  • 71. Data: 2010-06-28 06:50:24
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 25 Jun 2010 13:44:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    >
    > /..../
    >
    > Udowodnij.

    Udowodnić trzeba winę. Czyli to ty musisz udowodnić, że podsłuch został
    założony _w_celu_ uzyskania informacji nieprzeznaczonych dla zakładającego.

  • 72. Data: 2010-06-28 06:50:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 25 Jun 2010 13:44:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > /.../
    >>
    > Jeśli to ptasie gniazdo by było przypadkiem w lokalu pary, to ma
    > przerąbane.

    Jeśli chcesz robić analogię do końca, to będzie to jego lokal.

  • 73. Data: 2010-06-28 06:51:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Wobec tego niech nie zatrudnia opiekunki.

    A jaki to ma związek?

  • 74. Data: 2010-06-28 07:01:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-28 08:51, Andrzej Lawa pisze:

    > A jaki to ma związek?

    Pracodawca powinien informować o monitoringu?

    "...pierwszym warunkiem legalności monitorowania aktywności pracownika
    jest poinformowanie go o stosowaniu monitoringu."

    --
    spp

  • 75. Data: 2010-06-28 08:16:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Pracodawca powinien informować o monitoringu?
    >
    > "...pierwszym warunkiem legalności monitorowania aktywności pracownika
    > jest poinformowanie go o stosowaniu monitoringu."

    Masz jakiś problem z czytaniem?

    Założenie: monitoring DZIECKA.

    NIE opiekunki.

  • 76. Data: 2010-06-28 08:21:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-28 10:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Masz jakiś problem z czytaniem?
    >
    > Założenie: monitoring DZIECKA.
    >
    > NIE opiekunki.

    Masz jakiś problem z rozumieniem?
    W miejscu pracy.

    --
    spp

  • 77. Data: 2010-06-28 08:50:10
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 10:21:01 +0200, spp napisał(a):

    > Masz jakiś problem z rozumieniem?
    > W miejscu pracy.

    Tak z ciekawości, powołujecie się tutaj na "pracodawca", "miejsce pracy"
    itp.
    A jeżeli ta opieka nad dzieciakiem wynika z np. umowy o dzieło?
    Nie wiem czy się to łapie pod UoD, ale może np. umowa zlecenie? :)))
    To są umowy cywilne, zawierane na poziomie kodeksu cywilnego, a nie kodeksu
    pracy.

  • 78. Data: 2010-06-28 09:16:01
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > oczywiscie ze moze, w koncu jest obecny i slyszy ja tak czy inaczej,
    > penalizowane jest uzywanie 'ukrytych' urzadzen bez obecnosci ich
    > wlasciciela\posiadacza

    Ano, założyłem że nie chcą mówić o nagrywaniu /= nie chce żeby ta osoba
    była tego świadoma.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 79. Data: 2010-06-28 09:27:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-06-28 10:50, Herald pisze:

    > To są umowy cywilne, zawierane na poziomie kodeksu cywilnego, a nie kodeksu
    > pracy.

    :):):?)

    Równie śmiałe założenie jak twierdzenie, że chodzi tylko o monitoring
    dziecka. ;)
    Kupa jajcarzy zeszła się w tym wątku i tyle. :)

    --
    spp

  • 80. Data: 2010-06-28 10:25:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Równie śmiałe założenie jak twierdzenie, że chodzi tylko o monitoring
    > dziecka. ;)

    Ty twierdzisz, że nie? Cóż, widać sądzisz po sobie ;->