  • 81. Data: 2019-04-29 12:54:46
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 11:24:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czyli uważasz, że żydom powinniśmy płacić za mienie bezspadkowe?

    Liwiusz, czy ty w ogóle czytasz na co odpisujesz? Czy tylko masz ochotę
    się popienić?
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 82. Data: 2019-04-29 12:56:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:47:38 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale co znaczy "nie potrafia zalatwic" ?
    Potrafisz zainstalować na nowo Androida na komórze? Jeśli nie, to jest
    własnie własciwe znaczenie słów "nie potrafić".

    > Problem w tym, ze Zydzi maja troche wiecej mozliwosci nacisku.
    Wypowiedzą nam wojnę?

  • 83. Data: 2019-04-29 13:07:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Liwiusz, czy ty w ogóle czytasz na co odpisujesz? Czy tylko masz ochotę
    > się popienić?

    Po prostu ciekawi mnie co masz na myśli, nazywając w tym kontekście
    rządzących leniami, którzy nie chcą "załatwić sprawy".

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2019-04-29 13:09:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Potrafisz zainstalować na nowo Androida na komórze? Jeśli nie, to jest
    > własnie własciwe znaczenie słów "nie potrafić".

    Ale to nie jest analogia.

    Załóżmy, że przychodzę do ciebie i żądam, abyś zainstalował aplikację
    redtube na swoim telefonie. Ty tego nie robisz, więc nie potrafisz?

    > Wypowiedzą nam wojnę?

    Ekonomiczną, wizerunkową - czemu nie. Co do wojny konwencjonalnej - na
    szczęście każdy wokół ich granicy ich nie lubi (z wyjątkiem Jordanii),
    więc na razie jesteśmy w miarę bezpieczni, bo fikać w ten sposób żydki
    nie mają za bardzo jak.

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2019-04-29 16:10:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 13:07:11 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Po prostu ciekawi mnie co masz na myśli, nazywając w tym kontekście
    > rządzących leniami, którzy nie chcą "załatwić sprawy".

    Widzę że dalej mnie nie czytasz. Nie użyłem słowa "leń". Zarzuciłem
    jedynie głupotę lub złą wolę, do wyboru. Choć rzeczywiście, nie
    pomyślałem że może być trzecia opcja - lenistwo :)

  • 86. Data: 2019-04-29 16:11:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 13:09:49 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > fikać w ten sposób żydki
    > nie mają za bardzo jak.

    Twój lekceważący/prześmiewczy ton wypowiedzi utwierdza mnie w
    przekonaniu że jesteś antysemitą. Zatem EOT.

  • 87. Data: 2019-04-29 16:44:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 16:11, Jcek Maciejew pisze:

    > Twój lekceważący/prześmiewczy ton wypowiedzi utwierdza mnie w
    > przekonaniu że jesteś antysemitą. Zatem EOT.

    oj nieładnie tak w święto Pesach czy Purim obrazić Jcka:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 88. Data: 2019-04-29 16:50:52
    Od: b...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > Problem w tym, ze Zydzi maja troche wiecej mozliwosci nacisku.

    Owszem i pieniądze do nich płynęły z PL i z DE i z Francji, Szwajcarii.

    28 maja, na stronie internetowej izraelskiego dziennika ,,The Times of Israel",
    pojawił się artykuł, którego autor, Raphael Ahren, informuje, że od przyszłego roku
    50 tysięcy Izraelczyków, którzy przeżyli wojnę, może otrzymywać wypłacane przez
    Polskę emerytury w wysokości 100 euro miesięcznie (ok. 400 zł).
    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sejm-uchwalil-
    bedziemy-placic-emerytury-50-tysiacom-zydow-ofiarom-
    holocaustu-i-stalinizmu-aa-iQVH-6RYJ-4JY9.html

    Poniżej prezentujemy, zamieszczoną w Bundezgesetzblatt nr 5/1953, kopię porozumienia
    podpisanego w Luksemburgu 10 września 1952 roku między Niemcami (Republiką Federalną
    Niemiec) a państwem Izrael. Umowa została ratyfikowana przez Bundestag 20 marca 1953.
    Z treści porozumienia wynika, ze 23 organizacje żydowskie (będące stroną tej umowy i
    występujące pod nazwą the Conference on Jewish Material Claims against Germany)
    otrzymały już wtedy zapłatę (ówczesnych 450 milionów Deutsche Mark) za wszystkie
    aktywa pozostawione przez Żydów bezpotomnie na terytoriach okupowanych przez III
    Rzeszę (Protocol No. 2).

    https://wiadomosci.dziennik.pl/historia/aktualnosci/
    artykuly/477115,francuska-kolej-zaplaci-odszkodowani
    a-za-holokaust-i-zaglade-zydow.html

    Nic to 11 maja będzie tuptanie w wawce przeciwko prezentowi nr. 447 z usa.
    Może Słońń z Maciejewskim przyjdą:)

  • 89. Data: 2019-04-29 17:42:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 16:50, b...@g...com pisze:

> [...]
    bedziemy-placic-emerytury-50-tysiacom-zydow-ofiarom-
    holocaustu-i-stalinizmu-aa-iQVH-6RYJ-4JY9.html

    od 2014 roku 50 tysięcy żydów dostaje 100 euro miesięcznie, przez te 5
    lat sporo kaski się uzbierało na zasiłek dla bogatych żydów:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 90. Data: 2019-04-29 18:18:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >od 2014 roku 50 tysięcy żydów dostaje 100 euro miesięcznie, przez te
    >5 lat sporo kaski się uzbierało na zasiłek dla bogatych

    Ale "dostaje" czy "moze dostac" ?

    Prawde mowiac, to nie bardzo rozumiem tej akcji ... ona aby na pewno
    prawdziwa ?

    Uzasadniona bylaby, gdybysmy dostali od Niemcow jakies odszkodowanie
    dla obywateli ... zydowscy emigranci tez obywatele.

    Uzasadniona bylaby wyplata z ZUS, dla tych, co w PRL pracowali, a
    potem wyjechali.
    Choc w sumie ... czemu tylko w PRL ?

    Uzasadniona bylaby wyplata, gdybysmy placili obywatelom ... hm, czy
    odszkodowanie to dobre slowo - za przesladowania stalinowskie.
    No i tym zydowskim emigrantom tez sie powinny nalezec ... o ile byli
    przesladowani, a nie przesladującymi.

    A tak, to nie rozumiem.

    Na pocieszenie zostaje, ze dlugo ich chyba placic nie bedziemy :-)

    J.