  • 51. Data: 2015-12-25 14:35:06
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Jest tez prawda i gówno prawda ale czego to dowodzi? :)

    Że różnica między "ekspertem" a "zainteresowanym ekspertem" "może" być taka jak
    między "krzesłem" a "krzesłem elektrycznym"?

    Opinii "zainteresowanego eksperta" nie trzeba koniecznie odrzucać (w całości).
    Tylko że branie ich pod uwagę bez starannego uwzględnienia opinii po prostu
    "eksperta" jest olewaniem ducha celu _porządnego_ prawa czyli dochodzenia do
    prawdy a nie tylko "prawdy" godnej gazet "??????"/"Trybuna Ludu".

    --
    A. Filip
    Nawet ruchliwe krewetki nigdy nie opuszczają swej rzeki. (Przysłowie japońskie)

  • 52. Data: 2015-12-25 14:36:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > [...]
    >
    > Bo słabo mu idzie ukrywanie moralności Kalego?
    > IMHO _profesjonalny_ prawnik ukrywa to znacznie lepiej i nie liczy na
    > ścieranie się tylko z "mniej lotnymi".

    Ja tam prawnikiem nie jestem ale wiem jedno: tam gdzie koncza sie
    argumenty, zaczyna sie dyskusja ad personam.
    Trudno :(

  • 53. Data: 2015-12-25 14:36:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.12.2015 o 13:00, Budzik pisze:
    /.../
    > Powaznie?
    > Rozsadnie mysląc to własnie twórca powinien być najwiekszym ekspertem w
    > temacie własnego dzieła.

    A klasówki powinni oceniać uczniowie, bo najlepiej wiedzą, co tam popisali?

  • 54. Data: 2015-12-25 14:43:10
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > Ja tam prawnikiem nie jestem ale wiem jedno: tam gdzie koncza sie
    > argumenty, zaczyna sie dyskusja ad personam.

    Ja tam trwam w przekonaniu/złudzeniu że na _tej_ grupie argumenty "ad personam"
    nie są bez znaczenia ale nimi samymi rzadko się wygrywa, no chyba że chodzi o
    o Jarosława Kaczyńskiego ;-)

    --
    A. Filip - Wesołych Świąt!
    Nie ufaj kobiecie, nie przeciążaj żołądka ponad jego możliwości, strzeż się

  • 55. Data: 2015-12-25 14:46:28
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:
    > W dniu 25.12.2015 o 13:00, Budzik pisze:
    > /.../
    >
    > A klasówki powinni oceniać uczniowie, bo najlepiej wiedzą, co tam popisali?

    Jak się spytasz uczniów to jak najbardziej ;-)

    --
    A. Filip - Wesołych Świąt!
    Człowiekowi w życiu nie potrzeba więcej: serce do kochania, rozum do myślenia i

  • 56. Data: 2015-12-25 14:51:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.12.2015 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    /.../

    > Powaznie? To moze jakies zrodło, linka jak ta dyskusja FAKTYCZNIE
    > wygladała.

    Ano trzeba poszukać

    > Bo z doswiadczenia wiem ze diabeł czesto tkwi w szczegołach.
    > Widziałem natomiast wywiad z Rzeplinskim i pytanie dlaczego nie reagował
    > jak PO wprowadzała niekonstytucyjne zapisy dotyczące wyboru 2 sedziów.
    > Mniej lub bardziej szczerze ale przyznał, ze po prostu tego nie zauwazył i
    > nie przewidział konsekwencji wprowadzenia zapisu. Bład - zdarza się.

    Jak wtedy nie zauważył to i teraz niech nie zauważa. Z taką selektywną
    percepcją wyraźnie się nie nadaje.

    > Zdecydowanie mniejszy, niz ogólne, wypływające z ust polityków słowa, ze to
    > sedziowie TK napisali sami sobie NIEKONSTYTUCYJNA USTAWE.
    > Wiadomo, ze niekonstytucyjny punkt nie jest ich autostwa.

    Wiadomo, że pchali to wszystko w komisjach.

    > Zreszta finalnie ten punkt został uznany za niekonstytucyjny i PO nie rosci
    > sobie praw do wyboru tych dwóch sedziów.
    > Jakze to inne podejscie jak do tych 5 nowych...

    > Naprawde łapiesz się na taką demagogię?
    > P.S. A gdzie odpowiedz Zolla?

    W necie.
    Zollowi odwaliło do reszty i takich textów miał więcej.

