  • 11. Data: 2010-05-18 07:10:48
    Temat: Re: Apel do członków Rotary Club
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-18 07:41, Użytkownik flying.robak napisał:

    > To jest kara (nie wiedzieć za co) i muszą ją ponieść dzieci autora.
    > Tego nie było nawet w PRL.

    Bredzisz.
    Jesteś dupa nie ojciec, prawdziwy ojciec pieniądze wydaje na
    dzieci a nie na grzywny czy inne kary.
    A z takim torem rozumowania to prawie żadnego bandyty czy
    złodzieja nie można by wsadzić do więzienia bo ma jakieś dzieci
    które odczują karę od strony finansowej.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-05-18 07:16:12
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    to ty bredzisz, albo jesteś z tej "filantropijnej" organizacji...
    ja chętnie poszedł bym do więzienia, choć nadal nie wiem za co?

  • 13. Data: 2010-05-18 07:46:16
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 18 Maj, 07:41, "flying.robak" <f...@g...pl> wrote:
    > Treść wniosku:
    >Sąd zasądził mi zaocznie 2000 zł grzywny (...................) za branie w obronę
    emeryta,

    Jeśli to wyrok sądu to się do prrasy nadaje.

  • 14. Data: 2010-05-18 07:54:27
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 18-05-2010 07:41, flying.robak pisze:
> [...]
    > jast na etapie zajęcia wierzytelności przez Komornika Sądowego Jerzego
    > Wydro (KMS 135/10). Wyroki (czy postanowienia) zapadły podczas mojej
    > nieobecności. Żonie, która raz odebrała wezwanie i zaniosła do sądu
    > powiedziano, że nie ma prawa ich odbierać osobiście. Zresztą nawet
    > gdyby chciała mi pomóc, to i tak nie znała dokładnego miejsca mojego
    > pobytu. Tułam się od dłuższego czasu po świecie by zapewnić dzieciom
    > jako taki byt, a one i tak już jedzą wodziankę. Proszę złożyć w moim
    > imieniu wniosek o zamianę grzywien na areszt, bo i tak nie mam z czego

    Wrzuć skan wyroku na serwer i podaj tutaj linka, bo fantastyką zaciąga.

    --
    .B:artek.

  • 15. Data: 2010-05-18 08:01:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 18 May 2010 09:54:27 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Wrzuć skan wyroku na serwer i podaj tutaj linka, bo fantastyką zaciąga.

    Ups, proszę nie karmić!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 16. Data: 2010-05-18 08:11:51
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    Najciekawsze, że nie znam wyroku i formalnie wierzyciela. Sekretarki
    sądy mi powiedziały, że akta są u prezesa, a tym czasem dostałem
    wezwanie do usunięcia braków formalnych. Mam podać dane wierzyciela i
    komornika, mimo iż podałem sygnatury akt w skardze. mam również złożyć
    na urzędowym formularzu oświadczenie o stanie rodzinnym, majątkowym i
    dochodach. Dobrze, że nie teściowej. Z opowieści "wiewiórek" wiem, że
    chodzi o właściciela firmy Opel Mieczysława Ligęzę - skarbnika Rotary
    Club Jelenia Góra, który podał mnie kiedyś do sądu za rzekome branie w
    obronę emeryta, któremu nie wypacili pełnego odszkodowana z autocasco
    za szkodę wypadkową. Auto i ubezpieczenie zakupione było u Ligęzy. Ale
    to tylko moje domysły. Ja przebywałem za granicą, a sąd przyklepał
    zaocznie jakieś grzywny. Zakazał żonie odbierać wezwania i
    rozstrzygnął sprawę bez dania mi szansy do obrony. Zastanawiam się
    dlaczego RP Edwardowi Mazurowi nie zrobi wyroku zaocznego. Podobnie
    USA nie prowadzi sprawy i nie wydaje wyroku zaocznego przciwko
    Romanowi Polańskiemu. Widać nasza demokracja jest na wyższym pozimie.
    W moich wyrokach, czy poistanowieniach widnieje ponoć zapis, że w
    razie nieściągalności grzywny mogą zamienić karę na więzienie licząc
    500 zł za dzień. ja chętnie ulżył bym rodzionie i poszedł na państwowy
    wikt, ale obawiam się, że to p7sty zapis. Sąd będzie zwlekał,
    przeciągał, a komornik doliczał odsetki. Za parę lat zlicytują chłupę
    teściowej pewnie...
    I tak wsadzą mnie kiedyś do pudła, choćby za to, że świat pozna
    nazwisko "stalinowskiego" sędziego...

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/prawa_czlowieka_w
    _polsce_136530.html

  • 17. Data: 2010-05-18 08:18:37
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-18 09:16, Użytkownik flying.robak napisał:
    > to ty bredzisz, albo jesteś z tej "filantropijnej" organizacji...
    > ja chętnie poszedł bym do więzienia, choć nadal nie wiem za co?

    Za co to przeczytaj w sentencji wyroku.
    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, wynajmij fachowca który
    przeczyta i wytłumaczy. :-)
    Nie zgadzasz się i uważasz że wyrok jest niesprawiedliwy
    czy niezgodny z prawem odwołuj się.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-05-18 08:39:20
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-05-17 22:35, Wasz Drogi Bronisław pisze:

    > Otóż to - ostrzeżenie juz wędruje po grupach za tym wesołkiem.

    To jest boukun. Już był chyba karany za internetowe zagrywki, już nie
    raz miał zablokowane konto pocztowe. Na tę grupę wysyłał spam regularnie.
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=boukun
    &aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

    --
    animka

    Głupia jesteś, to nie jest boukun, gdybyś była choć trochę rozgarnięta, tym
    bardziej zaglądając w cytowany link, to byś wiedziała, że boukun mieszka w
    Świdnicy i nigdy nikomu nie udało się wprowadzić mnie w długi... I nie jestem
    karany...

    boukun

  • 19. Data: 2010-05-18 10:16:35
    Od: Wasz Drogi Bronisław <c...@k...ze.wsi.com>

    Użytkownik... he he - Animka raczył napisać:

    > To jest boukun. Już był chyba karany za internetowe zagrywki, już nie
    > raz miał zablokowane konto pocztowe. Na tę grupę wysyłał spam regularnie.
    &aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

    Ciepło, ale to nie jest boukun. Zostawmy może jednak personalia, a
    skupmy się na przestrodze.

  • 20. Data: 2010-05-18 10:27:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 18 May 2010 12:16:35 +0200, Wasz Drogi Bronisław napisał(a):

    > Ciepło, ale to nie jest boukun. Zostawmy może jednak personalia, a
    > skupmy się na przestrodze.

    To może być brat boukuna.