  • 101. Data: 2010-06-30 08:17:23
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-30 08:07, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jestem leniwy i nie chce mi się tego wszystkiego włączać i wyłączać.
    > Dodatkowo boję się, że wychodząc zapomnę włączyć, więc chodzi non-stop.
    >
    > I co mi zrobisz? ;->

    Nic, właścicielowi sporo wolno.
    Tyle że jak jakiś technik od serwisowania kiedyś sobie skopiuje
    ciekawą scenę a potem ją rozpowszechni w sieci to po odszkodowanie
    osoby nagrane zwrócą się do Ciebie.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2010-06-30 08:40:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Nic, właścicielowi sporo wolno.
    > Tyle że jak jakiś technik od serwisowania kiedyś sobie skopiuje
    > ciekawą scenę a potem ją rozpowszechni w sieci to po odszkodowanie
    > osoby nagrane zwrócą się do Ciebie.

    Dlaczego do mnie?

    Jak złodziej się włamie mi do domu, ukradnie rower i potem tym rowerem
    po pijaku wjedzie komuś w rabatkę, to mnie będą ścigać??

  • 103. Data: 2010-06-30 10:28:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 13:06:47 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > O czym ty bredzisz?

    O dowodzie tego i owego.

    > Czego nie rozumiesz w słowach "w celu"?

    Skoro jest tam osoba trzecia Ty zakładasz podsłuch to znaczy że ją chcesz
    podsłuchać.

  • 104. Data: 2010-06-30 10:54:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > O dowodzie tego i owego.

    Mówimy o prawie. Żeby coś było nielegalne, musisz udowodnić, że jest to
    niezgodne z prawem. A przepis wyraźnie domaga się "brzydkiego" celu
    zakładania podsłuchu, żeby za to karać. Udowodnij ten cel.

    Udowodnij to twierdzenie.

  • 105. Data: 2010-06-30 16:35:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-30 10:40, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Dlaczego do mnie?

    Bo skoro nagrano je w twoim domu na twoim sprzęcie to ty ponosisz
    odpowiedzialność. Może tylko nie dopilnowania a może większą
    bo nagrałeś i rozpowszechniłeś celowo. Teraz możesz sie już
    kopać z koniem i udowadniać że nie jesteś wielbłądem. :-)

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2010-06-30 20:08:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Bo skoro nagrano je w twoim domu na twoim sprzęcie to ty ponosisz
    > odpowiedzialność.

    Ale masz jakieś wsparcie? W przepisach znaczy się?

    > Może tylko nie dopilnowania a może większą
    > bo nagrałeś i rozpowszechniłeś celowo.

    Równie dobrze ktoś mógłby się włamać np. na centralę telefoniczną i
    rozpowszechnić uzyskane stamtąd nagrania. I co, ścigałbyś operatora
    telekomunikacyjnego?

  • 107. Data: 2010-06-30 21:34:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-30 22:08, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale masz jakieś wsparcie? W przepisach znaczy się?

    Zastanów sie przez chwilkę, znajduje w sieci filmik jak figluje
    ze znajomą u ciebie w mieszkaniu. Jeśli mam do ciebie jakiś
    szacunek spytam jak do tego doszło i dam szanse na wyjaśnienie,
    jeśli nie to od razu pozew do sądu.
    I będziesz się mógł tam wykazać "wsparciem w przepisach".

    > Równie dobrze ktoś mógłby się włamać np. na centralę telefoniczną i
    > rozpowszechnić uzyskane stamtąd nagrania. I co, ścigałbyś operatora
    > telekomunikacyjnego?

    Rozmowę telefoniczną można nagrać w kilku miejscach.
    Figle na wersalce w pokoju nie można nagrać na centrali telefonicznej
    tylko ustawiając kamerę w tym pokoju.

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2010-06-30 21:51:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > ze znajomą u ciebie w mieszkaniu. Jeśli mam do ciebie jakiś
    > szacunek spytam jak do tego doszło i dam szanse na wyjaśnienie,

    Jak chcesz składać pozew, to zapewne masz jakieś wsparcie w przepisach.
    Tupanie nóżką w sądach raczej nie działa - musisz wykazać, co zostało
    naruszone, w jaki sposób i przez kogo.

    Jak znajdziesz nagranego siebie w bliżej nieokreślonym miejscu w kraju -
    pozwiesz rząd? W końcu to on niby odpowiada za kraj ;->

    A jak będzie to gdzieś w świecie - ONZ? ;->

    > I będziesz się mógł tam wykazać "wsparciem w przepisach".

    Patrz wyżej.

    > Rozmowę telefoniczną można nagrać w kilku miejscach.
    > Figle na wersalce w pokoju nie można nagrać na centrali telefonicznej
    > tylko ustawiając kamerę w tym pokoju.

    Primo: detal techniczny.
    Secundo: teleobiektyw i też się da.

  • 109. Data: 2010-06-30 23:24:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-30 23:51, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jak chcesz składać pozew, to zapewne masz jakieś wsparcie w przepisach.
    > Tupanie nóżką w sądach raczej nie działa - musisz wykazać, co zostało
    > naruszone, w jaki sposób i przez kogo.

    Naruszony został mój wizerunek poprzez nagranie filmu i opublikowanie
    go w internecie. Przez nagrywającego (to ty) i publikującego,
    o to jesteś podejrzany.

    > Jak znajdziesz nagranego siebie w bliżej nieokreślonym miejscu w kraju -
    > pozwiesz rząd? W końcu to on niby odpowiada za kraj ;->

    Jak znajdę w "bliżej nieokreślonym miejscu" to nie bardzo mam
    kogo pozwać, jak w miejscu określonym to mam.

    > Patrz wyżej.

    :-)

    > Primo: detal techniczny.
    > Secundo: teleobiektyw i też się da.

    Ktoś ten teleobiektyw zainstalował (lub zlecił instalację) i
    sygnał puścił (lub zlecił puszczenie) do miejsca gdzie mogła
    to nagrać osoba trzecia.
    Jak sobie instalujesz monitoring to prawo tego nie zabrania
    ale ty jako właściciel jesteś odpowiedzialny za wykorzystanie
    nagranego materiału zgodnie z prawem. Publikacja pikantnych
    fragmentów nagranego materiału w internecie nie należy do
    metod "wykorzystania zgodnie z prawem"

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2010-07-01 06:44:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Naruszony został mój wizerunek poprzez nagranie filmu

    Brednie.

    > i opublikowanie go w internecie.

    Tutaj zgoda.

    > Przez nagrywającego (to ty)

    Brednie.

    > i publikującego,

    To jego szukaj.

    > o to jesteś podejrzany.

    A ja mogę ciebie podejrzewać o to, że to ty opublikowałeś i mnie
    oczerniasz, bo chcesz wyłudzić odszkodowanie. I może masz jeszcze
    zdjęcia pedofilskie u siebie ;->

    > Jak znajdę w "bliżej nieokreślonym miejscu" to nie bardzo mam
    > kogo pozwać, jak w miejscu określonym to mam.

    Jak nie masz? Rząd jest odpowiedzialny za kraj - rząd pozywaj.

    [ciach]

> [...]
    > nagranego materiału zgodnie z prawem. Publikacja pikantnych
    > fragmentów nagranego materiału w internecie nie należy do

    Generalnie - bredzisz.

    Równie dobrze możesz odpowiadać za morderstwo, bo nie dopilnowałeś
    swojej siekiery użytej jako narzędzia zbrodni.