    > Mozesz oczywiście tak twierdzic.
    > Nie musisz sie tez przejmować tym, ze nie ma to poparcia w rzeczywistosci.
    > To nie wina PO, ze PiS wycofał wniosek do TK w sprawie orzeczenia
    > niekonstytucyjnosci.

    Ma bo tak miało być.

    > Pisałem juz wielokrotnie - jakby było rzeczywiście tak jak piszesz, czyli
    > Po wybiera 5 sedziów, TK nic z tym nie robi pomimo złożonej przez PiS
    > skargi, do tego PiS uchwala 500zł na dziecko a TK to uwala, pis robi ustawe
    > o podatku bankowym i marketowym a TK to uwala, pis ratuje frankowiczów a TK
    > to uwala to wtedy byłaby zupełnie inna dyskusja i słowa PiS o tym, ze TK
    > nie pozwala im wprowadzic DOBREJ ZMIANY miałyby jakąkolwiek podstawę.

    Robi, ale stwierdza, że jak już są zaprzysiężeni to niech sobie będą.Ale
    na przyszłość to już tak nie można.

    > Niestety tak nie było i jeżeli chcesz mi powiedziec, ze naprawdę wierzysz w
    > bajki o tym ze TK chciał rządowi uwalic 250zł na dziecko to... cóz... masz
    > prawo do swojej naiwnosci.

    Karolina Lewicka: Trybunał Konstytucyjny to jedna z ostatnich instytucji
    opozycji.

    CDN

  • 57. Data: 2015-12-25 15:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

> [...]
    > opinii po prostu "eksperta" jest olewaniem ducha celu _porządnego_
    > prawa czyli dochodzenia do prawdy a nie tylko "prawdy" godnej gazet

    No swietnie.
    Tylko, ze poza ekspertami rządowymi, wszyscy inni mają inne zdanie.
    To nei jest przecież tak, ze jest TK + Rzepliński przeciw całemu swiatu...

  • 60. Data: 2015-12-25 15:59:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Ano trzeba poszukać

    No własnie.
    Twój argument, twoje zadanie.

    > Jak wtedy nie zauważył to i teraz niech nie zauważa. Z taką selektywną
    > percepcją wyraźnie się nie nadaje.

    Rozumiem.
    Ale nie mnie oceniać pokusę robienia z człowieka istoty nieomylnej...

    > Wiadomo, że pchali to wszystko w komisjach.

    Nie, nie wiadomo.
    No chyba ze milczącą obecnośc uznajesz za pchanie...

    > W necie.

    No co ty - pretendujesz do nagrody truizmu roku?
    Ja sie nie pytam gdzie znaleźc tylko dlaczego nie ma jej w Twoim poscie...

    > Zollowi odwaliło do reszty i takich textów miał więcej.

    Pozwolisz, ze z tak konstruktywnymi argumentami nie bede dyskutował?

    > Ma bo tak miało być.

    Jak zwykle argumentowi BO TAK przeciwstawiam argument BO NIE.

    > Robi, ale stwierdza, że jak już są zaprzysiężeni to niech sobie
    > będą.Ale na przyszłość to już tak nie można.

    Bzdura.
    Skoro wybrani na podstawie zakwestionowanego przepisu to i ich wybór jest
    prawne niebyły.
    Patrz - sedziowie PiS.
    Naprawde nie stosuj projekcji ze skoro PiS tak szanuje prawo to PO
    zrobiłoby tak samo.

    > Karolina Lewicka: Trybunał Konstytucyjny to jedna z ostatnich
    > instytucji opozycji.

    ROTFL
    Wnioski na temat działania TK wyciągasz z jednego, wyciągnietego z
    kontekstu, zdania dziennikarki, które zresztą może znaczyć zupełnie innego
    niz w nim czytasz?
    Powalająca siła argumentu...

  • 59. Data: 2015-12-25 15:59:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Ja tam trwam w przekonaniu/złudzeniu że na _tej_ grupie argumenty "ad
    > personam" nie są bez znaczenia ale nimi samymi rzadko się wygrywa, no
    > chyba że chodzi o o Jarosława Kaczyńskiego ;-)

    Za kazdym razem kiedy ulegniesz takiej pokusie przewazenia szali, nasza
    dyskusja ucierpi i zmniejszy sie jej sens.
    A chyba o to nie chodzi?

  • 58. Data: 2015-12-25 15:59:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Jak się spytasz uczniów to jak najbardziej ;-)

    Naprawde chcesz stawiac sedziów TK w temacie wiedzy prawniczej w roli
    uczniaków w stosunku do poslów?
    Hmm...