  • 101. Data: 2019-04-29 22:34:30
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: n...@o...pl

    w <5cc725b9$0$533$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > >Wypowiedzą nam wojnę?
    >
    > A tam od razu wojne.
    > https://wpolityce.pl/polityka/391753-co-naprawde-zaw
    iera-przyjeta-przez-kongres-usa-ustawa-447-i-w-czym-
    jest-niebezpieczna-dla-polski
    > https://wpolityce.pl/polityka/444296-mosbacher-ustaw
    a-447-niczego-nie-dyktuje

    > Nic? Na razie ...

    Daj spokój, podpierać się troll-portalami...

  • 102. Data: 2019-04-29 22:56:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 18:24, J.F. pisze:

    > A tam od razu wojne.

    jak mienie bezprawnie przejęte to niby jest sąd, ale w Bolanda widząc
    skalę złodziejskiej reprywatyzacji w Warszawie to nie jest takie oczywiste:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 103. Data: 2019-04-29 23:31:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 19:48:32 +0200, ń napisał(a):
    > Masz na myśli katastrofalne powstrzymywanie się rządu Stanów Zjednoczonych i żydów
    w USA przed ratowaniem ich europejskich
    > pobratymców w latach 1940-1945?

    A na dobra sprawe to 1933-45

    > Też uważam, że powinni za to zgnić w więzieniach i być piętnowani przez Adasiu
    Szechteru.
    > No bo przecież nie czekali w Ameryce na śmierć europejskiej ciotki i wujka żeby
    dostać po nich spadek, prawda?

    > -----

    J.

  • 104. Data: 2019-04-30 00:38:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 09:49, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Co widzisz dobrego w tym, że mienie bezspadkowe, które zgodnie
    > z prawem (935 kc, dla leniwców) zostało własnością państwa polskiego,
    > rzekomo należy się grupie uzurpatorów, którzy akurat są
    > tej samej narodowości, co spadkodawca?

    Zwrócę jedynie uwagę, że Żyd, to nie narodowość, tylko wyznanie.

  • 105. Data: 2019-04-30 01:17:56
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Twój lekceważący/prześmiewczy ton wypowiedzi utwierdza mnie w
    > przekonaniu że jesteś antysemitą. Zatem EOT.

    A Ty jesteś żydkiem, prawda?

    --
    animka

  • 106. Data: 2019-04-30 01:21:09
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 18:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    bedziemy-placic-emerytury-50-tysiacom-zydow-ofiarom-
    holocaustu-i-stalinizmu-aa-iQVH-6RYJ-4JY9.html

> [...]
    > obywateli ... zydowscy emigranci tez obywatele.
    >
    > Uzasadniona bylaby wyplata z ZUS, dla tych, co w PRL pracowali, a potem
    > wyjechali.
    > Choc w sumie ... czemu tylko w PRL ?
    >
    > Uzasadniona bylaby wyplata, gdybysmy placili obywatelom ... hm, czy
    > odszkodowanie to dobre slowo - za przesladowania stalinowskie.
    > No i tym zydowskim emigrantom tez sie powinny nalezec ... o ile byli
    > przesladowani, a nie przesladującymi.
    >
    > A tak, to nie rozumiem.
    >
    > Na pocieszenie zostaje, ze dlugo ich chyba placic nie bedziemy :-)

    Dlaczego od Nieniec sie nie domagają. Przeciez wiedzą, ze była straszna
    wojna , a oni mają za nic Polaków. Pozwiewali do Ameryki i teraz
    podskakują jeszcze.

    --
    animka

  • 107. Data: 2019-04-30 02:06:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Zwrócę jedynie uwagę, że Żyd, to nie narodowość, tylko wyznanie.

    Odwrotnie.

    --
    Marcin

  • 108. Data: 2019-04-30 06:33:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Zwrócę jedynie uwagę, że Żyd, to nie narodowość, tylko wyznanie.

    Wyznanie to żyd, Żyd to narodowość.

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2019-04-30 08:36:56
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 30 Apr 2019 06:33:19 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Wyznanie to żyd, Żyd to narodowość.

    Problem polega na tym, że ostatni "żydzi"
    zginęli w latach 20-tych III wieku,
    a słowo "żyd" pojawiło się dopiero w wieku XVI.

  • 110. Data: 2019-04-30 09:16:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 02:06, Marcin De-bowski pisze:

    > Odwrotnie.

    Żyd to Żyd, a w Izraelu mnóstwo Arabów:)))))))))

    btw niektórzy piszą n.p. Jcek Maciejew, że obywatele Izraela to Żydzi
    robiąc ewidentny błąd, a nawet żyd z małej litery nie oznacza wyznawcy
    judaizmu:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"