  • 11. Data: 2008-08-16 10:52:42
    Temat: Re: Archiwizacja serialu /emitowany w USA/
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Napisz donos na TPSA. Udostepniaja pirackie oprogramowanie na swoich
    > routerach.

    TPSA to tylko pośrednik - pliki są udostępniane z komputerów, dlatego
    też należy ścigać właścicieli tych komputerów.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2008-08-16 11:17:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:

    > TPSA to tylko pośrednik - pliki są udostępniane z komputerów, dlatego
    > też należy ścigać właścicieli tych komputerów.

    Identycznie jak w przypadku sciagania via p2p - Twoj komputer jest tylko
    wezlem sieci.

  • 13. Data: 2008-08-16 11:28:41
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Identycznie jak w przypadku sciagania via p2p - Twoj komputer jest tylko
    > wezlem sieci.

    Że powtórzę: pogadaj z prokuratorem.

  • 14. Data: 2008-08-16 11:52:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:

    > Że powtórzę: pogadaj z prokuratorem.

    Pogadaj z sedzia.

  • 15. Data: 2008-08-16 11:54:06
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Pogadaj z sedzia.

    Ja nie muszę gadać. Ja o paru wyrokach skazujących już czytałem. I też
    złodziejom się wydawało, że są "sprytni".

  • 16. Data: 2008-08-16 12:14:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:

    > Ja nie muszę gadać. Ja o paru wyrokach skazujących już czytałem. I też
    > złodziejom się wydawało, że są "sprytni".

    Za keszowanie? To podaj przyklady.

  • 17. Data: 2008-08-16 12:31:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.08.2008 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
    > Możesz nagrać, postawić i oglądać, nawet ze znajomymi.
    > Nie możesz rozpowszechniać.

    Dla porządku - to nie jest jedyny pogląd. W ciągu ostatniego miesiąca były
    w rzepie 2 artykuły - pierwszy, że nie ma sprawy, drugi, ze wręcz
    przeciwnie.

    http://www.rp.pl/artykul/55727,164821_Sciaganie_MP3_
    bez_kary_.html
    http://www.rp.pl/artykul/4,173026_Sciaganie_filmow_t
    o_piractwo__a_piractwo_to_kradziez.html

    Pomijając lekko demagogiczny charakter drugiego artykułu to akurat do mnie
    trafia on bardziej pod względem merytorycznym niż ten z którym polemizuje.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2008-08-16 12:32:49
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Za keszowanie? To podaj przyklady.

    Za udostępnianie przez p2p. Udostępnianie.

  • 19. Data: 2008-08-16 12:49:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> napisali:

    > Za udostępnianie przez p2p. Udostępnianie.

    Ale nie dyskutujemy o udostepnianiu, tylko o sciaganiu.

  • 20. Data: 2008-08-16 13:22:18
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Ale nie dyskutujemy o udostepnianiu, tylko o sciaganiu.

    Ale w przypadku protokołów p2p, ściąganie jest nierozerwalnie związane z
    udostępnianiem.