  • 31. Data: 2010-01-19 12:51:43
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 12:28:37 +0100, januszek napisał(a):

    > Oraz na zbiegi okolicznosci w Wiadomosciach na Polsacie

    No to już faktycznie jakaś prostacka złośliwość, nie ukrywam.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 32. Data: 2010-01-19 12:56:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > No to już faktycznie jakaś prostacka złośliwość, nie ukrywam.

    Nie mam TV - o co chodzi?

  • 33. Data: 2010-01-19 13:17:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Mniej problemów: koniec z "aktywacjami" po każdej drobnej zmianie w
    > sprzęcie, koniec użerania się z importem i ekportem danych głupiej
    > poczty przy wymianie padniętego dysku, koniec pilnowania naklejek i
    > nośników, koniec gubienia haseł przez program pocztowy...

    ... koniec z używaniem potrzebnego w firmie softu ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2010-01-19 13:28:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2010-01-19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > ... koniec z używaniem potrzebnego w firmie softu ;)

    M$ Office? ;->

  • 35. Data: 2010-01-19 13:42:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 13:56:32 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie mam TV - o co chodzi?

    http://bit.ly/7Zny9O

    (i pocięty):

    http://prawo.vagla.pl/files/
    jarek_z_plocka_vel_jaroslaw_lipszyc_1_20100117_polsa
    t_wyd
    arzenia.jpg

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 36. Data: 2010-01-19 14:34:04
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > poczty przy wymianie padniętego dysku, koniec pilnowania naklejek i
    > nośników, koniec gubienia haseł przez program pocztowy...

    Coś bredzisz.

  • 37. Data: 2010-01-19 15:21:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > M$ Office? ;->

    A chociażby. Jakoś nie widzę potrzebnych mi wzorów dokumentów
    (m.in. PFRON, dokumenty kadrowe) dostępnych w formacie nie-office.
    Otwieranie ich w OO.org niezbyt działa. Dołóż do tego oprogramowanie
    księgowe, prawnicze, graficzne, muzyczne.

    Ja bym powiedział, że w tym zakresie to OS może jedynie sprawdzić
    się w roli zamiennika klienta poczty / im, ale to trochę mało do
    prowadzenia biznesu. Poza tym można zmienić samą przeglądarkę/program
    pocztowy - nie trzeba do tego systemu zmieniać. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2010-01-19 23:57:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    op23 pisze:

    > Coś bredzisz.

    Raczej ty nie masz pojęcia o "obsłudze" komputerów z produktami mikrosyfa...

    Ot takie Win XP Pro dzisia... przepraszam - wczoraj ;)

    Była pamięć pół giga w jednym gnieździe - wg. mnie mało, wyjąłem ją i
    obsadziłem czterema takimi samymi po ćwierć. Rezultat: dokonano istotnej
    zmiany w sprzęcie - dawaj aktywować.

    Inne przypadki - z jakiegoś powodu potrzeba jest starsza wersja
    przeglądarki. Produkt mikrosyfu jest mądrzejszy od użytkownika:
    starszej, nawet po odinstalowaniu (niby całkowitym) nowszej
    przeglądarki, nie zainstaluje bo gdzieś tam wykrywa jakieś ślady nowszej.

    Przy podmontowywaniu dysku sieciowego niby Win XP ma opcję "zapamiętaj
    hasło", ale ponieważ to wersja Home, to jest to pic na wodę-fotomontaż.

  • 39. Data: 2010-01-20 00:00:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech Bancer pisze:

    > A chociażby. Jakoś nie widzę potrzebnych mi wzorów dokumentów
    > (m.in. PFRON, dokumenty kadrowe) dostępnych w formacie nie-office.

    O'RLY?

    > Otwieranie ich w OO.org niezbyt działa. Dołóż do tego oprogramowanie
    > księgowe, prawnicze, graficzne, muzyczne.

    ROTFL

    Może jeszcze przeglądarki internetowej i odtwarzaczy multimedialnych dla
    linuxa nie ma?

    Poza tym generalnie poprawnie napisany program windowsowy pod WinE
    pójdzie spokojnie. Tylko partackie mają problemy.

  • 40. Data: 2010-01-20 00:35:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > O'RLY?

    Ano. Plus te które dostaję od klienta. OO.org bardzo ładnie rozkopuje
    docx.

    [...]

    > Może jeszcze przeglądarki internetowej i odtwarzaczy multimedialnych dla
    > linuxa nie ma?

    Z mojej działki nie ma choćby Flasha, Fireworksa (nie, GIMP się niestety
    nie nadaje, a i jest mniej wygodny - ergo produktywność ludziom spada).
    Jest mniejszy zakres przeglądarek (dla webdevelopera to ważne).
    Oprogramowanie księgowe jest biedne (jeden LeftHand, i nie zawiera
    wszystkiego czego potrzebuję), w dodatku nie pasuje do Twojej tezy -
    nie jest Open Source.

    > Poza tym generalnie poprawnie napisany program windowsowy pod WinE
    > pójdzie spokojnie. Tylko partackie mają problemy.

    Z moich doświadczeń wynika co innego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl