  • 11. Data: 2010-05-15 12:23:53
    Temat: Re: Apelacja po sprawie rozwodowej-kiedy?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-15 13:30, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    ^^^^^^^^^

    > co zrobi ?

    A Ty co? Pierwszy raz na grupie? ;)

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-05-15 12:56:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > ^^^^^^^^^

    > A Ty co? Pierwszy raz na grupie? ;)

    stokrotki nie kojarze :) Chyba ze animka pisze z pod dwóch loginów

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?

  • 13. Data: 2010-05-15 13:08:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-15 14:56, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > stokrotki nie kojarze :) Chyba ze animka pisze z pod dwóch loginów

    No nie. Krulowa polskiego internetu teraz ci pokasze. ;)

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-05-15 13:46:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-15 11:46, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Wykręciła się w międzyczasie

    LOL

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-05-15 13:47:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > No nie. Krulowa polskiego internetu teraz ci pokasze. ;)

    I tak jej kregoslup siadzie.

  • 16. Data: 2010-05-15 13:51:20
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sędzia powinien pouczyć po ogłoszeniu wyroku. Na razie składasz do sądu, który
    wydał wyrok, wniosek o sporządzenie uzasadnienia i doręczenie go Tobie (pewnie
    to miała na myśli Stokrotka pisząc o zawiadomieniu sądu o zamiarze wniesienia
    apelacji). Masz na to 7 dni od ogłoszenia wyroku (przy założeniu, że byłaś
    obecna na tej rozprawie).
    Dalsze postępowanie opisane będzie w pouczeniu doręczonym Ci z wyrokiem.

    GK

  • 17. Data: 2010-05-15 16:11:07
    Od: "p...@v...pl" <p...@v...pl>

> [...]
    > obecna na tej rozprawie).
    > Dalsze postępowanie opisane będzie w pouczeniu doręczonym Ci z wyrokiem.

    Dzięki za sensowną odpowiedz.Tak,byłem na sprawie ale bez pełnomocnika ,sędzia na
    pewno mówił .Skoro nie zapamiętałem procedur to po prostu zapytałem.Mam odpowiedz
    i OK a Animka niech dalej się lansuje ...Może kiedyś się zlasuje i będzie spokój.

  • 18. Data: 2010-05-15 21:14:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-15 18:11, p...@v...pl pisze:

> [...]
    > i OK a Animka niech dalej się lansuje ...Może kiedyś się zlasuje i będzie spokój.

    Pietro, ty już się zlasowałaś.

    --
    animka