  • 31. Data: 2019-02-03 15:08:39
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 13:27:58 +0100, nadir napisał(a):

    > Ale nie wolno mi kogoś nienawidzić czy nie wolno mi tylko o tym pisać/mówić?
    Prywatnie możesz sobie nienawidzeć kogo tylko chcesz i jak chcesz. Twoja
    prywatna strata.
    > Czyżbyś był zdania, że Żydzi są odpowiedzialni pojedynczo za
    > nieszczęścia tego świata?
    Nie, ani pojedynczo ani zbiorowo, podobnie jak Francuzi, Polacy czy
    Arabowie.
    > To nie są pytanie retoryczne, masz odpowiedzieć i to niewymijająco.
    Mam nadzieję że należycie zaspokoiłem twoją trollową ciekawość :) Po
    dalsze wyjaśnienia zgłoś się do elementarza Falskiego albo zapytaj pani
    przedszkolanki.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2019-02-03 15:35:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 15:08, Jcek Macewski pisze:
    > Nie, ani pojedynczo ani zbiorowo, podobnie jak Francuzi, Polacy czy
    > Arabowie.

    zabawne, a poprzednim poście Jcek twierdził cuś zupełnie przeciwnego,
    zabawny ten Jcek, stosuje samooskarżenie się, wkładając te
    samooskarżenie w usta swojego wroga l*du, typowy self-hating
    Jcek:))))))))))))
    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 33. Data: 2019-02-03 15:42:38
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 12:57, Jcek Macewski pisze:
    > Jcek
    > I hate haters.

    :))))))))))))))))

  • 34. Data: 2019-02-03 15:59:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:
    > Dnia Sat, 2 Feb 2019 23:00:29 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    [...]
    > Skoro jesteś ze starej gwardii to jeszcze powninieneś pamiętać takie
    > słowo - "netykieta". Jak dobrze poguglać to się jeszcze ją znajdzie. I
    > tam pisze że jak się ktoś nie stosuje do zasad to nie mówimy "chłop się
    > uparł" tylko po prostu go ignorujemy.

    Który punkt (twojej wersji) netykiety łamie tamta stopka? Zacytujesz z
    wersji spisanej (link)? Inaczej będziemy dyskutować o tym jak tobie się
    netykieta widzi a to "całkiem nie po prawniczemu".
    "Świat jaki jest każdy widzi ( *inaczej* )"

    <ironia> Netykiet ci u nas dostatek, można wybierać i przebierać co komu
    pasuje. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2019-02-03 16:00:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Prywatnie możesz sobie nienawidzeć kogo tylko chcesz i jak chcesz. Twoja
    > prywatna strata.

    No dziękuję, będę o tym pamiętał.

    > Nie, ani pojedynczo ani zbiorowo, podobnie jak Francuzi, Polacy czy
    > Arabowie.

    A Niemcy albo tacy na przykład Hunowie?

    > Mam nadzieję że należycie zaspokoiłem twoją trollową ciekawość :)

    No właśnie nie do końca.

  • 36. Data: 2019-02-03 16:14:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-02-19 o 15:59, A. Filip pisze:
> [...]
    > "Świat jaki jest każdy widzi ( *inaczej* )"
    >
    > <ironia> Netykiet ci u nas dostatek, można wybierać i przebierać co komu

    Zaryzykuje,że ten mówiący o dopuszczalnej długości stopki.

  • 37. Data: 2019-02-03 16:34:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Zaryzykuje,że ten mówiący o dopuszczalnej długości stopki.

    Ale on wynikał z ograniczeń technologii. Technologia poszła do przodu a
    zasady nie.

  • 38. Data: 2019-02-03 16:50:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zaryzykuje,że ten mówiący o dopuszczalnej długości stopki.

    Chodzi ci tą wersje netykiety poniżej [A]?
    Niby odnosi do emaila ale "na lekko upartego" ujdzie. Naruszenie
    zalecanej długości stopki/podpisu jest ale z całkowitym pominięciem
    kwestii antysemityzmu. "Wielkiemu auto-cenzorowi" raczej nie o to
    chodziło :-)

    W komentarzach z ostatnich lat zasadność aż tak niskiego limitu
    *obecnie* "bywa kwestionowana" po potanieniu kosztów transferu.

    [A] https://tools.ietf.org/html/rfc1855

    --
    A. Filip

  • 39. Data: 2019-02-03 16:59:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:

    > Ale on wynikał z ograniczeń technologii. Technologia poszła do przodu
    > a zasady nie.

    Zalecenie ograniczania stopki/podpisu do 4 linii jest dla emaili
    zapisane w RFC-1855 [A] "Netiquette Guidelines" sekcja 2.1.1
    z roku 1995 (24 lata temu). _Któryś RFC_ to zmienił?

    Tu jest grupa PRAWO. Jak "prawo RFC" nie nadąża za technologią to tym
    gorzej dla technologii ;-)

  • 40. Data: 2019-02-03 17:02:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 16:34, nadir pisze:

    > Ale on wynikał z ograniczeń technologii. Technologia poszła do przodu a
    > zasady nie.

    niektórzy nadal tkwią w epoce kamienia łupanego:)

    a chodzi o to, że prawda w oczy kole ubeków:)