebie do pracy bez
    ważnych badań - to wyłącznie jego obowiązek pilnować terminów.

    --
    spp