  • 110. Data: 2008-08-20 11:21:21
    Temat: Re: Archiwizacja serialu /emitowany w USA/
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Padło zdanie, że jeśli ktoś nie ma stosownego urządzenia (qrfmlsengben),
    > to nie ma rozpowszechniania.

    OIDP to chodzilo o to, ze dla odbiorcy zaszyfrowanego sygnalu, ktory
    posiada automatycznie dzialajacy deszyfrtor - sygnal nie bylby
    zaszyfrowany.

    > Pomyślałem sobie, że bez urządzenia odbiorczego może też nie będzie
    > rozpowszechniania.

    To taka nowoczesna interpretacji twierdzenia, ze bez wyznawcy nie ma
    Boga? ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 112. Data: 2008-08-20 11:32:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 13:21:21 +0200, januszek napisał(a):

    > OIDP to chodzilo o to, ze dla odbiorcy zaszyfrowanego sygnalu, ktory
    > posiada automatycznie dzialajacy deszyfrtor - sygnal nie bylby
    > zaszyfrowany.

    To jest banał.
    Szyfrem nie jest język Nawaho, a wiadomo, że Amerykanie skutecznie go/ich
    w tym celu używali.
    Zatem deklamacja wiersza po węgiersku też będzie jakimś tam sposobem
    korzystania z utworu, chociaż ja tego nie zrozumiem (bo brak mi
    deszyfratora).

    > To taka nowoczesna interpretacji twierdzenia, ze bez wyznawcy nie ma
    > Boga?

    To nie moja koncepcja, ale to dobra koncepcja ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 113. Data: 2008-08-20 11:32:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

  • 115. Data: 2008-08-20 11:50:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Szyfrem nie jest język Nawaho, a wiadomo, że Amerykanie skutecznie go/ich
    > w tym celu używali.

    Hmm... Uzyli jezyka Navaho jako klucza do kodowania wiadomosci ;) Czyli
    szyfrem byla dopiero wlasciwa wiadomosc przekazana w strumieniu navaho
    ;)

    > To nie moja koncepcja, ale to dobra koncepcja ;)

    Za PWN: rozpowszechnić, rozpowszechniać - uczynić coś ogólnie znanym.

    j.

  • 114. Data: 2008-08-20 11:50:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

  • 117. Data: 2008-08-20 12:11:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Redukując ad absurdum: szyfrowaniem jest "przetwarzanie" utworu na sygnał
    > RTV albo wtłaczanie go na płytę DVD; a bez odbiornika albo odtwarzacza
    > utwór "nie pójdzie".

    Nie jest, o ile odpowiednie "dekodery" są powszechnie dostępne a
    zdekodowanie nie wymaga jakiegoś zauważalnego czasu.

  • 116. Data: 2008-08-20 12:11:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 118. Data: 2008-08-20 15:28:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisali:

    > Aha, czyli kodowana telewizja nie rozpowszechnia?

    Jesli nie daje dekoderow, to nie.