  • 11. Data: 2006-08-20 00:56:19
    Temat: Re: Art.178 par.2 - czyli piwo + rower
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "TED" <...@...l> napisal w wiadomosci
    news:ec7v1o$8g1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie mozesz byc.

    Teoretycznie masz racje. W praktyce, to wiele zalezy od prowadzacego czynnosc.
    Na pewno nie ma prawa brac udzialu w tej czynnosci. Ale siedziec w pokoju?

  • 12. Data: 2006-08-20 08:48:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Obawiam sie ze wkontekscie tego ze min ziobro ostatnio odwolal sedziow za
    > zbyt slabe wyroki w takich sprawach SYStem bedzie chcal nadrobic I zacznie
    > karac bardzo surowo

    k.., jeszcze tego by brakowalo by sedziow odwolywal.

    Minister Ziobro raz zaszalal gdy Sad zwolnil z kosztow procesu jednego z
    czlonkow medialnej mafii. Zagrozil wowczas postepowaniem dyscyplinarnym.
    Ja mam w zwiazku z tym pytanie, czy jest to grozba bezprawna jezlei
    sedzia miala podstawy (a ma sie opierac na faktach jej dostarczonych)
    sadzic ze oskarzony nie bedzie w stanie pokryc kosztow?

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 13. Data: 2006-08-20 08:51:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > sedzia miala podstawy (a ma sie opierac na faktach jej dostarczonych)
    > sadzic ze oskarzony nie bedzie w stanie pokryc kosztow?

    moze inaczej, czy postepowanie dyscpinarne jest traktowane jako
    postepowanie karne (grozba bezprawna) ?
    P.

  • 14. Data: 2006-08-20 11:58:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > moze inaczej, czy postepowanie dyscpinarne jest traktowane jako
    > postepowanie karne (grozba bezprawna) ?

    W pewnym sensie jest to groźba rozgłoszenia informacji uwłaczającej czci ;->

  • 15. Data: 2006-08-20 15:15:07
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > W pewnym sensie jest to groźba rozgłoszenia informacji uwłaczającej czci ;->

    pytam powaznie, w zerultacie przeciez takei postepowanie prowadzi do
    postepowania karnego o niedopelnienie obowiazku.
    Ja rozumiem ze nie mozna przepuscic okazji do wylansowania sie przed kamera
    gdy dziennikarz z pytaniem przychodzi ale chyba sa jakies granice.

  • 16. Data: 2006-08-20 16:50:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Rokicki wrote:

    > pytam powaznie, w zerultacie przeciez takei postepowanie prowadzi do
    > postepowania karnego o niedopelnienie obowiazku.

    Jeśli do karnego, to tym bardziej podpada.

    > Ja rozumiem ze nie mozna przepuscic okazji do wylansowania sie przed kamera
    > gdy dziennikarz z pytaniem przychodzi ale chyba sa jakies granice.

    Granice przyzwoitości to pisuary i reszta tej bandy dawno temu przekroczyli.

  • 17. Data: 2006-08-21 11:37:46
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Tak z ciekawosci posiadala prawo jazdy ?

  • 18. Data: 2006-08-22 11:41:54
    Od: Robert <b...@g...pl>

    Krzysztof wrote:
    > Tak z ciekawosci posiadala prawo jazdy ?

    ROTFLOL

    PS. nie moglem sie powstrzymac
    pzdR

  • 19. Data: 2006-09-02 19:58:40
    Od: Pop Ivan <p...@g...pl>

    Z reguly przy dobrowolnym poddaniu sie karze bywaja nizsze
    wyroki.

    A jak to wygląda w praktyce?
    Czyli w którym momencie ma wnioskować o poddanie sie karze?
    I jakiego wyroku w praktyce można sie spodziewać?

    Pozdr
    --
    Pop Ivan

  • 20. Data: 2006-09-03 07:02:44
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "Pop Ivan" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z reguly przy dobrowolnym poddaniu sie karze bywaja nizsze
    > wyroki.
    >

    > A jak to wygląda w praktyce?
    > Czyli w którym momencie ma wnioskować o poddanie sie karze?
    Do chwili zakończenia pierwszego przesłuchania wszystkich oskarżonych na
    rozprawie głównej

    > I jakiego wyroku w praktyce można sie spodziewać?

    moze podaj okolicznosci popelnienia czynu