  • 21. Data: 2008-08-16 13:25:06
    Temat: Re: Archiwizacja serialu /emitowany w USA/
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Patryk Włos pisze:

    > Ale w przypadku protokołów p2p, ściąganie jest nierozerwalnie związane z
    > udostępnianiem.

    Są programy, które umożliwiają ściąganie bez udostępniania.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 22. Data: 2008-08-16 13:40:10
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Są programy, które umożliwiają ściąganie bez udostępniania.

    Ano zgadza się. Są takie programy, a także modyfikacje oryginalnych
    klientów eMule, czy BitTorrent, blokujące upload.

    Swoją drogą, to bardzo ciekawa sprawa: złodzieje okradają złodziei
    okradających złodziei.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 23. Data: 2008-08-16 14:49:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:

    > Ale w przypadku protokołów p2p, ściąganie jest nierozerwalnie związane z
    > udostępnianiem.

    To nie jest udostepnianie, tylko cache'owanie. Tak samo udstepniaja utwory
    serwery proxy.

  • 24. Data: 2008-08-16 14:51:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:

    > Swoją drogą, to bardzo ciekawa sprawa: złodzieje okradają złodziei
    > okradających złodziei.

    Jakich zlodziei??? Ty w ogole wiesz co to jest kradziez?

  • 25. Data: 2008-08-16 14:55:08
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > To nie jest udostepnianie, tylko cache'owanie. Tak samo udstepniaja utwory
    > serwery proxy.

    Czytałem o co najmniej jednej sytuacji, gdzie prokurator miał inne
    zdanie, a sędzia je podzielił.

  • 26. Data: 2008-08-16 14:55:56
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Jakich zlodziei??? Ty w ogole wiesz co to jest kradziez?

    Jeśli wchodzisz w posiadanie rzeczy, za którą uczciwie trzeba zapłacić,
    nie płacąc za nią, to czym to nazwać?

  • 27. Data: 2008-08-16 15:07:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:

    > Jeśli wchodzisz w posiadanie rzeczy, za którą uczciwie trzeba zapłacić,
    > nie płacąc za nią, to czym to nazwać?

    Wejsciem w posiadanie rzeczy?
    Ostatnio dostalem od szwagra swietne opony rowerowe, a moj kumpel musial
    za takie zaplacic. Czyli je ukradlem?

  • 28. Data: 2008-08-16 16:25:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 16 Aug 2008 16:55:56 +0200,
    Patryk Włos <a...@o...pl> screamed:

    > Jeśli wchodzisz w posiadanie rzeczy, za którą uczciwie trzeba zapłacić,
    > nie płacąc za nią, to czym to nazwać?

    Można zapłacić nieuczciwie. Nie czym to nazwać tylko jak to nazwać.
    Inaczej.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 18:23:22 user up 11801 days, 6:18, 1 user, load average: 0.75, 0.61, 0.19 ]

    That doesn't compute.

  • 29. Data: 2008-08-16 16:43:06
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Wejsciem w posiadanie rzeczy?
    > Ostatnio dostalem od szwagra swietne opony rowerowe, a moj kumpel musial
    > za takie zaplacic. Czyli je ukradlem?

    Ale tutaj mowa o darowiźnie, a to jest wyjątek.

    Btw. Aby mówić o darowiźnie, rzecz darowywana musi być uzyskana legalnie
    przez obdarowującego (albo przez nabycie, albo kolejną darowiznę,
    względnie jakąś wygraną, czy coś) - a zatem, uprzedzając próbę
    odwracania kota ogonem, nie da się mówić o darowiźnie w przypadku
    dzielenia się nielegalnie posiadanymi plikami.

    Btw2. A zapłaciłeś podatek od tej darowizny? Szwagier to nie jest zdaje
    się rodzina wprost?

  • 30. Data: 2008-08-16 16:54:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:
    > odwracania kota ogonem, nie da się mówić o darowiźnie w przypadku
    > dzielenia się nielegalnie posiadanymi plikami.

    Ale przeciez pliki sa legalnie posiadane.