  • 1. Data: 2009-02-11 10:00:57
    Temat: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witam,

    Temat już jakiś czas temu się pojawił, ale mi chodzi o inny wątek. TV
    kablowa Aster zmienia od 1 marca regulamin, i dlatego dostałem pismo,
    a w nim m.in. fragment:
    " Oświadczenie o rozwiązaniu umowy z powyższego powodu, z
    uwaględnienem postanowień zawartych w dotychczasowym regulaminie,
    powinno być dostarczone w terminie 7 dni przed datą... (...) Aster nie
    przysługuje roszczenie odszkodowawcze".

    Moje pytanie - co oznacza fragment - z uwzględnieniem postanowień
    zawartych w dotychczasowym regulaminie". Bo w dotychczasowym
    regulaminie jest napisane, że - owszem 7 dni wcześniej trzeba złożyć
    wypowiedzenie, że Aster nie przysługuje odszkodowanie Z WYJĄTKIEM
    DOMAGANIA SIĘ ZWROTU ULG PRZYZNANYCH W ZWIĄZKU Z PODPISANIEM UMOWY
    PROMOCYJNEJ. A więc - jeśli normalnie w cenniku Internet kosztuje 120
    zł, a ja w promocji przez 20 miesięcy płaciłem 50 zł, to moje ulgi to
    70 x 20 = 1400 zł. Czy w związku z tym po rozwiązaniu przeze mnie w
    przyczyn zmiany regulaminu nie dostanę faktury na taką kwotę?

    Na infolinii twierdzą, że nie. Ale moje obawy wynikają z tego, że
    kiedyś wypowiadałem umowę z inną kablówką (w normalnym trybie) i mimo,
    że na infolinii twierdzili, że nic nie płacę, to przyszła jednak
    faktura na kilkaset złotych - i faktycznie w regulaminie był zapis
    mówiący o tym, a na moją reklamację - telewizja odpowiadała, że
    obowiązuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik mówi. I w sumie - to
    racja.

    Michał

  • 2. Data: 2009-02-11 10:24:17
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    mic49 wrote:
> [...]
    > mówiący o tym, a na moją reklamację - telewizja odpowiadała, że
    > obowiązuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik mówi. I w sumie - to

    Przejdz sie do ich BOKu i wez odpowiedz na pismie - z potwierdzeniem
    daty i podpisem pracownika - jesli powiedza to samo co na infolinii to
    juz masz sprawe zalatwiona. Gdy powiedza ze zaplacisz - trzeba szukac
    rozwiazan prawnych.

    Ja uwazam ze zadnych kar nie zaplacisz - bo to z ich winy jest
    wypowiadana umowa.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-02-11 10:28:43
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 11 Lut, 11:24, Maverick <m...@p...fm> wrote:

> [...]
    > rozwiazan prawnych.
    >
    > Ja uwazam ze zadnych kar nie zaplacisz - bo to z ich winy jest

    Wydaje mi się, że w BOK nie dostanę informacji na piśmie, że nie
    zapłacę żadnych kar. Mogę oczywiście złotyć takie zapytanie i poczekać
    na odpowiedź. Pytanie - jak rozumień ten zapis w piśmie od nich:
    - czy, że w uwzględnieniem postanowień zawartych w dotychczasowym
    regulaminie trzeba wypowiedzenie złożyć 7 dni wcześniej;
    - cz też, że wypowiedzenie trzeba złożyć z uwzględnieniem
    dotychczasowego regulaminu, a tu 7 dni przed + kara z ulgi.

    Swoją drogą, też mi się wydaję, że kary nie zapłacę. Ale nie tak dawno
    Era też chciała płacić sobie za telefony wzięte w promocji przy
    zrywaniu umowy po zmianie regulaminu. Nie wiecie, jak to się
    skończyło?

    Michał

  • 4. Data: 2009-02-11 13:02:42
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Lut, 11:00, mic49 <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > mówiący o tym, a na moją reklamację - telewizja odpowiadała, że
    > obowiązuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik mówi. I w sumie - to

    Byli pewni ze nie nagrales tej rozmowy. Bo obowiazywalo cie to co ci
    powiedzial przedstawiciel firmy.