  • 111. Data: 2019-04-30 10:47:53
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.04.2019 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Zwrócę jedynie uwagę, że Żyd, to nie narodowość, tylko wyznanie.

    Pomijając już wyjaśnione kwestie pisowni, raczej chodzi
    o narodowość ofiar, rzekomo dająca jakieś "prawa" uzurpatorom.
    Zresztą w sensie prawnym równie "z czapy" jak i wyznanie.

    Dlaczego na przykład spuścizny po bezpotomnie zmarłym
    krawcu nie może się domagać cech krawiecki?
    (oczywiście pomijając testament, bo zaraz ktoś
    się do tego przyczepi :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 112. Data: 2019-04-30 11:57:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 10:47, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Dlaczego na przykład spuścizny po bezpotomnie zmarłym
    > krawcu nie może się domagać cech krawiecki?

    wyciągasz łapki po nie swoje, masz kompleks Portnoya, czy co ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 113. Data: 2019-04-30 15:19:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2019 01:17:56 +0200, Animka napisał(a):

    > A Ty jesteś żydkiem, prawda?

    Zaszczycę cię odpowiedzią. Raz na jakiś czas odzywam nawet do durni.
    Nie, nie jestem żydkiem ani Żydkiem. Ty natomiast mi wyglądasz na
    polaczka z ciemnogrodu.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 114. Data: 2019-04-30 15:26:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2019 01:17:56 +0200, Animka napisał(a):

    > A Ty jesteś żydkiem, prawda?

    Zaszczycę cię odpowiedzią. Raz na jakiś czas odzywam nawet do durni.
    Nie, nie jestem żydkiem ani Żydkiem. Podaj email to ci wyślę zdjęcie
    swojego fiuta :) Ty natomiast mi wyglądasz na polaczka z katolickiego
    ciemnogrodu.

  • 115. Data: 2019-04-30 15:40:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 15:26, Jcek Maciejew pisze:

> [...]
    > Nie, nie jestem żydkiem ani Żydkiem. Podaj email to ci wyślę zdjęcie
    > swojego fiuta :) Ty natomiast mi wyglądasz na polaczka z katolickiego

    i znowu Jcek udaje, że nie jest Jckiem:)))))))))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 116. Data: 2019-04-30 15:42:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 01:21, Animka pisze:
    > Dlaczego od Nieniec sie nie domagają. Przeciez wiedzą, ze była straszna
    > wojna , a oni mają za nic Polaków. Pozwiewali do Ameryki i teraz
    > podskakują jeszcze.

    bo Nieniecy to Nieniecy, a nie żadni mityczni naziole:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 117. Data: 2019-04-30 17:41:16
    Od: b...@g...com

    użytkownik n...@o...pl napisał:

    > Daj spokój, podpierać się troll-portalami...

    https://youtu.be/ggZuUZVQeik Od samego źródła.

    https://youtu.be/YoONVwOYPPk?t=53 tylko nie wiadomo co Donek miał na myśli,
    spadkobierców czy następców. Jak były niesamowite wałki przy zwrocie
    spadkobiercom, to co będzie się działo przy zwrocie "następcom".

  • 118. Data: 2019-04-30 20:34:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Pomijając już wyjaśnione kwestie pisowni, raczej chodzi o narodowość
    > ofiar, rzekomo dająca jakieś "prawa" uzurpatorom. Zresztą w sensie
    > prawnym równie "z czapy" jak i wyznanie.

    Większość zamordowanych w Polsce Żydów była raczej narodowości
    polskiej, a jedynie wyznania Mojżeszowego.

    > Dlaczego na przykład spuścizny po bezpotomnie zmarłym krawcu nie może
    > się domagać cech krawiecki? (oczywiście pomijając testament, bo zaraz
    > ktoś się do tego przyczepi :-)

    Dla mnie to w ogóle jest dziwne, że się do tego wraca. Zrobił bym tylko
    i wyłącznie wyjątek dla obiektów kultu religijnego. Te, ponieważ mają
    taki charakter, jeśli tylko jest ktoś, kto chce im przywrócić pierwotne
    przeznaczenie, to niech bierze. Choć nie widzę powodu, by je remontować
    ze środków publicznych. Wydaje mi się, że generalnie wszelkie nakłady na
    te obiekty powinny być wpisywane w hipotekę. Tylko u nas nikt tego nie
    pilnował.

  • 119. Data: 2019-04-30 23:01:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Większość zamordowanych w Polsce Żydów była raczej narodowości
    > polskiej, a jedynie wyznania Mojżeszowego.

    na pewno byli obywatelami Polski, ale najczęściej nie mówili nawet po
    polsku, to była niestety hermetyczna społeczność, co bezwzględnie
    wykorzystali Niemcy

> [...]
    > ze środków publicznych. Wydaje mi się, że generalnie wszelkie nakłady na
    > te obiekty powinny być wpisywane w hipotekę. Tylko u nas nikt tego nie

    ale jest odpowiednia ustawa z roku 1997, którą podpisał tow. Cimoszka,
    czyli kirkuty i synagogi należą do gminy żydowskiej, w takiej Warszawie
    sam teren wart jest niewyobrażalne sumy:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 120. Data: 2019-04-30 23:29:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 23:01, u2 pisze:

    > ale jest odpowiednia ustawa z roku 1997, którą podpisał tow. Cimoszka,
    > czyli kirkuty i synagogi należą do gminy żydowskiej, w takiej Warszawie
    > sam teren wart jest niewyobrażalne sumy:)

    Może, ale uważam, ze powinno być zastrzeżenie, że tylko na cele
    religijne bez możliwości zmiany.